Veel plezier vandaag op de zwarte markt. Wil je mij even een dooswaspoeder meenemen? O, en babynike's
Ja komt u maar! *springt met de armen in de lucht dor de achtertuin in afwachting van een doos zeepoeder*
Nou ja, met de kleine in t verschiet zal de waspoeder vast wel snel opraken. Dus Desiree stuur maar op! Alles is welkom.
voor welke was moet het zijn? Wat spring jij hoog Truus! Heb net nieuwe kaartje in album gezet. En ik ga nu ff kleren aan doen!
*al springend ziet truus een grote doos met wit poeder aan komen vliegen. Ze spingt hoog in de lucht en vangt m. Dank je wel Dayenne. Heel mijn dorp ruikt nu naar waspoeder Maar ik ben wel heel blij met mijn doos waspoeder*
Haha graag gedaan Truus. Hier stonden ze raar te kijken toen ze die doos zagen vliegen. Ach ja, ze zijn al wat gewend hoor. Ze hebben ook al een helikopter hier opt dak zien staan.
Jeetje Desiree wat is jouw temp de lucht in geschoten zeg. Ik mag dan wel hoog kunnen springen.....jouw temp ook.
Precies! Vooral op zondag haha. Vind dat zo'n rotdag. Dees je kaartje ziet er goed uit. Mag ik vragen hoe je um upload? Ik doe het heel raar, en krijg dan een klein kaartje in mijn album
Ehh.. nou bij mijn persoonlijk album op de uploadknop klikken. Je slaat 'm ook gewoon van FF op op je computer?
Nee moet even wat kleren aandoen, we gaan zo weg, en ik zat nog in mn hempie alleen.. En ja mn temp is altijd zo hoog na mn ei, 37.4 is geen bijzonderheid! Als kind had ik altijd 35.9. En nu zo hoog.. en ben ook maar een klein fragiel ding!
Dayenne hoe komt die van jou zo klein.. Willen jullie mijn nieuwe huis nog zien? Dan PB ik ff de link..