Haha ja ik snap je nog. Nee ik ga ook nergens vanuit maar ik wil wel graag weten wat er met me aan de hand is. Ik durf al geen vette dingen meer te eten dus ik leef op crackers fruit en soep haha. Wel goed voor de lijn!
Ik zie net dat ik op CD 25 zit. Dat betekent dat bij een "normale" cyclus van 28 dagen mijn NOD er dus bijna aankomt. Ik voel me nu totaal niet zwanger. Ben niet misselijk en heb verder ook geen klachten. Ben benieuwd....
Dat is spannend. Ik ga voor je duimen als een malle! Ik ga nu ook echt niet aan de alcohol dat komt er dan sowieso uit haha maar een raketje(bacardi razz met sinas) zou er bij mij ook wel in gaan!
Ja heerlijk weekend gehad. Jij ook Cat? Vanavond eindelijk de bbq aanzetten, heb ik zin in. Lekker een marinade maken voor de kippetjes, jammie!
Hoi Hoi allemaal, Hier is het ook een goed weekend geweest op die duivels na dan. Alleen ben ik verbaasd over hoe weinig het is minder dan anders. Ow lekker joh bbqen hebben wij van de week 2 keer gedaan heerlijk.
Gek vrouwenlichaam he. Maar aan de andere kant ook wel fijn dat het niet zo heftig is. Heb je nog wat leuks op de planning staan vandaag? Ik ga lekker de tuin in straks, ik neem mijn konijn mee, kan die lekker gras eten en rondhuppelen. Boekje erbij, wat leesvoer erbij en dan relaxen. Dat mag ook wel, want moet straks weer 8 dagen achter elkaar werken. Geen zin in. Maar daarna ook vakantie en honeymooooooooooooooooooooooooon, joehoeeeeee! Ben benieuwd of de nog komen ergens in de tussentijd..
Nou meid dat hoop ik niet voor je dat ze maar lekker weg blijven. Ja ik vind het ook niet erg hoor dat het niet zo heftig is maar ben dat gewoon niet gewend. Ik hebben allerlij plannen maar of het ervan gaat komen dat weet ik niet. Er ligt nog een hele grote berg schone was die nog gevouwen moet worden vaatwasser aan stofzuigen je kent het wel maar ik heb er geen zin in. Maar het moet wel gebeuren dus ik probeer er wel wat aan te doen. En natuurlijk gaat ik ook zo ff lekker de tuin in de katten aan de lijn kunnen die ook lekker buiten zijn...Heerlijk.....
een kater en een poes broer en zus. de kater heet jinxi en is wit met rood en de poes hett lotje en is een lapjeskat. Zal zo is kijken of ik een foto kan plaatsen.
Goedsmorgens Ben mijn nestje uitgerold. Meiden, bedankt voor de felicitaties. Beeb liet zich gisteren een aantal x voelen. Grappig joh. Voor je er erg in hebt is t alweer voorbij.
Ja ik dacht datie wel heftiger zou zijn omdat het zo lang duurde maar ik ben het minder dan anders. Niet dat ik dat erg vind
Ha die Truus, al over de helft. Lekker hoor. En wat fijn dat de kleine zich zo goed laat voelen. Cinneltje, wat een schattige katjes!
Leuk ook dat ze elkaar hebben. Toen ik nog bij mijn ouders woonde, hadden we 3 katten. 1 was aan komen lopen, die kreeg jonkies, 2 broertjes hebben we bij elkaar gehouden. Zo gezellig! Die zijn nu 13 geloof ik. En 1 is nog zo actief en slank. De ander is echt een luie dikzak. Ik ga ff bij mijn kleine nijn kijken en wat telefoontjes plegen. Daarna de tuin in. Tot later! Ps ik heb steeds bloedneuzen, soms wel een half uur achter elkaar. Gisteren toen ik met mijn vriend aan het klussen was ook , heel vervelend!