Hahaha ja het is wel mooi dat ik dan al een deel heb betaald. Maar het geld wat er nu op me rekening staat is toch echt me spaar geld en geld voor een ticket naar Spanje aangezien we al in januari daar kunnen zitten. En ik heb totaal geen inkomen .. Als ik 20 nov nog niet ongesteld ben ga ik nog 1 keer testen, nog steeds negatief ga ik naar de dokter.
Dus dan moet ik tot 20 november blijven duimen draaien? Als je t niet erg vind stop ik dan even hoor met duimen. Houd zo geen vel meer over op me duimen. Ik steek wel een kaarsje voor je aan. Misschien dat dat helpt. hihi
Hahaha tuurlijk mag je wel even stoppen met duimen.. Je hebt zoveel geduimt dat het genoeg is voor 2 weken
Nou inderdaad (kijkend naar d'r vel-loze bloederige duimen) En dat kaarsje (lees kampvuur in woonkamer) hier voor jou maakt t ok wat warmer in huis. Hoef nu zelfs geen verwarming aan te doen.
Nou dat is wel heel lief van jou! Ik zal trouwens wel nog veel duimen voor jou en andere dat het deze maand raak is. 5 december stop ik ff met duimen.
Ja dan heb je je duimen nodig om kadootjes ui te pakken Nou begin vanavond ofmorgen maar met duimen. Misschien dat dan ons kindje verwekt gaat worden. hihi zie onderschrift.
goede middag meiden nieuwe meiden welkom wendy balend at je tot zo laat moet werken voor jou ook kut truus tot 23:00 ikdus zal ook voor je duimen meid hopelijk alsnog een positieve test hier alles wel goed ben wel veel moe maar veder geen klachten ben druk opzoek naar een sint en zwarte piet voor 5 december iemand nog een tip waar ik die zou kunnen vinden op i-net zijn er niet zoveel nou meiden tot snel xxx
Ik had het gezien ja En 5 december pak ik geen cadeautjes meer uit, ik woon niet meer bij mama dus ik word vast buiten de familie gehouden door dr vriend. Maar mama word 5 december 39 jaar dus moet ik aan haar cadeautje geven.. Zelf word ik 7 januari 20, dus nog maar 2 maandjes
Tja, ik zou twel voor je willen doen....Maar utrecht is toch echt iets te ver rijden voor me. Maar su6 in ieder geval met zoeken.
Misschien willen opa en oma wel zwartepiet en sinterklaas spelen. Ik weet het zelf ook niet waar je dat soort dingen kan vinden .. Ik duim voor jou ook dat je positief zal testen
hoezo dat? SNap niet goed wat er mis is aan 20 ja klinkt ineens een stuk ouder dan 19 dat snap ik.... Maar ik wou dat ik nog zo jong was......zucht.
Hahaha omdat ik vanaf 18 tot en met 20 dus saaie leeftijden vind. onder de 18 klinkt het nog echt jong en kan je zo maf doen als je wilt zonder gek aangekeken te worden. En ik zie er nu ook uit als 16/17... En 21 vind ik wel een mooie leeftijd om echt volwassen te worden.
Whhaha jaa, alleen vinden ze al dat je van af je 18e volwassen moet zijn. Vind ik dus onzin stoute leeftijden die 18/19 en 20 jaar. Ik ga ze een tik geven.
Dus maaruh ik ben dus 28 he, magik dan niet meer lekker gek doen en de beest uithangen? ben toch al 10 jaar over die leeftijd heen. Maar ik heb eigenlijk nog geen zin om achter de geraniums te zitten. Dat mag dan pas vanaf 65+? Wat moet ik dan in die tussentijd doen?
Jawel dan mag het alweer wel. Als je 21+ bent en dan lekker gek en maf doet word je niet meer raar aangekeken. Maar als je het op je 18e doet en ietsjes ouder dan wel. Tenminste dat is hierzo, beetje raar allemaal.