Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Het gaat wel, niet super, voel me klein beetje ziekjes. Niet heel erg hoor. Maar al dagen keelpijn (daarna kreeg iedereen het hier :( mannetje zei al dat hij het aan veel mensen heeft doorgegeven) en nu zit ik ook dicht achter mijn neus daar die holtes. Voel me gaar.
    Maar ben je weer aan de pil gegaan? Waarvoor eigenlijk?

2. Niet meer actief

Ooh balen beterschap dan maar, rust lekker goed uit hoor !

Ik wil eerst alles op orde hebben voor we verder gaan met een beeb, en onregelmatige cyclussen helpen niet echt mee om niet rond de eisprong te klussen, dus dan maar aan de pil.
    Dus eerst ik ook een vaste baan en dan kunnen we daarna aan de slag.

3. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Heeey ikdus,

Eindelijk je bent er weer....Hoe is het loopthet allemaal een beetje voorspoedig in spanje of zit alles tegen. Gezellig dat je eindelijk weer met ons kan mee kletsen. Dikke welkom terug knuffel

4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden!

HEE DEES :D Lieverd alles goed?
    Leuk om je ein-de-lijk weer te spreken. Lijkt net een jaar geleden :).
    Heb je gemist.

Sucre zoals jij je voelt, voel ik me al een week. Bagger is het he. Ik hoop niet dat ik je heb aangestoken. Iig beterschap!

Wendy, lief van je dat je voor me duimt! Fijn dat je niet meer zo misselijk bent! En goed teken dat je last krijgt van bandenpijn ;). Dan groeit het goed.

Deesje ook jij beterschap meid! Doe rustig aan he ;).

Truus gefeliciteerd met je 21 weken zwanger zijn :D Weer een weekje verder. Wat gaat de tijd toch snel he... *zucht*

5. Niet meer actief

Heey Cinneltje, Alles zit tot nu toe nog mee !
    Mijn vriend had binnen 2 weken werk, en het is daar echt super leuk.. Ik kan daar ook aan de slag als ik wil. Het is een nederlandse bar/restaurant.
    Zijn baas en collega's zijn ook echt lieve mensen.

Mijn tante en ik hadden gister avond in die bar een sollicitatie gesprek met iemand.
    Maar blijkt geen nette man te zijn, en ze hebben ons gewaarschuwd, dat we daar niet moeten gaan werken. Want we waren allebei aangenomen.

En toen vroeg mijn vriend aan zijn baasin of ik niet daar kon werken, en dat kan ik weet alleen nog niet of ik het doe. Want het is in de bediening, en ik ben eigenlijk best slap :) en een perfectionist dus als ik iets fout doe, ben ik meteen boos etc.

Vind het ook leuk dat ik eindelijk weer kan mee kletsen af en toe.

Dayenne, ik heb je ook super gemist..
    Hoe is het nu met je ? voel je je al weer goed is het al weer up?
    Ik las dat je ventje een nieuwe baan heeft gevonden ! Wat goed zeg, wat voor werk is het ?!
    Hoe is het met Amy?

Ik zie in je album dat je enorm goed geklust hebt, dus hopelijk zit het een keer mee !

6. Wel leuk Dees, druk aan het solliciteren.. ;) is leuk om jouw nieuws te horen! :)
    Voor hoe lang wil je dan aan de pil blijven?

7. Niet meer actief

Maximaal een half jaar, ligt er gewoon aan hoe snel ik een vaste baan heb.

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Dees; ja hoor het gaat wel weer. Ik zit weer in de up haha.
    Ja leuk he! Hij doet er wel een opleiding naast. Sociaal cultureel werker. Hij gaat dan 4 dagen werken en 1 dag in de week naar school. Hij gaat (hopelijk) werken hier in de buurt, in een buurtcentrum.
    Tis nog niet zeker of hij daar kan beginnen, maar zodra hij 29 mei op school het gesprek heeft gehad kan hij meer informatie verschaften aan het buurtcentrum. Ik heb goede hoop in ieder geval!

9. Hoop dat je snel een vaste baan krijgt!
    Ik ga weer ff verder, ben ook erg moe door veel slecht slapen.
    Wanneer ben je er weer Dees, of hebben jullie nu vast internet?

10. Niet meer actief

We hebben nu vast internet, dus ik ben er morgen ook gewoon als het goed. Ligt er aan hoe druk we het hebben, ik ga niet zoveel hangen als eerst.

Wat leuk dayenne dat hij dat gaat doen! ik heb goede hoop met je mee, het gaat je echt helemaal mee zitten !

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks lieverd :D

He je moet je profiel nog veranderen, die staat nog op 'bijna Spanje' ;).

12. Niet meer actief

Ow hahaa niet eens opgemerkt zal het binnekort wel aanpassen ben nu lui haha

13. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey dees,

Welkom terug we hebben je gemist hier hoop dat je alle knuffels van ons ontvangen heb

Ik heb vandaag dit geloof je nooit ! ( druppels uit mijn borsten gehad ) ze doen ook enorm pijn
    hoeveel kwaaltjes wil je hebben
    hoop dat het ook ergens goed voor is
    heeft iemand van jullie dit wel eens gehad

Liefs Cat.

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hahaha het hoeft ook niet hoor. Dacht al dat je het was vergeten.

Heb de hele dag al ongikrampen :(. Ook het gevoel dat er iets uitloopt, en als ik dan ga kijken dan is het helemaal niks :(. Zo raar. Of het is een minibeetje afscheiding.

15. Niet meer actief

Heey Catwomen, ja ik heb alle knuffels ontvangen !
    Truus is een goede contact persoon haha.

Wendy, heeft wel een druppels uit dr tepels gehad, ze was toen niet zwanger helaas. En ik lees het wel eens bij meer meiden die dan niet zwanger zijn.
    Dus of het een kwaaltje is, weet ik niet.
    Hoop voor jou van wel !

Dayenne, hopelijk is het een goed teken, ik hoop echt dat jullie allemaal snel zwanger zijn !

16. Niet meer actief

Ik ga eten meiden, misschien ben ik er zo weer xx

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Cat wat apart dat je dit hebt. Ik heb ook gelezen dat sommige meiden dit hebben zonder zwanger te zijn. Maar hopelijk is het bij jou wel een goed teken! Ik duim in ieder geval keihard voor je!

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Eet smakelijk Dees!

19. Niet meer actief

Wat een stilte !

20. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    hey meiden ben blij dat ik deze dingen met jullie kan delen
    en jullie zijn zo lief voor me duim ook allemaal voor jullie

Mijn vriend zei net nog je zit de hele dag op die zwangerschaps site je bent helemaal gek geworden joh hahaha

Gr. Cat

Deel Deze Pagina