Daarom snapte ik het hele verhaal ook niet. Het gaat ook zo snel vanavond dat ik geen tijd heb om terug te lezen. Ben dr ook t emoe voor. Mijn kind is dr ook wakker van geworden!
Heel druk op het werk! Wel een goede afleiding! Maar vertel, hoe is Spanje? Ik zie dat je weer even aan de pil bent, wanneer ga je er weer voor? Ik mag 2 juni naar de gyn! Spannend! Ben alweer aardig op weg
Daarom vat ik het verhaal wel samen voor je . Jij moet lekker uitrusten. Ga je wel op tijd naar bed? En goed uitslapen morgen he.
Ja he! We zijn er ook trots op hoor! nu zijn we ook gezellig hyves vriendjes! Noe meiden ik ga slapen ben gebroken! Knuffel
Òee zeker spannend, je cyclus is dus nog steeds niet op orde? Balen zeg.. Mooi dat je werk goede afleiding is Ja, spanje is wel leuk weer zit helaas nog niet echt mee Maar dat komt wel ! Als ik ook een vaste baan heb dan gaan we er weer voor, ik vind die onregelmatigheid van mij ook niets..
Slaap lekker wendy o o o mag ik ook hyve vriendjes worden? Heb jullie ook allemaal gevonden. Dank je wel dayenne. Balen, maar kan niet uitslapen morgen. Moet om half 8 werken. Denk dat ik morgenmiddag even op de bank ga,.
Oh oh, Truus kan niet uit slapen dat is wel erg balen zeg ! Jaa, Wendy zijn we lekker vriendjes op hyves straks word ik nog populair.. Van mij mag je me toevoegen hoor op hyves Truus, zijn er nog meer kandidaten ?
Jawel. Zal wel moeten ja. Morgen ook weer 2 diensten. Maar gaat wel lukken hoor. Denk dat ik 's middages lekker even op de bank ga. Heb ik vanmiddag ook gedaan. Totdat ik een hoestbui kreeg.
Mij mogen jullie ook toevoegen gezellig http://patricia-love-arjan.hyves.nl/ patricia.babylove@live.nl <-- voor de liefhebbers.