Wat lijkt ie al groot.. het is net alsof ik hem/haar slechter kan zien zo dwarsliggend. Toch een mooie beeb, lijkt op jou Truus. Jullie weer helemaal verliefd? Hier een zieke man thuis
hij is ook al groot. Ongeveer 25 cm. Volgens mij. Wat een knapperd he? Ja wij zijn helemaal in love. Wat heeft je man dan? He, ben even weg. Kom met een half uurtje weer. Tot zo.
25 centimeter, ja dat is zo.. al een flinke lengte dat is mooi. Mannetje is grieperig. Keelpijn, spierpijn, verkouden, hoofdpijn, moe. En ik denk niet dat het zwangerschapssymptomen zijn. Zou wel mooi zijn, maar ik geloof er echt niet meer in. Anders doe ik me lichaam nog eens wat aan! Tot straks ik kom vanavond weer ff, ga nu eten en wat dingeties opruimen.
Wauw Truus mooie beeb hoor Hebben jullie het geslacht al kunnen zien? Of wil je dat niet weten? Dees ik denk ook niet dat het zw.kwalen zijn. Ik hou me voor dat ik gewoon ongi word. Als het goed is heb ik deze maand weer een cyclus van 28 dagen Ben heel tevreden met mijn mooie cyclus. Ben trots op mijn lichaam .
Hier ook een perfecte cyclus.. had ik nooit verwacht. Maar fijn is het wel. Heb nog nooit mn ei op een andere dag gehad dan dag 15 van de cyclus. Trouwens hoe waren jullie vroeger ongesteld voordat jullie aan de anticonceptie gingen? Ik was zwaar onregelmatig, verder meestal geen pijn een enkele keer buikpijn maar dan ging het wel weer met een paracetemol. Bloedde best wel.. maar vaak slechts 2 dagen.
Ik was ook enorm onregelmatig. Kon soms zomaar flink gaan bloeden, zonder buikpijn of wat dan ook. Net als nu had ik vreselijk menstruatieklachten. Soms zelfs met koorts en flauwvallen.
Dayenne, ben jij ook wel eens bang dat het niet gaat lukken zo? Ik heb echt zo'n idee dat het nooit gaat lukken.. dat 1 van ons iets heeft..
Schat doe dat nou niet! Niet onzeker worden. Komt allemaal dat je met jepilletjes gestopt bent. Daarom voel jij je zo down nu. Niet nodig hoor. Je word echt wel zwanger,. wil t niet goedschiks dan wel kwaadschiks. Echt!
Ik doe niks hoor.. heb weer nergens zin in vandaag. Zit een beetje te staren naar me monitor. Nog steeds last van ontwenningsverschijnselen. Ga mezelf zometeen toch even tot een paar klusjes zetten. Tot later meiden fijne avond
ja het is idd allemaal vervelend ik heb het nu met de prikpil ik heb last van zwangerschaps verschijnselen en de vraag is of ik nu echt zwanger bent of het zijn de na weeen van de prikpil ik wil nu wel heel graag zwanger worden maar heb jij ook zo last van je borsten en dat apegeile helemaal mee eens
Na mijn ei groeien me borsten ongeveer 1 cupmaat, iedere cyclus weer! En ze zijn dan ook keihard, doet echt pijn.
ja het is nu ook gewoon afwachten ik ben bang dat het gewoon na weeen zijn van de prikpil maar heb je dan ook pijn bij me billen ik kan gewoon echt niet lang zitten van de pijn
Mijn ongi is alweer bijna over . Truus, wat een prachtig kind. Desiree en Dayenne, ik zou het zo geweldig vinden als jullie allebei zwanger worden deze maand. Ik duim voor jullie! Jullie worden supermama's!
Zo Sucre dat is snel.. wel fijn een korte ongi kunnen jullie snel weer aan de klus. Wat een snertweer vandaag. We zouden gaan shoppen, maar blijven nu maar binnen. En ik heb zo'n keelpijn vandaag,