Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus heb al antwoord teruggestuurd!
    Maar weet niet wat ik van mn kaartje moet denken.
    Vind het zo leuk dat Dees weer op internet kan, lekker mee kletsen hier. En wat een mooi huis trouwens, prachtig meid! Je zal het vast naar je zin hebben daar!
    Jee cinneltje heeft me toegevoegd :whistle:
    Mijn neus zit aan de ene kant helemaal dicht nog, keelpijn alwel minder! En vanavond moeten we met de kat naar de dierenarts. Ze heeft last van haar tandvlees denk ik.

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Volgens mij is iedereen verkouden ofzo.
    Het is echt de een na de ander die ik erover hoor. Allemaal snotterig en zere keel enzo.

En ja hoor, tuurlijk ben ik ook weer eens 1 van de gelukiggen. Heb dr ook weer eens last van!
    Bah.

Arm katje Desiree. Hopen dat t niet te ernstig is.

3. Denk een beetje ontstoken tandvlees. Ze ging zo stinken uit haar mond dat ik maar eens haar mond ging inspecteren.. resultaat: ronde randjes om haar tanden die wat dikker zijn. Hebben niet zoveel geld nu, maar wij vinden het zielig om haar pijn te laten lijden dus we gaan gewoon. Krijg vrijdag salaris en vakantiegeld YES!
    Het is meer dat alles vast zit. Hoef me neus niet te snuiten, komt niks uit :rolleyes: . Heb echt een verminderde weerstand momenteel :( .. en ben vrij ongevoelig normaal voor die heersende dingen.
    Maarre Truus hoe gaat het met jou en de beeb!

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Beeb is wakker.
    Dus zit nu met 1 hand te typen. Andere ligt op mijn buik.

Even kleintje laten weten dat mama dr is. :)

Lieverd, ik ga weg. Even aankleden, en dan lekker shoppen met aanstaande oma. :)
    Eens even zien of we nog iets leuks voor beebje kunnen vinden.
    Tot vanavond misschien wel weer.

Dikke knuffel ;)

5. Wat leuk lekker babyshoppen!
    Groetjes aan beeb!
    Shopse tot vanavond en nog thanks voor de lieve PB's ;)
    Ik ga ook shoppen straks :) .

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedemorgen!

Even terug lezen wat jullie allemaal hebben uitgevroten :D .

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ikdus, mooie foto's hoor! Wist je al dat we in juli met z'n allen een weekje bij je komen? Dan pikt Truus ons allemaal op met haar heli en vliegen we zo door naar jou.

Truus, lekker geshopt? Vast hele mooi spulletjes. Staan de meubeltjes al in het kamertje? Ik hoorde gisteren dat je die maar beter op tijd in het kamertje kan plaatsen ivm verf en giftige dampen die niet goed zijn voor beebje. Daarom eerst heel goed luchten voordat de kleine er mag slapen.

Dees, jij hebt het ook niet makkelijk he, de laatste dagen. Een hele dikke knuffel voor jou. Het weer gaat ook wat beter worden, ik hoop dat de zon jouw ook veel goeds zal brengen.

Dayenne, het was oud bloed he. Heb ik ook gehad vorige cyclus. Hoop dat het voor jou wat anders is hoor. Duimduimduim. Vaag vrouwenlichaam he...

Ik ben nog steeds niet fit. Halve nacht wakker gelegen, omdat ik het gevoel had dat ik stikte. Wel leuk is dat we gisteravond de trouwfoto's hebben gekregen. Ze zijn zooooooooooooooo mooi! Zwijmeldezwijmel.

8. Ik heb nog steeds geen trouwfoto's, grrr! Ik denk dat ik met een pistool naar de fotograaf ga :)

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Huh, dat duurt ook lang bij jou dan zeg. Je bent bijna 3 weken eerder getrouwd! Wel leuk, we hebben alle negatieven op cd gekregen en ook een dvd met een selectie van de foto's met een leuk muziekje eronder om aan mensen te laten zien. Ben zo blij met onze fotograaf.

10. Waren jullie ook zoveel geld kwijt?
    Ja ze zei al dat het tussen 6 en 10 weken kon duren. Weet wel zeker dat we een heel mooi album krijgen. Mijn man kende haar al ze werkten vroeger bij hetzelfde bedrijf! Ik laat hem wel ff bellen om te vragen of ze weet wanneer het ms klaar is.. kan ik mezelf ff beetje opfleuren met die foto's..
    Brrr en nu word ik zenuwwachtig voor volgende week woensdag he. Met die temp van mij. Straks is het ineens een innestelingsdip.. kan er niet vanuit gaan dat ik ongi word nu. Ooo waarom duurt het zo lang. Misschien moet ik zondag maar toegeven. Straks maar van kruidvatjes halen!
    Hoe gaat het verder met jou sucre, heb jij geen hyves eigenlijk?

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ja, onze fotograaf was erg duur. Wij hebben wel voor een normaal album gekozen, zwart leer. Met veel vergrotingen en kleur, zwart-wit en sepia foto's. Zo mooi.

Spannend idd de komende week. Hou je het nog een beetje? Zou je al wel een test gaan kopen? Kan je die niet beter halen als je enkele dagen over tijd bent? Anders is de teleurstelling misschien al groot, terwijl dat nog niet hoeft... Ik hoop dat je een innestelingsdipje hebt gehad en dat je volgende week een positest krijgt. Lijkt me zo'n geweldig gevoel!

