Ja dat is waar. Vandaag komt t mannetje langs. Morgen weer zeer serieus zijn... houd niet zo van serieus zijn.....
Ik ook niet, alleen als er een discussie uit ontstaat waar van ik weet dat ik gelijk of ga winnen. Anders is serieus zijn oom maar saai, mijn mannetje komt me straks weer ophalen, op zijn vrije/zieke dagen is hij liever bij me oom Fifa aan het spelen.
mmm ja dat is ook leuk. Beetje spelletjes spelen. Ik bedoelde t mannetje die de week doormidden zaagt. Doe je mannetje maar de groetjes, ik ga nu ook weg. Moet ff boodschappen doen.
Ow tja ben vroeger blond geweest he dus snap dat niet haha.. Nou ik zal de groetjes doen hoor als jij ook groetjes doet aan beide mannetjes . Veel boodschappen plezier.
badankt voor de tip nee oma en opa willen niet voor sint spelen vinden het leuker als er iemand komt voor jason we vieren he met de hele famillie
Moet je ff kijken in een telefoon boek op het internet.. of gewoon bij google intypen sinterklaas huren.
Hee Meiden! Ik heb een hele stomme vraag denk ik... haha Ik zit nu 12 dagen voor testen en ik voel nog helemaal niets, is dat een slecht teken of is het nog te vroeg om iets te merken aan mijn lichaam. Zo dat was mijn vraag ben gewoon benieuwd haha kus Wendy
uhm tja wendy ik weet t ook niet. En ik weet ook niet wat we moeten voelen als t wel echt raak is. Maar lees wel veel over moe, zere (.)(.),misselijk. Maar volgens mij kun jij dat nog niet voelen, aangezien jij je ei toch maar pas heb gehad.(als ik me niet vergis).
Ik denk dat het nog wat te vroeg is voor je iets kan voelen.. Allohoewel als je weer cyclyus van 25 hebt, zou je misschien al iets kunnen voelen nu. Maar dat is per persoon verschillend, de ene voelt veel en de ander voelt niets.
Ja met mij is t goed, verveel me stierlijk...... hoewel ik genoeg te doen heb in huis. Heb dr helemaal geen zin in. Zit liever te balen voor de pc.
Ik baal, tja waarom eigenlijks. Geen flauw idee. Kun je soms zo hebben he? een baaldagje. Nou voor deze maand weer onze plicht (hihi) gedaan. Nu is t weer afwachten. Heb t idee,dat ik me eitje heb gvoeld. En netjes geklust. Dussss afwachten maar weer. Cafe choco dayenne? Ik pak mezelf ook een bakkie.
Ooh heerlijk Truus, doe maar. Ik heb chocolade pepernoten, misschien niet de beste combi met cafe choco maar goed, wil je? Puur, melk of wit? Ja baaldagje dat ken ik ja. Ik heb vandaag heerlijk vrij, maar kan er niet van genieten. Moest jij nou vandaag tot 23.00 werken?
Gewoon hier bij de lidl om de hoek! Ik ben ook al zo verslaafd...Eigenlijk niet goed haha. Hihi ja ik doe ook wit en melk duo. De puur blijft meestal in het zakje zitten. Blegh houd niet zo van puur. Haha alvast klus ze vanavond . Ach, zo erg is het toch ook weer niet .
Puur blijft bij ons ook altijd liggen. Dat is met paaeitjes altijd net zo. Die doe ik altijd in een apart zakje en geef ze aan pap. Die is verzot op puur.. Nou hij liever dan ik. Brrr, vieze bittere dingen. Hoe staat t ervoormet je broertje? nog wat van je ouders vernomen?