Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik was enorm claimerig, ik deed niet anders volgens mij.. maar kwam alleen maar omdat ik erg bang was, ik kon niet alleen zijn, dan voelde ik me altijd alleen, niets, niemand, onbelangrijk, leeg.. Nu was mijn ex ook wel een fout type voor mij, het werd bij hem allemaal alleen maar erger.
    Nu heb ik het gelukkig niet meer. Flashbacks nog wel, maar ja dat is nu eenmaal zo als je erge dingen hebt meegemaakt.
    En ben blij dat je het je niet meer aantrekt. Ik had vroeger een enorme hekel aan kinderen, kan je het geloven? Gek he. Ook aan zwangere vrouwen, vond ze duivels. Sloeg helemaal nergens op. Maar ik weet ook zeker dat je een goede moeder wordt, niet alleen omdat jullie er meer dan 100% voor gaan, maar ook omdat jij heel liefdevol en zorgzaam bent, dat merk ik zo al!
    Heb je veel last van claimen?
    Trouwens als je niet fijn vindt om hier te praten kan ook op msn ofzo, heb nu het idee dat ik het topic een beetje opeis.. :oops:

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Meiden, wat fijn dat jullie er samen zo over kunnen praten. Mijn schoonzus is jaren aan de antidepressiva geweest en toen zij ermee probeerde te stoppen ging het helemaal niet goed. Ze is er toen weer mee begonnen en toen ook zwanger geworden.

Ik heb een tijd geleden ook een zware tijd gehad. Ik wilde toen met een psych praten, maar mijn huisarts vond dat niet nodig. Erg jammer en heel vaag allemaal. Ik had gelukkig een hele goede vriend die mij weer een eind de goede kant op heeft geholpen. In zulke tijden blijkt maar weer hoe belangrijk dat is, de goede mensen om je heen.

En meiden, jullie worden supermama's! En rap ook :D .

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Lief dat je dat zegt. Dat vind ik van jou ook ;).
    Hmm, ja claimen deed ik wel heel veel. Nu al een stuk minder. Ik ben er in ieder geval hard mee bezig. Ik kan het nu herkennen, dus dat scheelt al veel.
    Ik geloof het alleen nog steeds niet dat mijn vriend van mij houdt en bij mij wilt blijven. Dat moet ik nog leren.
    Haha wat raar dat je een hekel aan kinderen had.

Nee hoor, ik vind het prima om hier te praten daarover. Als jij het op msn wilt dan moet je het zeggen hoor.

4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Sucre lief van je!
    Ik hoop dat het rap gebeurt haha :D

5. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey Dames,

Ik kan mij aansluiten bij het rijtje
    Heb ook een hele moeilijke periode achter de rug
    Goed dat je er over kan praten met elkaar want praten is toch het beste medicijn
    hmm toch vreemd dat mensen elkaar zo vinden

Liefs Cat.

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ben dr
    ff terug lezen hoor

NIET WEGGAAN!

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hihi Truusje toch, we gaan niet weg hoor.

Gezellig zo met z'n allen.

8. Hey Catwomen en Truus zijn er weer, woei!
    Ik hoop dat je dat ook snel leert, dat scheelt een hoop.. maar alles komt beetje bij beetje. Zo te horen leer je het al goed en snel hoor! Ben trots ;)
    Sucre blij dat het nu weer goed gaat ;)
    Enne wij allemaal rap mama worden, hoop ik! :)

9. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Mee eens zeker allemaal snel mama worden !
    Heb eigenlijk maar 2 kansen dus hoop het anders in okt. maar weer verder

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Meiden,
    Wat fijn dat jullie dr openlijk over kunnen praten. Misschien neem ik t ook wel zwaar op de hand. Maar dat weet ik ook niet. Vind t fijn voor jullie dat jullie mekaar begrijpen. Ennuh Desireetjuh je eist t toppic niet op hoor. Van mij mogen jullie lekker kleppen.
    Doen wij ook wel ja. ;)

Wou nog een hele hoop zeggen, maar weet t niet meer. ;)

11. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Catwomen gefeliciteerd met je 100ste berichtje!

Nu moet je trakteren op gebakkie.... :)

Mijn voorkeur gaat uit naar iets met aardbeien. :)

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik vind het ook heel fijn om er openlijk over te kunnen praten. Heeft me veel moeite gekost, maar nu schaam ik me er niet meer voor.

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha wat lief dat je dat ziet.

Whiiieeeeeejjjjjjj
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

14. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Jeee had ik zelf nog gemist haha dank je truus
    dayenne je hoeft je echt nergens voor te schamen !
    Gelukkig zijn wij ( zo denk ik er over ) hier allemaal lief voor elkaar en oud genoeg om zoon dingen te begrijpen
    we zijn er voor elkaar toch ( soort van vriendinnen clubje ) en dan ben je er voor de leuke en de minder leuke dingen

Zo zie ik het

Liefs Cat.

15. Hihi ja dat is wel zo, het topic eisen :p , maar misschien is dit een beetje 'zwaar' voor op het forum.. maar ja.
    Catwomen wat gaat er in de tussentijd gebeuren dat jullie niet proberen in die tijd?
    Dayenne goed dat je je er niet meer voor schaamt, ik vind het juist sterk als iemand er openlijk over kan praten. Helaas is het nog vaak een taboe.
    Truus wat wou je nou allemaal zeggen! Ik wil weten :p

16. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Moet je ook niet doen hoor meis. Niet schamen.
    Dat is nergens voor nodig. En truus weet zekers dat jullie goede moeders gaan worden. Kan ik zo wel aan jullie merken.

Heb contact met deesje gehad. Ze is na een cyclus van 42 dagen eindelijk ongesteld aan t worden. Haar mannetje heeft een ban gevonden. Dees nog niet, maar heeft wel op allerlei plekken een cv achtergelaten. Moest jullie allemaal de groeten en de knuffels doen. Dus bij deze.

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Lief dat je dat zo ziet Cat. Fijn om er zo met jullie over te kunnen praten.

Goed idee Truus. Heb zondag mijn verjaardag geviert met aarbeienvlaai en aarbeientaart :D Hmmmm heerlijk zeg.
    Heb nog slagroomtaart over, wie wilt?

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Oke, veel veranderingen bij Dees dus. Fijn dat vriendlief een baan heeft! Snel hoor.
    Balen dat ze ongi aan het worden is. En weer zo'n lange cyclus. Geef dr maar een dikke knuffel terug!

19. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    O wat lief doe maar de groeten terug !

Mijn vriendje gaat op uitzending :cry: :cry:
    dus helaas dan is het even wachten maar over 8 dagen mag ik voor het eerst testen dus is wel spannend !

Liefs Cat.

20. TAART! JA IK WIL! :oops: hihi..
    Doe de groetjes aan Dees terug. Is haar cyclus weer langer geworden nu.. gek. Hopelijk ook snel een baan voor haar.

Deel Deze Pagina