Oee dat is wel een probleem dan ja, maar het pas anders echt niet hoor, zo groot is het huis ook weer niet en we hebben ook niet zoveel bedden Wat heeft je beste vriendin dan
hallo meiden Wat zijn jullie weer lekker aan het kletsen, ik voel me kl*te. Opgezwollen lijf, koorts, duizeligheid en buikpijn.. De zijn onderweg. Dacht het gister al maar nu is het goed te voelen.. Heb besloten dat ik niet ga koken vanavond en ook niet gastofzuigen zo.. lekker puh.. heb vanavond kinder reanimatie cursus, ik hoop dat de dan doorgezet is voel ik me een stuk beter altijd.
Ja, die 1e dag is vaak het klotigste he. Veel sterkte mimi. En ik hoop dat je er weer snel van af bent. Gaan we een mooi beebje maken allemaal.
Wat een kletskousen zijn jullie! Maar wel leuk om na mn werk weer ff wat te hebben om bij te lezen. @ikdus leuk dat je er weer bent ik hoop dat je snel je draai kan vinden daar. @mimi ik hoop dat je je snel beter voelt. @ de rest waarom wilt niemand vriendjes worden met mij op hyves (snik snik)
Och arme Shady. Ik denk dat ze wel willen hoor, maar ze hebben het vast even te druk. Wedden dat jij voor het eind van de week er nog een paar hyve-dinnies bij hebt? Hoe is het verder met jou? Niet ziek, zoals de helft van de meiden hier?
Vriendin is nogal overspannen en ziet het allemaal niet zitten. Ehh ik zoek nooit mensen op hyves.. ik wacht tot mensen me uitnodigen Mimi heb je erge ongi krampen, anders kan je beter wat van die pillen halen bij de apotheek! Die helpen wel! Wanneer is Wendy nou uitgerekend? Anders gaan we eind december.. of is dat al te laat?
Eh.. Femerital heet dat. Dat helpt tegen die vreselijke baarmoederkrampen. Sorry ik was in slaap gevallen op de bank. FF tempkaart dayenne kijken. Dayenne kijk ook die van mij eens? Ik heb een enorme dip gehad
Gaat de goeie kant op meid! Ik ga zo naar de dierenarts met onze kat. Mijn schatje heeft last van dr tandvlees denk ik.
Ja ik zat al redenen ervoor te bedenken. Maar had heerlijk geslapen, terwijl de nachten daarvoor echt kut waren. En heb nog nooit zo'n lage temp gehad in mn LF. Ik duim voor jou meid! Jij moet ook niet ongi worden volgende week? Als we allebei zwanger zijn zijn we bijna op dezelfde dag uitgerekend denk ik! Ik ga nu weg, tot later vanavond denk ik! Heb jij ook alweer klachten?
Shady, mijn hyves staat een paar pagina's terug je mag me gerust toevoegen hoor Ik accepteer je wel.. Dees, wat balen zeg voor je vriendin, ik hoop dat het je lukt om dr een beetje op te vrolijke enzo.. Wendy is ergens eind november uitgerekend geloof ik.. Maar ik denk dat het hier op de bergen in de winter niet veel warmer zal zijn dan in NL, langs de kust is het wel gewoon 20 graden.. Dayenne, oeee dat ziet er goed uit ! Mimi, niet ongesteld worden hoor dat mag niet!
Dayenne en Dees, wat een mooie tempkaartjes. Ja, ik begin er ook al een beetje verstand van te krijgen haha. Ikdus, dan wordt het toch maar voorjaar ben ik bang. Is ook een mooie periode denk ik.
Shady, ik ben ooit in jouw huis geweest. Jij woonde volgens mij 2 jaar geleden in Naarden/Bussum toch? Sorry bedoel anderhalf jaar geleden..
Meiden help, ik heb een konijn en we hebben nog geen oppas voor hem tijdens onze honeymoon. Ik moet mijn broer vragen, maar ik durf niet. ben bang dat hij nee zegt en heb geen idee wat ik dan moet doen. Vrienden van ons willen wel, maar kunnen niet, want die gaan zelf met vakantie. Shit, wat lastig maak ik het weer voor mezelf.
Jaa, maar dan zijn jullie weer hoog zwanger, moeilijk hoor haha.. Vraag gewoon je broer ! Nee heb je ja kan je krijgen