Meiden ik ga er weer vandoor, nog een paar dingen doen en daarna naar bed toe. Weltrusten en alvast een fijn weekend ! Dayenne rustig aan, ik denk aan je! En cinneltje ben heel nieuwgierig naar de uitslag van jouw test, ik hoop dat je niet ongi wordt
Hey Dames, Nou ik heb weer een hoop gemist zeg Wendy wat leuk dat je beebje zo beweeglijk is ! Dees tjeetje man wat rot voor je ben er helemaal van onderste boven dikke knuf cinneltje hoop voor je dat je een post. test heb zal voor je duimen Liefs Cat.
Hoi meiden. Ben blij dat Dees toch daar blijft. Desiree en Dayenne, een dikke knuf voor jullie beiden. En Cinneltje, spannende dagen.. Ik duim heeeeeeeeeeeel hard!
Desiree jij ook een fijn weekend meid dikke knuf. Ik heb altijd gedacht dat je bmm lager zat tijdens je eisprong hihihih heb ik weer. Owja ik laat zekers te weten jullie de uitslag zien of lezen hoop een positieve
Meiden, ik ga jullie een paar dagen niet zien. Hubby en ik gaan lekker naar Belgie, romantisch een tentje in. Heb er heeeeeeeeel veel zin in. Iedereen succes met alles en tot maandag! *knuf*
sucre heel veel plezier van het weekend lekker bij kleuren en genieten van elkaar ! Fijn weekend ! Liefs Cat.
He meiden, Ik had even contact (sms) met Ikdus gehad. Ze komt, zoals t nu lijkt niet terug. Is niet meer nodig schrijft ze terug. Wou dat even tegen jullie zeggen. Ps, desiree en dayenne. Kom op meiden. Positief blijven hoor. Ik denk aan jullie. Dikke knuf voor jullie beiden. Gisteravond tot laat met de buren buiten geweest. Was erg gezellig. Vandaar dat ik dr niet was.
Gelukkig dat het niet nodig is ! Zou wel heel erg zijn net daar en dan weer terug Gister ook lekker lang buiten gezeten heerlijk Gr. Cat
Hallo allemaal! ik kom ff een berichtje plaatsen! ben deze maand met ovu testen begonnen, maar weet iemand van jullie dat hoe dichter je bij je ei komt hoe meer je een tweede streepje gaat zien!? is dit waar of onzin? IK weet niet hoelang mijn cyles duurt, ben ook met etos zwanger worden begonnen en hoor dat bij veel ook hun cyles korter wordt, maar ook bij een paar dat ie deze keer juist langer is! dat hoop ik echt niet! ik heb maar aan 45 dagen gehouden vorige maand was ie 42 dus we zien het wel. Hoop dat ie pillen echt helpen en dat mijn cycles nu 35dagen is haha en dan zwanger! :> maar hoop dat iemand antwoord op mijn vraag weet ! want ik test al vanaf donderdag wel vroeg al maar wil hem niet mis lopen! liefs xx
Hey Leeuw Bij mij word de streep niet dikker hoe dichter ik er bij kom... Wat voor ovu testen gebruik je eigenlijk als hij pos it dan is het zo en anders gewoon neg. zo is het bij mij GR. Cat
ja dat snap ik! maar vroeg me gewoon af of de test zeg maar donkerder word hoe dichter je bij je ei komt! omdat ie namelijk steeds een kleine beetje dondkerder wordt,, dus ik dacht dan weet je dta je ei er bijna aan komt haha.. ik gebruik die van babyboomshop!
uitsluitsel durf ik je er niet over te geven ! Bij mij was het niet zo Maar je kan ook aan smep doen heb je daar wel eens van gehoord ? Ik vond het wachten ook echt vreselijk dus ik kan mij je gevoelens wel voorstellen haha Liefs Cat.
SMEPpen (Sperm Meets Egg Programm) The Plan Short Version: * "Try" every other night starting Day 8 * Buy 10 ovulation predictor kit sticks * Begin ovulation testing on Day 10 * When test is positive, "try" that night, plus two additional nights in a row * Skip one night, then do one last "try" * Take a home pregnancy test 15 days after your ovulation test was positive, if your period has not begun * If your ovulation test never goes positive, continue "trying" every other night until Day 35, then do a pregnancy test if your period has not begun. Statistics coming in from the bulletin board show that about 40% of post-miscarriage women will get pregnant on the first try if they are faithful to the plan, about double the number of the normal population who are not on the plan. This assumes, of course, that you waited for a normal cycle to begin after your loss, and did not begin trying before having a period after a miscarriage. Many women do not ovulate in that first cycle.