he liekie.. het schijnt dat de zaadjes dan sterker zijn als je om de dag klust... als je het elke dag zo doen zouden ze geen tijd hebben gehad om aan te sterken, en er mag niet meer dan 10 dgn tussen zitten want dan worden de zaadjes weer te zwak... ja het is wat he, waar je overal wel nie aan moet denken, maar ja, ik doe het wel om de dag, ik ben nog met de 1e ronde bezig dus is het nog leuk, succes
Hoi allemaal, Gezellg joh, allemaal nieuwe meiden die ons clupie gaan vergezelen. Welkom allemaal...... Maar goed, hier eigenlijks niks nieuws te melden. Alleen nu al een paar dagen hoofdpijn. Vraag me eigenlijks af of t nu komt dat ik gestopt ben met de pil, of van t vele computeren de afgelopen dagen. Jeetje wist nooit dat dit zo verslavend kon zijn. Heb telkens de neiging om even te kijken of jullie nog nieuws hebben . Goed, ik geloof niet dat er nu nog iemand online is, dus kap ik er zo weer mee. Paracetamolletje en naar bedje toe. Lekker slapen voor degene die dit nog lezen, en tot morgen dan maar weer. Doei doei.
Lieke das geen domme vraag hoor! Ik dacht eerst ook: hoe vaker hoe hoger de kansen! Maar nee dus...Zoals sarientje het uitlegt, klopt het helemaal. Hihi truus ik ben ook verslaafd hoor! Ik móet elke keer even kijken of iemand iets te melden heeft. Liefs Dayenne
Het werk volgens mij voor een heleboel verslavend Omdat we zwanger willen worden ben ik eens gaan kijken op internet wat daar allemaalte vinden was. Iets meer dan een maand geleden kwam ik op deze sité terecht en ben niet meer weg te slaan Heel praktisch en interessant om al die verhalen te lezen, zo leer je nog eens wat en kun ik mijn ei kwijt... Bij ons in de vriendenkring en familiekring weet namelijk nog niemand dat we bewust bezig zijn met kinderen, dus kan ook niet met één van hun gaan kletsen over dit alles. Dus vandaar elk vrij uur te vinden achter de pc Gezellig... Groetjes
Hier ook de wens voor een wondertje Begin september gestopt met de pil, en de boel op zijn beloop gelaten. Rond de 10e october zou ik kunnen testen, maar ik vermoed dat ik gewoon ongesteld word, zou geen probleem zijn want dan weet ik ook dat mn cyclus op gang is. Dus waarschijnlijk op naar de volgende ronde. Het forum is idd erg verslavend, moet ook telkens even komen kijken
Hebben jullie ook dat jullie mannetje niet begrijpt waarom we op deze site zitten? De mijne vind het maar raar dat ik met vreemden zit te kletsen over toch wel intieme dingen... Hij snapt ook niet dat ik het leuk vind. Hihi, ach ja, als ik het maar leuk vind toch! Liefs Dayenne
Hihi Dayenne, Ik ken dat helemaal. Mijn man snapt er ook niks van, en als ik hem er wat over vertel, dan vind hij dat ook niet erg interresant. Nou ja, als wij t maar leuk hebben. Vind t soms wel sneu hoor voor hem, pas getrouwd, en nu zit ik zowwat alle dagen achter de pc. Nou ja, t is voor een goed doel. O ja, en wat ik ook nog even wou zeggen; er bestaan geen domme vragen. Dus voel je niet bezward als je iets te vragen hebt. Misschien weten wij met elkaar t antwoord wel. Eet smakelijk, en tot de volgende X. Doei doei -x- Truus
hey, mijn mannetje snapt het ook niet echt waarom ik dit zo leuk vind,hij vind ook dat ik er aan verslaafd ben als hij thuis komt ziet hij mij al achter de pc zitten en begint ie al te lachen. @truus je hebt gelijk het is inderdaad voor een goed doel. xxx claudia
