Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. En ook al veel zin in de 20 weken echo?
    Lijkt me zo geweldig die echo. Dan is je beeb ineens een heel stuk gegroeid.. en wat leuk dat hij/zij zich nu vaker laat voelen. Logisch dat je in love bent! En je man ook? ;)

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    O ja joh, heel veel zin. Kan bijna niet wachten. Maar ja zal wel moeten he... ;)
    Mijn man vind t allemaal behoorlijk spannend en leuk. Alleen is t jammer dat ik alleen de beeb voel. En hij nog niet. Hij ziet alleen mij maar groeien. Het is nu nog zo'n "ver van mijn bed show" voor hem
    Maar vrijdag ziet hij z'n beebje ook weer. Kan hij weer even van dat moment genieten.

Hoe is t nu met jou?
    Voel je je alweer ietsjes beter?

3. Die paar dagen vliegen voorbij joh. Hier nog even klussen, over 2 dagen ei en dan ook weer wachten 2 weken. Jammer wel dat het zwanger proberen te worden bijna alleen maar wachten is.
    Ja hij kan nu de beeb nog niet voelen maar over een tijdje waarschijnlijk wel als hij zijn hand erop legt! Maar tot dan moet hij maar even genieten en naar beebje kijken bij de echo!
    Hier gaat het nu wel, maar komt met vlagen wel wat verdriet terug. Veel nare herinneringen. Maar ja we moeten volhouden. Komt wel goed.

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Iets homeopathisch nemen dan? is dat misschien een idee? Zeg ook maar wat hoor. Wil je graag helpen meid.

Tja, heb t al vaker gezegd, maar een hele maand draait eigenlijk maar om een paar dagen. Ei en wel of niet ong worden.

Meid. We gaan slapen.
    Als je me PB-en mag dat hoor. Kijk maar. ;)
    Dikke knuf voor jou.
    En niet meer verdrietig zijn hoor.

5. Weltrusten dan, Truus, beeb en man!
    Nee homeopatisch iets zal niet werken, het is best wel serieus zeg maar en chronisch, helaas. Ben net gestopt met de antidepressiva. Dus ja, het is ietsje erger.
    Maar tot morgen hoop ik, moet je werken of ben je vrij?

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Cinnetje, ik duim voor je.

7. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hey meiden,

Heel erg bedankt voor het duimen draaien maar helaas heeft hetniet geholpen. De :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: zijn gekomen niet echt veel maar het bloed wel. Tis helder rood maar minder dan anders. Weet nu ook niet precies of ik gisteren of vandaag moet rekenen als eerste dag.

8. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ik denk dat ik gewoon gisteren maar pak als 1e dag die ene dag zal nie veel uitmaken.

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    TRUUS GEFELICITEERD MET JE 20 WEKEN ZWANGER ZIJN :D :D

Whooehooee :whistle:

Nou een rottig berichtje:
    Cinneltje wat erg meid :( Goh wat baal ik voor je. Dikke knuffel van mij meis!

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Dank je wel Dayenne. :)
    Hehe, weer een mijlpaal bereikt. Ben nu zo ongeveer op de helft. :whistle:

He cinneltje,
    Wat balen meid.....Dikke knuffel voor jou.
    Misschien ook aan de etos pillen?
    Hoor alleen maar goede verhalen. Vraag Dayenne en Sucre maar na.

11. Cinneltje wat jammer dikke knuf voor jou!

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo, hoe is het hier? Ik ga zo ff bijlezen. Ik heb een heerlijk weekend gehad in de Belgische Ardennen.

13. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    hoi hoi,

Ja misschien doe ik dat wel maar die pillen zijn zo groot joh die krijg ik nooit weg. Sucre of dayenne kun je ze makkelijk doormidden breken?

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hee Cinneltje, wat balen van je ongi.

Ik heb normaal altijd moeite met pillen slikken. Die etospillen zijn capsules, kunnen niet doormidden. Maar ze glijden goed en zelfs ik krijg ze zonder problemen 2x per dag weg :) .

15. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

als je het over etos zwanger worden pillen hebt! ik kan geen pillen slikken nog geen paracatamol! maar etos zwanger worden wel er zit zeg maar zn capsule ovrheen en slik hem zo weg!
    x

16. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    ok dan kan ik het misschien ook wel ik koop namelijk ook altijd van die paracetamols met een "suiker"laagje die gewone breek ik ook in 4ren. Wat kosten die potjes weet iemand dat?

17. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Hey meiden hier ben ik weer even. Het spugen is hier weer begonnen alleen in de ochtend zodra ik wakker word moet ik rennen. De test die ik dinsdag was negatief maar die was nog voor mn nod ik werd vrijddag ongi en zaterdag was t weer weg dus ik denk dat ik morgen nog een test ga doen en anders alsnog naar de ha om te vragen waarom ik steeds moet spugen. Hoe is het hier? Cinneltje wat k*t dat de duivels er weer zijn! Truus gefeliciteerd met je 20 weken!

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Cinneltje, ze zijn vrij aan de prijs, volgens mij 7 euro voor 60 pillen.

Shady, lastig dat je niet precies weet wat er nu aan de hand is met je lijf. Sterkte!

Mijn beste vriendinnetje is net bevallen van een gezonde dochter, Xenna, ben zo blij voor haar!

19. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Nee vaag he ik snap er niks van ik voel me verder prima dus ziek ben ik niet. Mn moeder heeft al allemaal visioenen van haar met haar kleinkind haha omdat zij de 1e 3 maanden van haar zwangerschap van mij ook ongi was.

Wat leuk dat ze bevallen is gefeliciteerd mooie naam ook!

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar probeer je je er niet te veel op vast te pinnen he, anders is de teleurstelling zo groot als het niet zo blijkt te zijn. En als je er van uit gaat dat je niet zwanger bent, maar straks blijkt dat je het wel bent, dan is de blijdschap alleen maar nog groter. Snap je me nog? :rolleyes:

Ja leuke naam he :D .

Deel Deze Pagina