Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ben dr ook weer hoor.

We kregen even onverwachts koffiedrinkers. En die zijn nu weer weg. De koffie hebben ze op.

Tja ik vond die woning duur. Maar misschien ben ik ook wel een beetje naief natuurlijk. Ze zijn hier gewoon veel goedkoper.....

2. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    wij zijn in duitsland gaan wonen omdat we de huizen in nl te duur vinden

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ja daar zijn ze inderdaad ook een stuk goedkoper. Maar als je eenmaal gewend bent om in de stad (randstad) te wonen, dan ga je denk ik niet snel naar duitsland toe te wonen.

Voor ons ligt dat anders. Wij wonen zo dicht bij de grens, dat als ik buiten een scheet laat, dan ruiken ze m nog in duitsland. :)

Maar ons trekt t toch totaal niet om naar duitsland te gaan emigreren.

4. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Ja dat is waar
    en wij zijn allebij heel makkelijk ik woonde eerst in limburg toen in brabant en nu in duitsland
    mijn vriend woonde eerst in alkmaar en toen het hele land door en nu met mij in duitsland
    want in brabant werd ons huisje te klein
    nu hebben we een groot vrijstaand huis met heel veel tuin heerlijk dadelijk met de kleine als het gaat lukken !

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    En wonen jullie danvlak over de grens?
    Jullie kleine gaat die straks naar een nederlandse school of een duitse?

6. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    wij wonen super dicht bij de grens
    en ik wil wel dat ie naar een nl school gaat maar er zit hier als het goed is ook een nl duitse school maar dat weet ik niet meer zeker is al een tijdje geleden dat ik dat heb uitgezocht
    maar wil gewoon verder ook helemaal nederlands opvoeden

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    En toch zal hij/zij ook wel duits leren. Neem nou als voorbeeld dat hij/zij duitse vriendjes krijgt. Dan zal jouw kindje ook duits leren.

Nee, ik zou t niet willen. In duitsland wonen. Ondanks dat t daar toch goedkoper is. Mijn duitse taal is daar veel te slecht voor.

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Truus!

Wij hebben lime groen en creme als hoofd kleuren. Als ik meer foto's heb laat ik het weten. We zijn nu bezig met het leeghalen van de logeerkamer zodat we er over 5 weken een babykamer van kunnen maken.

We hebben een creme dekentje met een lakentje in creme met beige voetjes en een creme lakentje met een groen draakje en de twkst er was eens.... (van prenatal).

Als mijn schoonouders over een week terug zijn van vakantie dan gaan we de kinderwagen bestellen. Want die krijgen we van mijn schoonouders en van mijn ouders hebben we de babykamer gekregen. We worden zo verwent echt niet normaal. Van mijn oma krijgen we de box en van mijn zusje krijgen we een babyzitzak (misschien ken je hem wel). pffff wat een verwennerij haha!

XXXX

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Dayenne!

Ik gun het jou ook zo meid! ik duim steeds voor je hoor! Met mij gaat alles goed. Ik voel me goed en heb al 3 weken niet meer overgegeven. wel nog met vlagen misselijk maar dat zakt als ik me rustig hou.

Ik begin nu een beetje last te krijgen van de bekende bandenpijn. ik voel dat mijn buik lekker oprekt.

Succes meid!
    xxx

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi meiden, alles goed hier? Ik ga ff snel teruglezen. Ik neem aan dat iedereen al slaapt?

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    En weer goedemorgen.

Ben aan het twijfelen of ik me weer ziek moet melden. Heb megaveel pijn in mijn keel (volgens mij is dit forum besmettelijk) en mijn kop bonst. Ja ik weet het, moet dan niet achter de pc zitten, maar het maakt niet uit wat ik doe, ik voel me toch niet goed.

12. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen

Ziekmelden! Ik doe t alleen ook nooit hoor. Loop liever met een doos paracetamol in mijn zakken, dan dat ik me ziekmeld. Maar we zijn dan eigenlijk dom voor onszelf.

Ik moet daar ook makkelijker in worden eigenlijk. Maar vind dat weer zo vervelend voor mijn collega's

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Met tig paracetamol achter de kiezen wat strepsils op zak, ga ik zo toch maar werken. Mijn oren beginnen ook pijn te doen, meestal geen goed teken. Als het niet gaat, ga ik naar huis. Ik weet het, ik moet wat meer voor mezelf opkomen....

14. Niet meer actief

Haaai !

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haa lieverd alles goed?

16. Niet meer actief

jaa, en met jou?

17. wendy1983