Hier precies hetzelfde! Maar mijn man vind het gelukkig niet erg dat ik vaak op het forum kijk. Hij vind het idee nog een keer zwanger te raken net zo leuk en spannend als ik! Als ik maar niet over zw.sch.tests of ovutests begin...want die vindt 'ie maar onzin!heheheheheh
dag dames.... gisteren was ik zo druk dus geen tijd om weer even te neusen, dus nu nog maar snel ff voordat ik ga poetsen... heeft hier al iemand kunnen testen of bijna... pfff spannend alemaal hoor, ik ben samen met nog 2 vriendinnen bezif zwanger te worden,dus dat is extra leuk..... nou tot snel xxxxjes
Sarientje wat leuk dat je het samen met 2 vriendinnen doet! Hoe gaat het met de rest van de meiden hier? Hier wel goed, kan niet wachten om te kijken of ik ongi word. Ik hoop zo dat 3x scheepsrecht is . En anders gaan we snel door naar ronde 4. Liefs Dayenne
Hallo allemaal, Heb net alles gelezen en ben heel veel herkenbare dingen tegengekomen. Ook ik wil heel graag zwanger worden en heb weinig geduld. Zal me even voorstellen, ben Jacqueline, bijna 34 (10 okt) en heb een dochter die in januari 4 wordt. We hebben nu 2 rondes achter de rug. Helaas ben ik altijd nogal erg plannerig en heb ik weinig geduld. De eerste ronde dacht ik zeker te weten wanneer mijn eisprong was, dat had ik gebaseerd op het temperaturen van de vorige maand, maar achteraf denk ik dat we helemaal op het verkeerde tijdstip aan het klussen geweest zijn. De tweede ronde had ik ovulatietesten, alleen na 5 dagen nog geen pos resultaat en daarna waren ze op, maar denk dat ik daarna wel eisprong heb gehad. Rond die tijd ook wel aantal keer geklust, waren ook op vakantie, dus dat maakte het nog wat makkelijker, dacht ook echt dat ik zwanger was, had hele zere borsten, maar dinsdag toch ongesteld geworden. En nu dus op naar ronde 3. Heb wel nieuwe ovulatietesten gekocht, maar las hier ergens dat dat ook niet altijd even betrouwbaar is. Dus twijfel nog of ik ze ga gebruiken of gewoon zorg dat we het van dag 12 tot 19 ofzo om de dag proberen te doen. Merk aan mijn man dat hij er niet zo goed tegen kan als hij het gevoel heeft dat hij op dat moment moet. Dat maakt het best lastig, wil er geen obsessie van maken, maar wil ook geen maand overslaan met proberen. Weet dat we nog maar in de derde ronde zitten, maar heb ook klein beetje mijn leeftijd in mijn achterhoofd. Wordt volgend jaar oktober 35 jaar en zou heel graag voor die tijd willen bevallen, misschien niet realistisch, maar goed we proberen het wel en zien wel waar het schip strandt. Ben ook erg verwend omdat het de vorige keer al in de tweede ronde raak was. Zo best lang verhaal voor de eerste keer, maar ja. Vind het in elk geval fijn een forum gevonden te hebben, waar ik zoveel herkenbare dingen tegen kom. Ben er in mijn hoofd veel mee bezig, maar niet echt iets wat je nu met iedereen deelt. Groetjes,Jacqueline
Hi meis, ik ken het wel een beetje,als we eenmaal willen dan ook zo snel mogelijk he! Ik had ook ovu testen besteld mar ook ik had gelezen dat die misleidend kunnen zijn(Sommige zijn er wel weer over te spreken),ik heb ze nu in huis en gebruik ze niet. Wij doen nu om de dag ''klussen'',kijken wel hoe het gaat verlopen,ik hou me maar aan mijn banner vast,ik hoop tuurlijk dat het ongeveer klopt? Ik heb ook nog nooit m'n ei gevoeld duss.. Ik heb ook gelezen dat je op dag 8 moet beginnen en dan om de dag? Probeer er ook niet teveel over te hebben met je man voor jullie gaan klussen maar maak er iets leuks van zodat hij niet hetzelfde gaat denken als jij! Nou meis,ik wens jullie heel veel succes en hopelijk is het deze ronde raak! [-o< [-o< Liefs Dais.. -x-
