Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden!

Hoe is het hier?

xxx

2. sweatest7

sweatest7 Lid

1 mei 2008
    9
    0
    0
    wij zijn nu bijna een maand bezig nadat ik na 10 jaar met de pil gestopt ben.

weet iemand hoe lang het kan duren voordat de pil uitgewerkt is?

volgende week moet ik dus ongi worden.... vanaf wanneer kan je een zwangerschapstest doen?

ik hoop dat het niet al te lang duurd, we zijn er zooooo klaar voor en ook zeer regelmatige klussers!

verder slik ik de etos pillen! lees daar ook erg positieve berichten over.....

hou jullie op de hoogte!

liefs!

3. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hey sweatest

welkom. Ontpillen is voor iedereen anders de een heeft meteen een regelmatige cyclus en de ander moet er weken of maanden op wachten. Regelmatig klussen is altijd goed als het maar leuk blijft tussen (of op) de lakens het moet geen "moeten" worden. Dus blijf ervan genieten. Ongeveer 14 dagen na je eisprong kun je testen maar hou er rekening mee dat je lichaam je flink vor de gek kan houden.

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi Sweatest, welkom hier. Hopelijk gaat het snel lukken voor jullie.

Mijn lichaam is hevig aan het ontpillen, al voel ik deze ronde minder kwaaltjes dan ervoor. Ik heb tot nu toe 2 lange onregelmatige cycli gehad. Ook voelde ik vanalles dat op een zwangerschap zou kunnen wijzen. Ik zou niet meteen van een cyclus van 28 dagen uitgaan. Mocht je na een dag of 35 nog geen :evil: :evil: hebben gezien, dan zou ik een testje wagen. Anders loop je misschienhet risico op te vroeg testen en dus een teleurstelling, terwijl dat soms niet nodig is.

Verder is het voor iedereen anders. De een ontpilt wel, de ander niet. Dat weet je niet van te voren. Maar dat merk je gauw en het is niet leuk.

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo dames!

Ik kom even gezellig buurten bij jullie! :)

En wat zie ik Sucre; heb jij bloedneuzen? Dat is een zw-symptoom, wist je dat? :)

Hoe is het jullie?

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hahaha, dat wist ik niet. Nooit van gehoord. Ik vind bloedneuzen ook niet leuk. Maar ik wil wel graag zwanger zijn, ben het alleen vast (nog) niet.

Mijn vriendinnetje wordt morgen gecurreteerd. Jakkes.

Hoe is het met jou Linda? Ik zag dat je bloed hebt laten prikken. Heb je al wat meer duidelijkheid?

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hi meis!

Weet je zeker dat je niet zwanger bent? Misschien heb je wel een kortere cyclus deze keer! :) Ik zou toch een testje wagen meis! :)

Ik moet 2 juni naar de gyn, ben er wel blij om! Hopelijk wat meer duidelijkheid! :) Ik had een progesterongehalte van 1,3 en dat betekend (nog) geen eisprong.. Nu hoop ik dat ik hem daarna nog heb gehad, want we zijn toen van een 28-daagse cyclus uitgegaan.. Dus ik houd hoop! :D

Dikke kus!

8. Het is niet je vriend, het is nu je MAN sucre ;)

9. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey Hey Dames,

Cinneltje wat een lieve katten !

Truus wat leuk dat je de baby voelt lijkt mij echt een heel mooi gevoel

Linda gezellig dat je even mee komt kletsen

Sucre hmm bloedneuzen dat is minder echt heel vervelend vooral tijdens sexy time

sweatest welkom

En iedereen die ik vergeten ben sorry

Heb vandaag innestelings dag spannend kan niet wachten tot ik kan testen !

Liefs Cat

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden

Whooeehooee volgens mij had ik vandaag mijn eisprong :D En we hebben goed geklust. 3 dagen achter elkaar, en laatste keer vannacht haha. Dus we hebben het goed gedaan!
    Enige nadeel is dat ik tijdens mijn eisprong zó'n last krijg van mijn nieren, dat ik bijna niet kan staan en lopen. Herkent iemand dit?

Verder alles goed met iedereen?
    Heerlijk he, dat het nog steeds zulk lekker weer is.

11. Ik had ook mijn eisprong vandaag. Heb al de hele dag zo buikpijn. Maar het zullen de darmpies wel weer zijn.
    Fijn dat jullie goed hebben geklust dayenne wij ook wel, nou ja het lukte manlief niet altijd.. maar gisteren wel dat was toch de belangrijkste keer zeg maar.
    Nee heb nooit last van mijn nieren dan. Lijkt me heel vervelend, heb ook wel eens krom gelopen van mn nieren maar iedere maand weer.. pff..

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha Deesje, wat toevallig dat we waarschijnlijk precies gelijk lopen. Hoelang is jou lf meestal? Die van mij 13 dagen.

