Nee had ook niet verwacht dat ik nu een cyclus van 27 dagen zou hebben. We erg fijn hoor! Maar zwanger was nog beter. Het rare is, heb helemaal geen klachten of zo. Ja steeds hele scherpe pijn rechts onder in mijn buik, maar geen echte ongikrampen, terwijl ik die meestal altijd wel heel erg had. 26 mei vertrekken we naar Indonesie. Als ik nu weer zo'n korte cyclus heb, springt rond die datum ook mijn ei. Een wipje in het vliegtuig lijkt mij toch niet echt wat. Ben zo'n schijterd! Maar goed, een honeymoonbeebje zit er dus wel in, en dat is wel heel leuk. Mocht ik ooit zwanger worden, dan heb ik het gevoel dat ik snel merk. Met name aan mijn boobs. Die voel ik nu al maanden niet, totaal gevoelloos. Mijn moeder zei dat het bij haar als eerste supergevoelig was toen ze zwanger was. Ook hoor ik dat om me heen erg veel. Dus ik ga pas weer een testje wagen als ik ze voel. Dus ik neem bij nader inzien geen testje mee op honeymoon. Ik zie het wel als ik terugkom. Oeps, sorry voor het lange verhaal.
Nou Sucre kom op meid. Je durft toch wel een wipje in t vliegtuig te maken?dat doet toch iedereen? Even met z'n 2 naar de wc toe!. Is zo gepiept hoor. Kom op alles voor een goed doel. Nee joh grapje van mij. Durf ik ook helemaal niet hoor. Maar spannend is t zekers wel. Maar jullie gaan maar mooi van mekaar genieten. En er niet teveel mee bezig zijn. Dan komt alles vanzelf goed. En wie weet hebben jullie wel geluk. Zal wel heel mooi wezen. *zucht* ja zere boobs ken ik heel goed. Nu gelukkig geen last meer van. Maar toen ik van de pil af was. Nou nou nou dat wil je niet weten. Oe, als je dr naar keek kon ik wel janken. Nu doen ze niks anders dan jeuken. En soms heb ik dr nog een pijnscheut in. Maar is natuurlijk ook nietzo gek, als je bedenkt wat er allemaal met mijn arme jongens gebeurt!
Goede avond dames, hey sucre echt wel beter dat je cyclus korter is geworden ! Ik heb geluk had meteen een cyclus van 28 dagen ! Ik kan nu al niet meer wachten tot ik kan testen maar ja 6 dagen van te voren zal wel niks worden haha maar wel heel lastig om het te laten Gr. Cat
Sorry meid, ik was naar bed! Nu ga ik even bijlezen Alles goed met iedereen? Wendy mooie babykamer! Precies mijn smaak
Sucre wat fijn dat je ongi bent geworden! Wauw, wat een korte cyclus. Fijn hoor. Nou, deze ronde ben je zwanger. Ik voel het aan mijn water. Truus geweldig dat je je beebje zo goed voelt. Lijkt me heerlijk. Geniet ervan!
Hee meiden hoe is het met iedereen? Ik voel me niet zo erg lekker vandaag rare smaak in mond en sufjes, slaap ook erg slecht 's nachts. Moet nog de was opvouwen, maar heb nergens fut voor..
Heej Deesje Balen dat je je zo futloos voelt. Ik heb er ook last van. Ook erg moe. Kan elk moment in slaap vallen. Doe rustig aan meid! Knuffel
Hoi hoi. Ik g eloof dat ik nu helemaal alleentjes ben hier. Iedereen is vast Gouden kooi finale aan t kijken. ik luister en kijk met een scheef oogie. Manlief is wel aan t kijken. Dees wat balen meidie dat je zo futloos bent. Neem dan even een time-out. Doe lekker kalm aan. Ga in bad. Neem tijd voor jezelf. Niks MOET! Moeten is dwang. En daar houden we niet van. Dikke knuf voor jou. Vanavond zijn we ffies naar de babypark geweest. We hebben een badset, boxkleed, deken en aankleedkussenhoes gekocht. Pff, en als je dan bedenkt wat er allemaal nog moet komen! Mag wel geldboompies kopen.
