En ik ben een rooigie. Dus heb een bleek huidje. Moet dus ook altijd erg uitkijken. Ik verbrand snel, en dr blijft weinig bruinigheid van over.
Whaha Truus ik hou jullie in de gaten hoor Hier wel ok.. vandaag dan.. in huis is het zo erg warm. 28 graden. En ben erg moe. Maarre heb je al cadeaus gekregen? Of gaat het nog gevierd worden?
Dr zit er hier 1 ongeduldig tegen mijn buik aan te drukken. Geloof dat "het" tantie Dayenne wil feliciteren..... Watheb je van vriendlief gekregen?
*inbraak* lieve dayenne .. hoop dat je dit berichtje nog leest maar wou even zeggen dat ik 1 van de echo foto's in me album heb staan kan je je nichtje/neefje aanschouwen van 2,89 cm spreek je snel weer! liefs Marije *uitbraak*
YES ik heb permissie van Truus gekregen om jullie te bespieden (alleen hier dan he.. ik heb nu eenmaal geen helikopter )
Aaaaah wat lief van je beebje *dayenne smelt weg* Geef maar een aai over je buik van tantie Dayenne. Ik heb van vriendje een knuffel gekregen van me to you beertje. En een gezichtsbruiner . @Marije, thanks meid! Ik ga snel kijken Love you schat, en tot snel. Dikke kus
Mooie foto marije! Leuk he om je klein ukkepukkie te zien. Heel bijzonder vond ik t. En nog steeds onbegrijpelijk als ik naar mijn foto's kijk. Ondanks dat ik m nu af en toe voel.
truus .. jah het was echt heel bijzonder.. ik was echt op van de zenuwen en zodra ze dat ding erin brachten kwam de traantjes daar zag ik me kindje met armpjes en beentjes aan het zwaaien.. en een kloppend hartje! op een gegeve moment lag het kindje de hele tijd stil.. dus ik nog een keer vragen "waar zat het hartje ook al weer" haha zodat ik het nog een keer kon zien kloppen Love you 2 dayenne ! Liefs Marije
Ik ga nu naar bed toe.. ben zo moe vandaag. Heb gister ook erg slecht geslapen, dat zal vast de reden zijn. Weltrusten allemaal, en weltrusten aan de beebjes ook! Lief zijn voor jullie mamma
Hey dayenne gefeliciteerd meid. Ik heb toen speciale zalf bij de apotheek moeten halen die hielp echt wel goed. En nu moet ik het gewoon in de gatehn houden kan wel in de zon hoor maar geen uren aan een stuk op een bedje dan gaat het mis
prachtige foto marije wat ontzettend schattig! kan ff niet goed typen, amy ligt in mijn armen te slapen haha
Lekker slapen meid. Ik ga ook zo lekker dromen. Meiden, ik spreek jullie morgen weer. Doei doei. Trusten
haha.. wat lief dat amy ligt te slapen in je armen zo heb je toch een kindje en een echte beebje komt ook snel! spreek je snel lieverd! Liefs Marije