Ja is het zeker. Het gaat redelijk met mijn broertje... Hij houdt zich groot he. Ik ga hem binnenkort maar weer es uitnodigen om te blijven slapen.
Goede middag! Alles goed met jullie? Met mij wel nog steeds niet ongesteld En ben de laatste dagen ook echt heeeeeel erg moe ik ga zo ook weer lekker een middag dutje doen.. Ik word 's nachts/'s ochtends gewoon wakker met zweet op me rug.. BAH.
Ik denk dat ik zo even naar buiten ga blad harken. En de tuinset naar binnen zetten. Aangezien ze storm voorspellen. Maar moet eerst de schuur opruimen, anders past de tuinset er helemaal niet in. Verder ga ik zo even vlees opzetten, krijgen vanaaf goulash met rundvlees. En de vlees moet natuurlijk wel gaar worden......
Whoeoe, spannend hoor meidie. Hoop zo dat je zwanger bent. Tenminste eentje waar t in de eerste ronde raak is. Een blijde mededeling is altijd welkom. Ook nog geen gevoel dat je ongie gaat worden? niet te hopen natuurlijk.
Nee alleen de buikpijn maar die heb ik al weken. Ik ben nu 's avonds wel misselijk geworden, maar dat kan ook komen omdat ik echt lang onder een hele warme douche sta. Vind het zo irritant, maarja we wachten nog anderhalve week .
Vind t zo knap van je dat je zolang wachten kan.....Heb echt respect voor je Dees. Ik had t denk ik niet gekund......Behalve wanneer ik t gevoel heb om ongie te worden. ( net als laatst.) Teste toen eigenlijks meer voor jullie....
Aaah dat is lief dat je het voor ons deed .. Ik doe liever morgen een test dan 20 nov me handen jeuken ook echt. Maarja als ik maandag negatief heb getest waarom zou ik dan nu opeens wel positief testen. Ik ga er gewoon van uit dat ik ongesteld word een keertje.
Een keertje zegt ze Nou ja inderdaad hopen dat je een keertje ongesteld word. Maar ik hoop pas over 10 maand ofzo, en dat je nu gewoon lekkers zwanger bent. Ik ga nu even naar buiten. Als ik klaar ben kom ik wel weer.
Hahaha zou wel fijn zijn als dat zo was.. Veel plezier met het opruimen van je tuin. Ik denk dat ik al slaap voor je weer terug bent, morgen ben ik er weer gewoon Dus wens ik je vast een fijne avond, al moet je werken. En veel klus plezier.
Nou meiden ben vanmorgen om uur opgestaan en kom nu net thuis. ik klets morgen verder ik ga nu lekker slapen! Kus Wendy
Goedemorgen meiden! Hier alles goed! Weinig klachten ook eigenlijk. Wel af en toe een soort spierpijngevoel in mijn onderbuik als ik een bepaalde beweging maak, maar verder voel ik helemaal nix! Moet zeggen dat ik ook weinig hooop heb en ik wil het zooo graag........(net als jullie) Misschien is het nog wel gewoon te vroeg om iets te voelen, we hopen het maar! Liefs Wendy
koetmurning, Heb de slaap ookweer uit de ogen. Heb me eens even heerlijk asociaal uitgeslapen.... Moet kunnen toch?