Die babyspullen zijn allemaal zo duur. Maar ook heel mooi Ik krijg nu alweer lichtelijk angst of het ons wel gaat lukken voor de zomer nog.. bah, waarom word ik maar niet zwanger? En hoop dat ik me morgen minder gaar voel. Want zo komt er niets uit me handen, het was niet eens leuk om schoenen uit te zoeken . En ik voel me niet lekker, ben moe en zo nu en dan buikpijn en misselijk. Sucre wat een mooie cyclus! Hoe zou het gaan met Shandro en Kitty? Truste en alvast fijn weekend meiden xxx
Hoi hoi, @sucre fijn joh dat je cyclus een stuk korter is. En miss toch sexy time in het vliegtuig kan makkelijk joh. Wij hebben het laatst in een kleedhokje in het zwembad gedaan erg spannend . @desiree balen dat je zo fitloos bent kan ook van het warme weer komen of............ @wendy mooie kamer meid lekker neutraal. @truus spannend joh morgen je 20 weken echo komt wel een fototje van in je album hoop ik.
Mogguh meiden! Ik wil nog slapen! Maar het lukt niet, helaas. Truus, leuke dag vandaag! Laat je snel weten hoe het was? Cinneltje, alles goed? Dayenne, hoe voel je je nu? Een beetje bijgetankt? Desiree, zorg maar even goed voor jezelf. En ik duim dat er voor de zomer een klein wondertje in jouw buik zit. *knuf* In al onze buiken! Succes allemaal.
Bedankt meid! Ze hebben hem bij de prenatal haha Alles goed met je? Ik ga nu werken tot het einde van de middag! xxx
ik ben nu net 2 maanden gestopt met de prikpil en we willen heel graag een kindje ik heb na de prikpil nog wel een paar weken last gehad van ongesteldheid maar niet zo erg letterlijk een beetje maar sind ik daar van af ben heb ik een appart gevoel in me buik ik weet alleen niet of ik wel zwanger nu ben en of ik nu al zwanger kan worden ik merk wel dat ik last heb met lopen en en zitten liggen gaat wel goed me zus heeft namelijk bekken klachten gehad en nu ben ik dus bang dat ik wel zwanger ben maar met pijn (zwanger zijn is goed hoor) heeft iemand hier ook ervaring mee gehad
hallo ben ik terug even heel snel komen piepen en wat me is opgevallen dat sucre een normale cyclus heeft heel leuk nieuws he die etos pillen doen het blijkbaar wel he verder ben ik nog steeds ziek en groeid mijn buik heel snel zo dan ga ik nu nog wat rusten want heb het hard nodig hoor
He Agila. Ik vind je verhaal een beetje verwarrend. Ik snap je vraag ook niet helemaal. Wat ik wel weet is dat als jouw zus bekkenklachten heeft gehad, dat jij daar niet per definitie last van moet krijgen hoor. Heb je enig idee hoe lang een prikpil werkt? Ik namelijk niet. Maar ik denk wel dat je zeker wel zwanger kunt worden. En als je twijfelt of je nu misschien wel al zwanger bent dan zal ik dr gewon een testje op wagen.
Lieve Silvia, Piep maar lekker hoor. Is helemaal verantwoord als je zwanger bent. Wat leuk dat je buikie hard groeit. Dus ook al druk aan t shoppen voor positie kleren? Lekker je rust op z'n tijd nemen hoor. Ook al zal dat soms wel moeilijk gaan met Tibo erbij.
nou mijn vraag was ook of ik nu zwanger kan worden. Als je de prikpil haalt is het 3 maanden geldig en het is nu 5 maanden geleden maar ik ben nog niet echt ongesteldgeworden dus ik weet niet of je dan wel zwanger kan worden
oke, nu snap ik je vraag. Ja ik denk wel dat je nu zwanger kunt worden. Alleen weet je niet wanneer jij je eisprong zo ongeveer kan hebben. Je prikpil is nu denk ik wel uitgewerkt na 5 maanden. Als je t nu niet vertrouwd, dan kun je altijd contact met je huisarts opnemen. Die kan je wel meer vertellen over de prikpil. Ik heb zelf geen ervaring met het gebruik van de prikpil.
Ik denk ook dat je het even aan je huisarts moet vragen hoe het precies zit. Succes ermee. Sylvia, fijn he, ik en een normale cyclus. Leuk dat je buikje een buik aan het worden is! Doe het rustig aan!
ok dank je wel ik ben benieuwd dan ik wacht anders wel of ik ongesteld gaat worden en als ik dit nog een paar weken voel dan ga ik gewoon een test halen