Drie kwartier lopen.. arme meid! KutOV ook Ik ook naar bed toe, heb niks gedaan vanavond.. was veel te gaar, echt erg. Weltrusten tot morgen
goeide morgen dames, Zo heb weer een hoooop kunnen bij lezen Is er iemand nu toevallig die vrij heeft ofzo Gr. Cat.
@ Mimi, ahhh dat is minder. Maar komt helemaal goed met je kies. Wel grappig dat je mimi heet. Mijn broertje noemde mij vroeger zo toen hij nog heel klein was.
Jaaaahhhh ik ben vrij vandaag, Elke dinsdag trouwens. Mimi balen dat je verstandskies eruit moet suc6 straks
mimi: sterkte met het erit halen van je verstandkies. Ik ben vandaag ook lekker vrij en dan moet ik er weer 5 werken. xxx
Ik heb even een dagje vrij gepakt ook altijd lekker nou ja in mijn geval iets minder ik moet mijn bankpapieren op orde maken en daar heb ik echt een hekel aan
Ik moet dalijk ook weer 4 dagen werken heb meestal maar 1 dag weekend dat vind ik wel balen. Oeps voor ik het vergeet eerst ff me etos jumbopil naar binnen werken
Ik heb de strip expres bij de pc gelegt valt ie lekker op. Ben er verbaasd van hoe goed ik ze weg kan krijgen. Gelukig maar. Ik heb nog een potje foliumzuur staan maar die heb ik nu niet meer gepakt nu ik die etospillen heb. Ik ga er vanuit dat dat niet meer nodig is.
Hey dames hoe gaat het hier? Mn internet doet het weer dus ik ben blij! Hebben jullie me gemist?Zijn er nog meiden die zich bij truus aan hebben kunnen sluiten? Ik hoop het zo voor jullie! Ik moet me snel gaan aankleden want de bussen gaan niet dus ik moet naar t station fietsen en dan met de trein naar mn werk wat een gedoe weer. Dikke kus voor jullie allen!