Oke ik zal het je vertellen Je begint op dag 8 met ( sexy time ) dit doe je om de dag Op dag 10 begin je met je ovulatie testen Als je een post. ovu test heb dan moet je die dag sexy time hebben plus 2 achter een volgende dagen Dan een dag niet en dan nog een dag 15 dagen na je post . ovu test kan je een zwangerschaps test doen als je nog niet ongi bent Ze zeggen dat dit een hele goede manier is om zwanger te worden Hoop dat je het begrijpt anders hoor ik het wel Liefs Cat
ohh zo ok! naja ga ik ik proberen maar weet natuurlijk niet heolang mijn cycles is! of maakt dat niet zo veel uit dus gewoon lekker om de dag klussen !
Ja ik wist ook niet wat mijn cyclus was ben gewoon op dag 8 begonnen en op dag 12 had ik mijn eerste post. ovu test ! Dus ik schat zo in dat mijn cyclus 28 dagen is ! Gewoon lekker veel sexy time haha altijd goed Gr. Cat
En leeuw trouwens het lijntje wordt niet donkerder omdat je ei eraan komt.. de hoeveelheid LH wisselt gewoon een beetje, is nooit heel erg veel maar maakt in 1 keer een piek.
hey hey Ja doe mij maar sexy time ik vind klussen zoon stom woord daar kan ik mij echt niet in vinden Dan lijkt het net of ik voor een of ander bouwpakket bezig ben En sexy time klinkt ook veel leuker vind ik hihi. Gr. Cat.
Hey meiden hoe is het hier? Ik kan ff een tijdje niks van me laten horen want mn internet doet het helaas niet. Maar ik voel me weer helemaal top maar helaas zijn de duivels gisteren aangekomen. Dus op naar ronde 8. Zodra ik weer internet heb kom ik weer gezellig met jullie kletsen! Dikke kus
Nou cinneltje jij houdt het spannend hier! Ben benieuwd ik hoop zo dat je zwanger bent! Wanneer wil je weer testen eigenlijk
Whoehoeeeew cinneltje wat spannend voor je meid. Wanneer wil je weer gaan testen? Sorry meiden dat ik er de laatste tijd weinig ben. Maar heb t druk druk druk. Met werk wel te verstaan. Verder vreet ik daags weinig uit. En met t mooie weer heb ik ook weinig zin om steeds maar binnen te zitten.
Hey Truus nou je hebt groot gelijk hoor.. het is ook wel lekker buiten! Erg warm! Ben je nog steeds veel moe?
He hallo meid,. Wat fijn zeg, ben ik toch niet meer alleen. Mijn moeheid word beter. Maar merk wel aan mezelf dat ik toch wel sneller moe ben en meer slaap nodig heb dan voor ik zwanger was. Vooral als ik dan ook nog eens veel heb gewerkt. Ik kan er minder goed tegen zeg maar. O, en ik voel mijn beebje. Zo grappig joh. Voor ik dr erg in heb is t alweer voorbij. MAAR IK BEN IN LOVE!