Ja het is echt heel vervelend. Doet zo'n pijn ook. Maarja, het is wel voor het goede doel :D

13. Ja, ei op dag 15 he. ;)
    Mijn lf is net een dag langer, 14 dagen, dus mijn NOD is een dag later dan die van jou. Ben onwijs regelmatig tegenwoordig :confused:
    En hoe gaat het verder met jou? Al wat beter?

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Mwah gaat wel. Ene dag beter dan de andere.
    Ik las dat je net van de anti depressiva af was? Knap hoor, dat je dat durft ;). Is zeker wel heftig of niet?
    Ik merk aan sommige mensen van mijn therapie dat ze ontzettend heftig reageren op afbouw van die medicijnen.

15. Ja, ik moest heel langzaamaan afbouwen. Was al meer een jaar bezig ermee.. Ik zat op de maximale dosering. Heb nogal last van bijwerkingen/ontwenningsverschijnselen. Duurt echt lang voordat die weg gaan :( :( . Heel raar, maar ze werken heel erg op mijn evenwichtsorgaan ook. En dat ik ben gestopt krijg ik wel weer meer last van depressiviteit zo nu en dan.. maar ja dat moet ik er maar bij nemen. Wil toch graag een kindje, en het kan verminderde vruchtbaarheid veroorzaken helaas.
    Ik heb ook wel dat het de ene dag weer wat beter is dan de andere. Als je maar kan genieten van de goede dagen en op de slechte dagen kan realiseren dat de goede dagen er ook weer aankomen. Maar mag ik vragen of het bij jou echt door een bepaalde reden komt of dat het chronisch is. Als dat te privé is hoef je geen antwoord te geven hoor, alleen omdat ik er zelf veel mee heb meegemaakt ben ik snel nieuwsgierig naar anderen ermee

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Je mag het wel vragen hoor. Ik ben ook erg nieuwsgierig naar anderen.
    Bij mij komt het omdat ik heel veel heb meegemaakt. Daarbij heb ik ook kenmerken van borderline persoonlijkheidsstoornis.

Spannend hoor, die afbouw. Heb je wel reserve pillen voor als het een keer te heftig word?

17. Ik heb nog wel pillen over, maar als het te heftig wordt neem ik liever wat kalmeringstabletten en ga ik slapen. Want antidepressiva werkt niet zo snel, dat duurt echt een tijd.. het duurde langer dan een maand voordat ik iets merkte toen ik ermee begon.
    Borderline is moeilijk ze zeggen dat het nooit over gaat. Toen ik jouw leeftijd had hebben ze ook tegen mij gezegd dat ik het had, maar ik vind meer dat ik gewoon wat kenmerken heb het is niet zo heftig meer gelukkig. Maar is goed dat je in therapie bent, soms duurt het een tijdje voordat het 'effect' heeft maar het heeft mij wel geholpen. Ik hoop dat het jou ook helpt!

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik merk nu al dat het begint te helpen. Ik zit in mijn 10e week, en moet er nog 16. Het is soms erg moeilijk, omdat je constant geconfronteerd word met wat je niet 'goed' doet. Ach, je kent het wel.

Borderline gaat inderdaad nooit over. Maar je kan wel leren ermee om te gaan. En daar ben ik nu mee bezig.

Ik vind het wel fijn dat jij begrijpt hoe ik me voel. Heb jij slechte reacties gehad op het feit dat je zwanger wilt worden?

19. Nee eigenlijk niet.. maar ik zit ook al een tijd niet meer in therapie. De laatste keren wilden ze me in klinische en deeltijdbehandelingen 'stoppen' terwijl ik 40 uur werkte en het verder over het algemeen wel ging. mijn moeder vroeg alleen of ik het wel aankon, ook nog voor een baby zorgen. Maar ik vertelde dat ik het zo graag wou/wil en een moeder herkent dat wel ;)
    Heb jij dat dan wel gehad, die opmerkingen en negatieve reacties? Ik vind dat altijd nergens op slaan, een hoop mensen kennen je helemaal niet zo goed.. ze zien dan maar 1 kant van je. Zo kan je helemaal niet over iemand 'oordelen' (sowiezo al niet, maar veel mensen zijn zo..)
    Sommige dingen worden ook wel minder hoor. Ik had veel last van dissociëren en flashbacks horen/zien en verlatingsangst, nu is dat wel een heel stuk minder. Maar geloof wel dat het terug zou kunnen komen.

20. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Fijn dat je geen negatieve reacties hebt gehad. Ik wel namelijk. Als ik alleen al vertel dat ik dolgraag een kind zou willen dan kijken ze me al raar aan. Kun je nagaan als ik zwanger ben. In het begin trok ik het me heel erg aan. Maar nu weet ik dat ik een super goede moeder ga worden, en dat mijn kind niks tekort gaat komen.

Flashbacks en verlatingsangst ken ik ook. Ga/ging je daarom ook claimen?

Deel Deze Pagina