Ja kan je voor de zekerheid doen.. als je het niet volhoudt.. maar neem niet te veel mee. Dat kreeg ik voor elkaar toen ik een weekje naar vrienden in Finland ging Nou werd toch ongi.. Naar Thailand heb ik niks meegenomen, alleen ovulatietesten want verwachtte precies mijn eisprong. Die vakantie van jou wordt gewoon heerlijk, zwanger of niet! Anders erna snel zwanger worden he Nou ik ga ff naar de winkels, moet wat spullen kopen. Tot vanmiddag of vanavond (denk ik)!
Zit ik weer met een zakdoek mijn neus dicht te knijpen. Wat is dat irritant zo'n bloedneus! En nee, ik zat niet in mijn neus, ik was gewoon aan het douchen en ineens was het er. Ook kwam er een rood sliertje slijm uit mijn vagina. Bleeeeeeeeehh, niks aan. Sorry, ik zit weer veel te veel te klagen. Zo lekker werken, gedachten verzetten.
Getver Sucre! Mijn arm doet zeer van het sjouwen van de tassen.. genoeg gekocht, behalve schoenen en een broek. Zaterdag maar een tweede poging tot schoenen kopen doen. Trouwens over bloedneuzen gesproken, die had ik 2 maanden terug ook telkens. Iedere dag weer . Helaas betekende het niets hier. Liep net weer langs de babykleertjes.. ZUCHT. blehhh ik wil niet meer wachten ik word het zat nu
Ik zit helemaal niet alleen te eten..... En dat ben ik helemaal niet gewend. Ik eet nooit alleen. Snik snik. Maar jij houd me nu wel gezelschap. Ach, en ben al klaar. Nog even mijn schaaltje rabarber opeten.
RABARBER, JAAA! Waar is je mannetje? En jij eet niet alleen, er is altijd iemand bij je Truus (BEEB). Ik wacht tot de pasta klaar is.. dan ga ik achter de computer eten.. ondertussen de bende hier opruimen. Ik haat rotzooi, maar toch maar ik rotzooi, helaas. Maar ruim het ook weer snel op. O me eten is klaar, ik ga fretsen!
Fretsuh! Haha. Ja je hebt gelijk. ik zat niet alleen te eten. Oe en de rabarber was lekker! Heb m bij pap en mam uit de tuin gehaald. SMULLUHHHH Ik heb "alleen" gegeten omdat manlief aan t beunen is. En ik was net vrij van werk. Dus hebben we mekaar misgelopen. Mar de schat heeft wel wat voor me bewaard. Was m ook aan te raden trouwens. Ik kwek ook met jou. Snap jij hoe t kan dat we niet kunnen kwekken? Op hyve dan he! He ik ga even naar buiten. Even de troep (bloesum) uit de tuin vissen. Tot vananvond. Doei doei.
Kwekken? Is dat dat chat gebeuren op hyves? Dat vond ik irri, heb ik uitgeschakeld! Tot vanavond maar, blij dat ik maandag nog rabarber op heb. 8)
AHah, Dat verklaart een hoop. Ik snapte dr al geen sjoegel van! Nu ben ik echt weg. Nog bedankt voor je respect
Jep weer thuis. Daggie weer achter de rug. Ja gaat prima eigenlijk. Beter dan vorige week En hoe gaat het met jou?
Ben nu erg moe. Maar hebdan ook veel gedaan vandaag, dus dan mag t ook. Heb niet het uithoudingsvermogen van een paard, dus tja. Ben blij dat t nu wat beter met je gaat. Je mag me altijd PB en hoor. Dat weet je best. Kan je misschien niet helpen, maar jebent wel weer ffies je verhaal kwijt. Regent t al bij jullie?
Lief van je, thanks *knuffel*. Nee, hier regent het nog niet. Wel flinke wolken, beetje onweerachtig. Heel af en toe rommelt het ook, maar het zet niet door. Kan me voorstellen dat je moe bent. Je draagt een kind he.
Ja ik draag een hele lieve kind. Ook een hele knapperd. Kan niet missen met zulke ouders. Wat een air zeg. bah getsie blech. Hier wordt t ook donkerder. Nog geen regen. Maar denk niet dat we t droog houden. Dees mist ons. En waarschijnlijk krijgen ze vrijdag aansluiting van t internet
Ik mis Dees ook Fijn dat ze er waarschijnlijk vrijdag weer is! Zal echt blij zijn als ze er weer is. Zal zo ff mijn tempkaartje in mijn album zetten, kan je even spieken .