ikdus* moet zeggen dat ik er nog niet heel erg mee bezig ben geweest deze maand. Was vorige maand net gestopt met de pil en allemaal kwaaltjes. Na mijn ongi voel ik me super. Maar heb nog niets gevoeld en nergens last van gehad. We klussen gewoon als we zin hebben en das eigenlijk best wel vaak, dus kijk wel even aan het eind van mijn cycles wat het deze keer wordt... hoop natuurlijk raak Gr Shy
Nee aan je banner te zien moet je klussen nu Meid je moet gewoon komen wanneer je zin en tijd hebt hoor. Als je maar wel even laat weten zo nu en dan hoe het gaat en of je ei hebt gehad of ongi bent of het liefst een posi test hebt
Moet je maar even tijd maken hoor Shy Nee hoor als je af en toe komt is het ook leuk, je leert ons vanzelf wel kennen het duurt alleen wat langer.. Ik hoop wel met je mee hoor dat je de 2e ronde zwanger bent, hopelijk is deze cyclus wat korter..
Ik ga naar bed! Slaap lekker alvast voor zometeen. En hopelijk tot morgen! Fijne dag morgen Veel liefs aan mijn forumdinnetjes! En een dikke knuffel
Ik heb deze maand bewust niet voor een banner gekozen. Heb alleen opgeschreven wanneer ik ongie ben geworden en voor de rest zie ik het wel......Owja ben ook met die etospillen begonnen. En ik las iets over maansteen dus misschien dat ik die ook nog eentje ga halen. Zo heb ik ok een amethist ehad tegen hoofdpijn en die heeft echt goed zijn werk gedaan
Weltrusten Dayenne. Hier helaas werken morgen. Ik ga nu opruimen. Alvast weltrusten meiden! En tot snel