Hooi dames, Hoe is het hier? Welkom Jacqueline Tja, weinig geduld hebben dat ken ik wel. Ik heb nu wel geleerd dat ik geduld moet hebben, want ik heb het gevoel dat het deze maand weer niet is gelukt. En dan gaan we alweer ronde 4 in! Ik wil je in ieder geval veel succes wensen, en ik hoop voor je dat het snel raak is! Nou, ik moet nog 4 dagen wachten! Elke maand ben ik erg rustig, totdat mijn NOD in de buurt komt! Dan word ik toch wel zenuwachtig...Ik hoop zo dat ik niet ongi word...(maar ja, wie niet hier? ) Fijne dag allemaal! Liefs Dayenne
he dayenne, ik hoop ook voor jou dat je nie ongesteld word, hou je me op de hoogte... tja het is inderdaad leuk hoor samen met mijn vriendinnen zwanger te willen worden, wij gaan voor de 3e en nog steeds blijft het spannend, ik wil er nu nog intenser van gaan genieten van het zwanger zijn en de baby... want 3 vinden we wel genoeg hoor, maar ja, eerst maar eens zien zwanger te worden.. groetjes en tot snel
Heej Sarientje, Ja ik hou je zeker op de hoogte! Ik heb zelf wel het gevoel dat het niet raak is, maar we zullen zien. Ik dacht eerst dat we te laat hadden geklust (heb een topic geopend daarover) maar die zeiden dat het eitje 24 tot 48 uur leefde, dus we waren op tijd! Nu begin ik wel zenuwachtig te worden, omdat we deze maand dus wel een kans maken. Het lijkt mij geweldig om samen met mijn vriendinnen proberen zwanger te worden. Ik heb nu 1 goede vriendin die het ook probeert, alleen zie ik haar helaas niet veel. We spreken elkaar alleen via de mail. Dus das toch anders. Tuurlijk blijft het spannend! Elke zwangerschap is ook anders toch... Werd je de vorige 2 keren snel zwanger of niet? Ik hoop voor je dat het snel raak is, dan kan je flink gaan genieten. Hoe oud zijn je kindjes eigenlijk? (vergeef me als je dat al hebt gezegd) Liefs Dayenne
he dayenne... nou de vorige 2 keren mag ik zeggen dat het vrij vlot ging, de eerste is een jongen en die kreeg ik op mijn 19e. terwijl ik aan de pil was, nu moet ik er ook bij vertellen dat ik nooit zo heel stipt was met de pil hoor,en de 2e is een meisje, dat ging heel vreemd, ik was ongesteld geworden van de pil, en de week daarna was ik al in verwachting, we wilden verkondigen dat we zouden stoppen, maar ja ik kon gelijk vertellen dat ik al in verwachting was.... en nu gaan we dus voor de 3e.... en jij dayenne bent 18 zag ik, en hoe word daar op gereageerd? nou ik hoor van je xxxjes
Hejhej, Fijn dat het zo vlot ging! Dan weet je in ieder geval dat alles goed zit . Wat leuk dat je een zoon en een dochter hebt. Zo zeg, je dochter ging wel heel snel! Hihi wat grappig zeg, gelijk erbij vertellen dat het al raak was... Ja ik ben 18. Ik heb nog aan niemand vertelt dat we aan het proberen zijn. Bij de 2 miskramen kreeg ik hele nare reacties. Dat het maar goed was dat het niet goed was gegaan, want ik had mijn kinderen niks kunnen bieden. Ik ben daar ontzettend verdrietig van geweest, maar nu heb ik zoiets van: ik weet zelf wel beter..ik weet dat we het kunnen, we hebben het goed voor elkaar en willen zo graag een wondertje! Dus het komt wel goed..Maar ik ben nog wel voorzichtig met het vertellen, pas als ik in verwachting ben dan wil ik het vertellen. Nu weet ik al wel dat mijn schoonmoeder stiekum al aan het wachten is haha. Mijn schoonzus is ook bezig, dus het zou super zijn als we samen zwanger zouden zijn! Met mijn familie heb ik erg weinig contact. Ik weet wel dat mijn moeder eerst goed zou moeten nadenken, maar zodra ze aan het idee gewend is dan word ze een trotse oma haha. Heb jij goed contact met jou familie/schoonfamilie? Hoe reageerde jou omgeving toen je op je 19e zwanger was? Liefs Dayenne
