Goedemorgen meiden! Alles goed hier? Ik ben gisteren na 2 uur werken weer naar huis gestuurd door mijn collega's. Ik voelde me zo slecht. NU blijf ik thuis tot we op huwelijksreis gaan. Dat vonden ze wel het beste voor me. Ikdus, wat super dat je er weer bent. Geselli! Dayenne, heb je spierpijn van het lopen? Anders had je mn autoootje wel kunnen lenen, staat nu toch zielig voor de deur. Mimi, niet leuk, verstandskies trekken! Sterkte en een knuffel! Ik heb geen hyves, ben volgens mij de enige he...
Ja, dat weet ik, maar ik was altijd zo tegen, hahaha. Vertel me eens de voordelen of de positieve kanten? Hoe is het met jou?
Hey hey dames, De zijn gekomen Helaas voel me toch best wel kl*te eigelijk ook al is het de eerste ronde... Liefs Cat.
Hee Cat, wat een teleurstelling he. Wel een mooie cyclus hoor. Wees vandaag maar lief voor jezelf. Dikke knuffel voor jou. Mijn is weer weg gelukkig. Nu hopen dat mijn ei gauw komt.
hey hey Ja idd een teleurstelling je hoopt natuurlijk toch ook is het de eerste ronde. fijn dat ze bij jouw al weer weg zijn ik kan nu al niet meer wachten tot die van mij ook weer weg zijn stom bloed verlief heb je helemaal niks aan ! haha Op naam mijn EI Ga lekker even op bed een vrouwe film kijken even mezelf zielig voelen en dan weer vrolijk verder gaan Liefs Cat.
Ja sucre alles is goed hier. Ongie is ook weer weg en we zijn weer lekker aan de klus hihihi. Heb bewust geen bannen gekozen deze maand. Heb alleen in de agenda gezet wanneer ik ongie ben geworden en verders niks. Ik heb ook niet op de calculator gekeken wanneer vruchtbare dagen enzo. Dus ik zie wel hoe het deze maand gaat lopen. Hyves kan best leuk zijn hoor vind het altijd wel leuk om de foto's te bekiken enzo
Heerlijk he, een vrouwenfilm. Ik heb hier geen leuke films liggen helaas. Ben de Duitse kanalen langs gegaan voor leuke documentaires. Nu even niks, vandaar dat ik hier weer uithang.
hey was een leuke film heb de hele kast vol met dat soort films lekker voor huil dagen dat lucht even op... Dus nu gaan we er weer fris en fruitig tegen aan ! Liefs Cat.
Hey truuske lekker bij kunnen slapen jullie hebben gisteren wel wat af gebept hoor moest weer heel wat bijlezen
Ga zo weer ff op de bank. Ban vanacht een uur wakker geweest. Had giga kramp in mijn kuit. Dus slechte nacht gehad.
Oei truus das erg vervelend. Vanavond eerst je kuiten een beetje oprekken voordat je gaat slapen. En als je weer kramp heb even met blote voeten op een koude vloer gaan staan wil ook nog wel eens helpen
haha, heb ik geprobeerd. Kramp trok er alleen maar erger in toen ik de tenen naar me toe trok. En op de koude vloer lopen hielp ook niet echt. Heb nu heel erg spierpijn. BAH Morgen de huisarts eens bellen. Misschien kan ik dr wat voor krijgen. Heb deze week namelijk alle nachten al kramp in mijn kuiten gehad.