Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ja ik slik etos zwanger worden-pillen.
    Verder heb ik vorige maand ovutesten gebruikt, en die ga ik deze maand ook gebruiken.

Spannend is het he!
    Ik duim voor je ;).

2. Ik heb andere pillen, in die zwanger worden zit gelatine in en ben streng vegetarisch. Ik heb puur mama van VSM. Die zijn wel makkelijk in te nemen, glijden redelijk goed nog.

Dayenne, jij ook wat vervelend voor jou meid. Voor mij is het bekend terrein maar had niet gedacht dat het nog op deze manier terug zou komen (was ervoor uitbehandeld, paar jaar terug). En nu ben ik ook net gestopt met me medicijnen die ik daarvoor had.. dus is het ook net ietsje erger.. (ben manisch depressief, wel wat lichtere variant).
    Knuf voor jou ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

3. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    hallo dames,

wat lees ik nu komt dees terug? nee toch?

4. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    owja wendy fijn meid dat je echo goed was

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej cinneltje!

Jee meid spannend joh, al 3 dagen overtijd. Wanneer ga je weer testen?

6. In net gestopt met de pil staat dat dees terugkomt.. sms jij snel met dees, dayenne? Ik wil het weten.. en Truus is er natuurlijk nu nog niet.. hoewel het is al kwart over 9 :confused:

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik zal Dees wel ff smsen ;)

8. En cinneltje hoe voel jij je vandaag? Denk je dat je ongi wordt of dat je misschien zwanger bent..

9. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    eeeuuhh weet nog niet wilde yesten halen maar heb ff nie centjes over dus ik denk woensdag pas maar wil het eigenlijk zondag dus misschien dat ik morgen die goedkope van de kruidvat ff haal wil het eigenlijk echt wel weten leuk moederdag kadootje en kadootje voor me pa zijn verjaardag

sorry als het ff nie duidelijk getypt staat zit namelijk pizza te eten dus maar met 1 hand te typen

10. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    heb af en toe gevoelige borsten en nog steeds niet het gevoel dat me ongie eraan komt

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik heb nog niks terug gehad van Dees......

12. Hey spannend cinneltje.. ik hoop op een positieve test voor jou!
    Dayenne komen voor jou zo te zien ook weer de klusdagen eraan. We lopen precies gelijk.
    Ik hoop dat Dees snel wat terugstuurt.. en dat ze het nog eventjes volhoudt.

13. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ja zeg dat wel maar ja weet ook dat ik gewoon een langere cyclus kan hebben heb al 3 of 4 negatieve testen gehad maar das alweer een dag of 3 geleden

14. Inderdaad.. had ik ook in maart, mijn cyclus werd toen steeds 1 dag korter en toen ineens overtijd.. nou toch ongi. Je cyclus kan zich ineens bedenken en zoiets hebben van goh ik neem er nu maar weer een paar dagen bij :( . Raar, een vrouwenlijf.

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ja grappig he dat we precies gelijk lopen. Merk jij al iets van een aankomende eisprong? Ik heb al vruchtbaar slijm, en gevoelige bmm.

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Smsje van Dees gekregen.
    Ze kreeg de schuld van alles, en nu is alles weer goed.
    Dus blijkbaar blijft ze daar! Gelukkig is alles weer goed :D

17. Nee eigenlijk niet.. ik heb geen zin om aan me bmm te voelen deze maand. Ik heb veel creamy spul maar dat komt ook door de warmte.. dat heb ik dan altijd iets meer. Maar merk nooit wat van me eisprong.
    Me temp nam wel ineens een duik naar beneden.. hoop niet dat ie eerder komt ineens, want heb helemaal geen zin in klussen.. toch maar eerder aan de ovutesten voor de zekerheid.
    Fijn dat het goed gaat met Dees! Wel gek dat ze de schuld kreeg van alles, het is juist zo'n schat :)
    Dat onze eitjes maar snel bevrucht mogen worden. Maar vooral die van jou. Dat hoop ik echt.

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    O ik voel ook niet aan mijn bmm hoor. Maar ik merk het altijd tijdens het klussen wanneer mijn eitje eraan komt, dan is het allemaal wat gevoeliger/pijnlijker daaro beneden ;).

Wat ben je toch ook een schat. Meid, voor jou hoop ik dat jou eitje bevrucht wordt deze maand.

Mijn temp is trouwens ietsjes hoger weer. Lijkt erop dat mijn eitje al is geweest :(. Heel raar. Elke keer 36.1/36.2, en nu 36.4. Nouja, ik zie het wel.

19. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Komt goed dames. Ben erg benieuwd wat het bij mij zal zijn ik hoop een bevrucht eitje. Maar deesje je heb gelijk een vrouwelichaam kan je behoorlijk voor de gek laten houden.

20. Ja ken het, je merkt het ook of ie lager of hoger zit tijdens het klussen. Hier al ff niet meer geklust. Dit weekend gaan we er wel weer voor. We hebben veel ruzie gehad deze week dus genoeg goed te maken. Nou ja ruzie is een groot woord, onenigheden en hij begreep mij niet en ik was vervelend.
    Gek van je temp. Die van mij is ook al wat anders dan normaal. Heb je al een kaartje van deze maand in je album? Misschien komt het door de warmte..

Deel Deze Pagina