Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Heeft mijn MAN ook erg veel last van gehad na de bruiloft. Is nu gelukkig weer over. Even wat pilletjes halen om de keel te verzachten en idd thee met honing drinken.
    Wij gaan zo wel wat inkopen doen voor de honeymoon.

2. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    spannend heb je al wat in gedachten voor de honymoon

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wij vertrekken volgende week naar Java en Bali. Nu wat zonnebrandcreme, toiletartikelen en nog wat kleertjes voor hubby kopen. Heb er zo veel zin in! :D

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Hoi hoi meiden.

Ben dr weer. (alweer ja)

Desiree. Even wat strepsil halen ofzo joh, is t zo weer over. Voel je je nu wat beter?

Sucre. FIjn zeg dat je ongie alweer bijna over is. Lekker weer aant knutselen.

Dayenne. Wij hebben t geslacht niet gezien. We willen t ook niet weten. Wij vinden t mooier als t een verassing is. Tuurlijk ben ik dr wel nieuwsgierig naar. Maar we wachten mooi af tot eind september of oktober. Moet nog minstens 22 week wachten. :)

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ha die Truus, hoop niet dat je nu nog 22 weken moet wachten hoor. Dan zou ik flnk de bibbers krijgen :confused: . Beval maar mooi de 28e. Mooie datum :D .

Gisteren een goed gesprek gehad met hubby over beebjes. Hij is zo lief. We waren op kraamvisite en toen hij de kleine vast had, smolt ik helemaal. Wat is dat een heerlijk gezicht! Ik wil ook, hahaha :) .

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Tja schat dan weet jij wat je doen moet. Toch maar even de wc van t vliegtuig bekijken aan de binnenkant. :)
    Heb net mijn eerste pak luiers gekocht. Newborn. Nou ja, je raadt t al. Ik smolt ook helemaal weg hoor.

Ben jij de 28ste jarig ofzo dan?
    Ikzelf vind de 21 wel mooi. Zijn we een jaar getrouwd.

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Nee, ben 12 oktober jarig :)
    Ik ben 28, daarom vind ik het mooi.

Dus toch een wipje in het vliegtuig he, aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh. Lijkt me doodeng. Heb dan al 13 uur lang een hartslag van 120 p/m. Hoewel, nu ik nog niet zwanger ben kan ik wel een oxazepammetje slikken. Ben ik iets relaxter. En dan zodra we geland zijn het hotel opzoeken :D :) .

8. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    nou sucre ik hoop dat je een baby gaat maken als je op vakantie ben zou wel leuk zijn voor je he een echt honymoon baby.Ik ben benieuwd veel succes alvast

9. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey lieverds,

Truus wat een schatje krijg er helemaal de kriebels van
    sucre we duimen allemaal voor je voor een honeymoon beebje
    dees geef de hoop NIET op echt niet doen het duurt gewoon iets langer maar we duimen ook allemaal met jullie mee

Ik denk zelf ook dat die misselijkheid in mijn hoofd zit maar ook ik geef de hoop niet op hihi
    pas als er geen streepie staat dan heb ik pech en op naar de volgende ronde

Gr. Cat

10. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    wanneer wil je gaan testen catwomen.
    ik wil nog een paar dagen wachten of de misselijkheid over gaat en anders doe ik gewoon een test

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Oh meid vreselijk bang ben ik. Elke keer als ik ongi word dan jank ik de ogen uit mijn kop omdat ik dan ervan overtuigd ben dat het nooit gaat lukken...

Hoe voel je je vandaag lichamelijk?
    Ik heb erge last van mijn keel. Veel plassen, last van rug en vanochtend weer erge steken rechts.

We moeten proberen hoop te houden he. Dikke knuffel van mij.

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Grote groepsknuffel!

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Jaaaaaaaaaah :D
    *dayenne opent haar armen en spingt in de groep*

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lekker he!
    Ik was zostraks op Kronenburg. Ik werd gillend gek! Wat een hoop mensen!

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha ja druk he.
    Ik wilde er vandaag ook nog heen gaan. Dat was dan toevallig geweest, waren we elkaar misschien tegen gekomen :).

16. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Hoi

Dees komt mischien maandag weer ons vergezellen. Dan wel 's avonds. omdat dr vriend 's avonds werkt. Ze moeten eerst nog een router kopen. Zegt ze net. ;)

hoe is t nu met Desiree?

17. Hier nog steeds keelpijn.. en weer veel duizelig geweest vandaag. Bah het gaat niet weg :x en heb geen strepsils meer, had ook geen zin om helemaal naar de winkels te lopen.. heb geen vervoersmiddel, hebben wel hoestsiroop maar die is smerig.
    Nu snel slapen ben moe tot morgen

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Meisie toch :( Het gaat niet echt lekker met je he... *dayenne geeft deesje een dikke knuffel*
    Ik voel me ook zo raar. Last van keel, last van oren en vreemde druk in mijn onderbuik. Heel laag, nog onder mijn blaas. Ik ben ook vroeg wakker deze week.
    Het zal vast wel niks zijn, maar ik vind het toch raar...

19. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    smorgens

Iedereen keelpijn ofzo?
    Heb de hele nacht ook liggen kuchen. Met als gevolg dat ik nu dus ook zere keel heb.

Gaan we nog wat leuks doen vandaag?

20. Hee wat leuk dat Dees er maandag is :)
    Mijn temp is weer bijna tot zijn max gestegen.. En jemig die keelpijn, iedereen last ervan? :(
    Jullie ook knuf!
    En ik ga met me man en een vriendin naar de zwarte markt in Beverwijk en ff eten bij schoonouders.
    FF doet ook al stom, wilt mijn temp niet opslaan :(

Deel Deze Pagina