Ja, vriendjes met Truus zijn is superleuk Ja vanavond gaat het wel weer redelijk, keel uitgezonderd natuurlijk. Ik had vandaag de hele dag van die vervelende krampen. Veel laag en hoog (niet in de midden). Ik word er gek van heb er geen zin meer in.. Nou Dees ook toegevoegd, wordt al druk haha
mijn hyves word zo nog druk haha.. Ik ga zo echt douchen hoor, anders stink ik wanneer ik vriendlief haal en kan ik pas om 3 uur douchen ofzo.
hihi ik ook. Iedereen wil vriendjes met mij worden! WHoehoeeeeee. Truus is heel blij nu. Ik heb iedereen gehad nu volgens mij. Nu cinn en sucre ook nog ffies
haha, ja als je t zo bekijkt is buzz ook wel handig. Vond t anders maar giga irritant. Ik ga zo lekkers slapie slapie doen. Lekker samen met beeb bij manlief in bed kroelen
hahaha ik vind dat buzz echt irritant joh Ik ga even douchen misschien ben ik er zo weer en anders morgen weer een dag Slaap lekker vast meiden, dikke knuffel xx
Ik vind buzz ook irritant. Alleen in dit geval handig, maar dat was maar eventjes.. Truste Truus ga maar lekker kroelen met zijn drieën!
Ik ga zo ook maar es slapen. Moet morgen 3 kwartier naar het station lopen omdat de bussen staken . Arme ik.