ja idd lekker die etos pillen hhahaa! ohhwww please let it be! naja.. we zullen zien..je hebt me echt geholpen en gerust gesteld! maar ik ga krijg lekker massage van me lieffie! doeg x
ja ik ben er maar ga zo lekker douchen En dayenne je moet 15 dagen erbij tellen wil je een lf van 14 dagen hebben
Hoi hoi hoi hoi *doet een vreugde dansje door het huis* Wat mooi meid dat je dr weer bent. He, heb je gemist hoor. Hoest nou? Hoe is t manlief bevallen op z'n werk?
Meiden ben net terug van de VK. Alles was PERFECT zei ze. ook de bloed onderzoeken waren goed. Het hartje weer gehoord zooo mooi! xxx
Hoi hoi Wendy gefeliciteerd meid. Mooi hoor. Wat een mooi geluid is dat he? een kloppend hartje van jouw kindje. Kan dr wel uren naar luisteren.
Ja het bevalt manlief erg goed op het werk ! Verder is het goed en met jou? Gefeliciteerd met je 21 weken !
Lindaaa ! Hoe is het met jou meid ? Jou heb ik al echt een tijd niet gesproken, waar hang je steeds uit?
Ja, gaan zo naar bed. Maar moest eerst even bij jullie kijken. Dayenne heb jij net geovuleerd ofzo dan? Ik snap t even niet... en heb geen zin om terug te lezen.
Nee het ging om Leeuw. Ze dacht dat ze geen eitje had gehad, terwijl ze een hele duidelijke stijging had van de temperatuur. Ik heb goddank allang mijn eitje gehad .
*truus knoop snel dr badjas dicht gaat ook naar buiten en roept heel hard in de lucht "oe oe oe ik ben hierrrrr. Joehoe halllowww "