Hier gaat het wel prima. Gisteren steken in de buik. Vast geen ei, dat zou wel heel erg vroeg zijn. Ik heb mn mannetje even erteld van de wip in het vliegtuig. Hij moest heel hard lachen en zei: dat durf jij toch niet :D . Ach, we gaan gewoon een supervakantie hebben. Ik zal iedereen hier wel heel erg missen, misschien laat ik af en toe wel een berichtje achter.

12. Een goede fotograaf is altijd duur.. brr.. ik lag ff krom toen ik die prijzen zag! Hebben jullie geplakte foto's of digitaal?
    Wij hebben een album met een grote glazen plaat aan de voorkant, dan zie je gelijk de eerste foto dat vond ik zo leuk! En dat je dan alle bladen ook nog apart moet betalen.. heb zwart met een glinsterspikkeltje.
    Nou ja ik wil het gewoon weten nu, als ie nega is dan kan ik dat zwangere idee opzij zetten! Als ik weet dat ik ongi word heb ik veel meer rust. En zou het ook willen weten als het alsnog dan fout gaat, me NOD is dan op woensdag volgende week, maar ik weet echt nog niet wanneer ik een poging waag.. en over die kruidvat testen. Ik heb nu hier predictor, clearblue normaal, clearblue digitaal, etos, sensitest, matcare.. dus op zich genoeg testen, maar ik wil denk ik veel testen doen mocht ik zwanger zijn.
    Hhahaha gaan jullie maar in het vliegtuig ff klussen hoor! Misschien moet hij nog ff aan het idee wennen. Doe het 's nachts, dan merken veel minder mensen het ;)

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hahahahaha, nee joh, ga echt niks in het vliegtuig doen. Ik durf al nauwelijks 5 meter te lopen. Ik heb zo veeeeel vliegangst, niet normaal. We doen het wel gewoon de avond ervoor en de ochtend erna en dan gewoon zo veel we willen, hihi. Heb jij dat wel eens gedaan dan in het vliegtuig?

Zo, jij hebt veel testen! Mocht ik ooit positief testen, dan doe ik er ook een paar, voor de zekerheid. Ben benieuwd hoe lang jij je nog kan inhouden... Ik neem er toch 1 mee met vakantie. Ik wil wel weten of ik de laatste dagen nog wat cocktails mag drinken :D .

Wij hebben ingeplakte digitale foto's. Ik heb wel eens zo'n compleet digitaal album gezien, waarbij de pagina's ook al foto's zijn, dat is zo gaaf, maar zo duuuuuuuuur. Kostte bijna nog een maandsalaris. Wij betaalden 1600 euro, inclusief auto met chauffeur. Slik, wat een hoop geld. Ik ga zo ff kijken of ik nog een mooie foto in mijn album kan plaatsen.

14. O bij ons had het net iets duurder geweest digitaal, maar wou toch geplakt. Al vind ik digitaal ook heel gaaf.
    Ik heb ook vliegangst hoor. Maar meer op de manier dat ik niet uit het vliegtuig kan. Het wordt steeds minder gelukkig! En nee ik heb nooit wat gedaan in het vliegtuig.. voor geen goud ook :oops: ik ben al vrij preuts!
    Met welke maatschappij ga je vliegen?
    Ik ga nu shoppen, doei!

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wij vliegen met Singapore, dat schijnt wel goed te zijn. Ik ben gewoon bang dat ik neerstort, heb ik nog geen zin in. Vrijdag even langs de apotheek, pilletjes halen tegen de angst.

Shopse! Of heb je inmiddels al wat leuks gekocht?

Ik heb net alle foto's bekeken, echt gaaaaaaaaaf!

16. Niet meer actief

Sucre, kan het niet in augustus of september allemaal komen ?

Want, mijn moeder en dr vriend met zijn 2 kids komen al hier..

Beste vriendje van me neefje komt met zijn mama en broer.

En volgens mij ook nog een collega van mijn oom, dus word erg druk in de maand juli :p

Owjaa, goed nieuws over dat beste vriendje van me neefje, hij is al 2 cm gegroeit.

17. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    Hoi allemaal,

Weer een vraagje; is het noodzakelijk dat de vrouw ook klaarkomt tijdens de daad? (om zwanger te worden dan) Of hoeft dat niet perse?

Liefs Karin

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ik heb wel eens gehoord dat als de vrouw net iets je later klaarkomt dan de man dat de zaadjes dan optimaal naar binnen worden gezogen (om t maar ff plat te zeggen) Maar of ej zonder klaarkomen neit zwanger kan worden, geen idee eigenlijk.

19. Niet meer actief

Volgens mij is het niet echt nodig dat je ongeveer tegelijk klaar komt met je man hoor..
    Denk dat er zat zwangere vrouwen zijn die niet zijn klaar gekomen.

20. Nee hoor dat is onzin vrouw hoeft niet klaar te komen.. maar de man vaak wel.. hoewel het ook mogelijk is van voorvocht.
    Maar Dees dan komt Truus hoogzwanger.. mag dat nog in de heli?
    Ik net kleren gekocht spijkerbroek en jurkje..
    Balen met mijn beste vriendin gaat het ook niet goed :(
    Sucre ik gebruikte ook altijd pilletjes om de vlucht door te komen. Maar kan nu zonder, jeeej!

Deel Deze Pagina