hej nou mijn vriend is altijd mijn buurjongen geweest, elkaar uit het oog verloren en toen we elkaar na jaren weer tegen kwamen was er gelijk weer die klik, mijn ouders waren er in die tijd niet mee eens dat we wat hadden maar ja je houd het niet tegen. en toen kwam er ook nog eens bij dat ik na een half jaar al in verwachting was, nou dat was helemaal de druppel, mijn vader zei eerste instantie dat we het niet konden houden, maar mijn moeder zei gelijk dat daar niets van in kwam, natuurlijk hadden we ook al lang besloten dat we het kindje gewoon zouden laten komen, er is niet eens een moment geweest dat we er anders over dachten. maar ja om een lang verhaal kort te maken, we hadden een huisje gekocht, en alles leuk ingericht, ik ben gestopt met mijn werk(kappersvak) om de hele dag moeder te kunnen zijn. nu zijn we inmiddels al 8 jaar verder en we zijn nog steeds net zo gelukkig! natuurlijk met ups en downs, maar dat is in elke relatie zo.. pfff je wil nie weten hoe raar er gereageert werd op ons, en nog heb ik van die situatie's dat ze denken, is dat nu de zus of hun moeder.nou nu kan ik er om lachen, maar zoals op consultatie buro's kreeg ik vaak wel het idee me dubbelop te moeten bewijsen, en als je me zou vragen "als je het over kon doen"... nou dan had ik het precies zo gedaan.... mensen vragen wel eens, miste je het uit gaan niet en bla bla.. nou dayenne, er gaat niets boven om met je eigen gezinnetje op de zaterdag avond lekker disney films te kijken, met een stokbroodje erbij en de kaarsjes aan! dus meis, ga er voor...... heel heel heel veel succes, en dat het maar snel raak mag zijn xxxjes
Weet je waar ik me vooral boos om maak? Die reacties van: mis je het uitgaan niet. Dan denk ik echt, waar haal je het vandaan? Alsof elke 'tiener' niets anders doet dan uitgaan. Pff en ik hou niet eens van uitgaan. Ik hou ervan om heerlijk met mijn mannetje thuis een filmpie te kijken. Ik vind het ook erg als mensen zeggen dat je 'eerst van je leven moet genieten'. Ja hoor, zonder die geweldige wondertjes van je kan je zeker niet genieten nee . Wat leuk dat jullie elkaar al kenden. Tja jammer dan voor je ouders, als jullie maar gelukkig zijn! Ik neem aan dat ze nu wel bijgedraaid zijn? Trotse opa en oma of niet? Vind het toch knap dat jullie alles zo goed voor elkaar hebben gekregen. Tuurlijk doet je dat voor je kindje, maar toch is het knap. En tuurlijk heb je ups en downs, hebben wij ook. Hoort erbij. Ik ben al vanaf mijn 16e uit huis, dus wist al vroeg het een en ander! Heb eerst bij mijn vriend en zijn moeder in huis gewoond, en nu sinds een jaar wonen we samen. Het gaat super. Ik had dit nooit verwacht, dat ik zo vroeg al alles voor elkaar zou hebben. Ben dankbaar dat ik mijn mannetje ben tegengekomen. Dank je wel! Ik ga er zeker voor, niets lijkt me mooier dan een beebje in mijn armen te hebben. Jij ook heel veel succes, ik duim voor ons beiden hoor . Liefs Dayenne