Hey hey, Alles goed hierzo stelletje kletskousen . Shady ik wil je best toevoegen hoor zal eens kijken of ik je kan vinden.....
Mooi ik hoef niet met ze naar bed, de dag dat onze opa het met mij eens is zal een wonder zijn. Ik heb geen idee waarom ik moet helpen met oppassen, zeker omdat ik wel gewoon een tik geef of ze onder de koude douche gooi als ze vervelend zijn, pffff ik ga morgen dus echt niet helpen !
Dees, zal zeker bijzonder zijn ! Twee forum dinnetjes die dan waarschijnlijk zelfde dag zijn uit gerekend ongeveer.
Zo dat klinkt vermoeiend oppassen op vervelende neefjes en dan ook nog samen met iemand die het niet met je eens is! Ja jeftha heeft bij ons in de klas gezeten dus die ken ik ook wel. Hoi cinneltje hoe is t? Dat zou idd vet zijn als jullie tegelijk zwanger zouden zijn! En ook nog op dezelfde dag zouden bevallen dan hebben jullie een 2ling op afstand! Is er iemand die heel graag een 2ling krijgt? Ikben zelf bang (dat is een groot woord) dat ik n 2ling krijg. Ikzal er natuurlijk heel erg blij mee zijn maar dat lijkt me zo moeilijk als t de eerste x is dat je mama en papa word. Mn vader is er 1 van een 2ling (een meestal slaat dat 1 generatie over hoorde ik) en daar zitten er nog 2 aan zijn kant en aan mn moeders kant zitten ook 3 2lingen. Bij mn vriend zn kant ook nog dus volgens veel mensen heben we daar best een grote kans op of klopt daar helemaal niks van?
Oow dan zijn jullie zelfs op de zelfde dag uitgerekend want jullie hebben zelfde dag eisprong gehad, cool zeg
Ik weet je naam niet haha dus dat kan ik je ook niet vinden maar ik heb ikdus net toegevoegd dus ik sta bij haar buzz ofzoiets
Dees die buikpijn herken ik ook! Lijken heel erg op ongikrampen. Met al en toe steekjes, heb jij dat ook? Vandaag tijdens het lopen had ik rechts steken die doortrokken naar mijn rechterbeen. Heel vervelend. Oh trouwens, net met de tampontest had ik 1 druppel lichtroze bloed. Dat heb ik nog nooit gehad voor ongi. Wel altijd bruin (2-3 dagen voor NOD). Pff, word steeds spannender. Dees (ikdus) ja zou echt bijzonder zijn, samen met Deesje zwanger! Ik ga nergens vanuit, maar duim wel keihard.
Nou... Ikdus heb geen buzz heb ik weer hihihihiihihi is kijken of dit lukt........ http://cinnel.hyves.nl/ hoop dat het lukt