OOooohhhh wat schattig. Die van mij kan ook zo nieuwsgierig zijn. Tot afgelopen cyclus 4 testen negatief hij zei ik geloof ze niet meer totdat ik ongie werd.
Haha ik heb alleen de CB digi. En die wil ik pas gebruiken als ik een vaag posi test heb. Als bevestiging laat maar zeggen. Voor de rest heb ik geen testen. Dus dat scheelt! Maar zou me niks verbazen als vriendlief met bergen test thuis komt haha.
Mijn man is heel droog. Hij begrijpt de helft er toch niet van.. maar hij hoopt wel iedere ronde heel erg dat er een baby is. Vooral nadat hij de baby had gezien van vrienden van ons. En ik kan dinsdag niet testen, alleen weekend of woensdag, dan ben ik vrij, en ga het niet op een werkdag doen.. dan heb ik altijd teveel haast
Ik moet echt kei veel plassen . Heb jij dat ook Dees? Echt om het half uur, en dan ontzettend nodig. Ik moet nu ook weer rennen........
Haha die vriend van dayenne.. met een berg testen aankomen.. Ik ga morgen nog even matcare testen bestellen. heb nog een kortingsbonnetje liggen, nou ja waarom niet he Yes Anja heeft me geaccepteerd
Nou zo vaak moet ik ook weer niet maar wel vaker.. maar ik houd het vaak lang op.. normaal zit er 3 uur tussen, nu 1,5 ongeveer. En ik heb zo'n trek in snoep en taart dat heb ik normaal alleen als ik ongesteld ben
Dees.. snel een baan vinden en weer met de pil stoppen! Ik wil jou snel zwanger zien! O en het ergste is dat ik trek heb in vlees ik ben al jaren vegetarisch
Wauuw Dees ben je vegatarisch ?! Wat goed van je zeg, ik kan echt niet leven zonder kip en biefstuk hoor..
hoi Shady, Lijkt me leuk, hoe doen jullie dat dan!? Wat een geklets hier trouwens... hahahaha... heb je wel lekker veel te lezen elke keer.... Ben blij dat het met iedereen goed gaat! Liefs Shy