dat ga ik zeker doen! Want 3 weken niet hier is echt te lang hahahaha...... Klussen.... tja, moet ik toch maar op mijn mannetje wachten, die is pas om 12 uur thuis, en ik moet morgen weer vroeg op om te gaan werken, dus vanaaf laat nog maar ff wat klus tijd inlassen, want nu is de beste tijd toch? hahahaha.... X
alle ladies die spannende dingen gaan doen, heel veel succes! hahaha.. denk dat ik mijn vent ook maar eens bespring als hij thuis komt hahahaha.... Morgen gewoon werken en daarna de computer aan en finale GK kijken, dus lekker op de bank daarna weekend vieren! X
shady* heb je toegevoegd! Maar wat betreft zwanger worden, das voor vele nog niet bekend, dus blijft op het forum he...... Nog meer leuke hyves meiden.... X
Wat een gezelligheid hier zeg en ookleuk dat we dinnetjes geworden zijn op hyves dan heb je ook een gezicht bij de naam!Alleen vind ikhet nu wel lastig om te onthouden wie wie is haha sommigen hebben natuurlijk een hele andere naam dan hier!
klopt idd... hahaha.... maar soms wil je niet te veel opvallen hahaha.... Hopelijk krijg ik ook nog meer hyves vriendinnetjes..... Maar ik ga zo lekker douche en slapen, ben het zat en morgen nog een dagje werken voor het weekend! Sweet dreams
Goeiesmorgens, ben er ook weer. Wat een gezellige avond gisteren zeg! Ik was wel in de buurt van de pc, maar ik kon niks doen, ik kreeg veel telefoontjes en mijn man wilde allemaal spullen voor de vakantie klaarleggen. Moest ik hem natuurlijk bij helpen he. Ik vind het echt zo spannend worden nu voor iedereen. Nu ben ik niet alleen zenuwachtig voor mezelf, maar ook voor jullie! Het lijkt me gewoon zo heerlijk als we allemaal snel zwanger worden en Truus en Wendy kunnen vergezellen. Dat we dan legaal over babykamers en babykleertjes kunnen kletsen. Dat we dan legaal "dik" mogen worden. Owh... wat een heerlijke vooruitzichten.
Hihi mag ook hor meid. Meid, wat zullen jullie heerlijk genieten zeg. In t vliegtuig bedoel ik he! Hoe laat vertrekken jullie? heb je nu trouwens al een hyve aangemaakt?
Nee, geen hyve aangemaakt haha. Ik zal wel ff kijken of ik dat na de vakantie ga doen. Voel je je al weer wat beter/minder moe?
We vertrekken maandag rond het middaguur. We komen daar lokale tijd 8.30 uur smorgens aan. Gaan we eerst even tukken in het hotel en dan maar de boel verkennen. In de hitte van 35 graden. Ooooh heerlijk! Ben bang dat ik wel afkickverschijnselen ga krijgen. Gelukkig wil Dayenne me via de mail op de hoogte houden van al het (goede) nieuws.
O wat lief ja van Dayenne. Hebben jullie in t hotel wel mail? of internet? kun je dus zo af entoe eens komen spieken. Grappig, is dat toch... Helemaal vanaf de andere kant van de wereld.
We zitten allemaal in superdeluxe hotels, dus ik kan vast wel even spieken een keer. Kan ik ook vast niet laten.. Hoe gaat het met jou? En met doggy? Heb een foto van onze doggy in mijn album gezet.
Met mij is alles goed. Ben gelukkig niet meer moe. Wou vanmorgen heerlijk eens een keer uitslapen, maar was al om 9 uur klaarwakker. Balen, maar ja, niks aan te doen. Mijn doggie ligt weer heerlijk in het zonnetje buiten. Denk nog steeds dat ie bruin worden kan. Dompie....Heb t hem al zo vaak verteld dat hij een wit hondje is, en niet bruin kan worden. Maar ja Jacky's he! zijn zo hardhorend als wat.. Heb vannacht ook geen kuitkrampen gehad. Dus die debiele kussen onder t matras doet blijkbaar toch zijn werk. Maar t ziet er niet uit. Matras staat nu zo hoog, het lijkt wel een skischans. En echt comfi slaapt t ook niet.
Nee, lijkt me ook niet heel fijn met dat kussen eronder. Maar nu heb je in ieder geval ook niet meer van die vervelende krampen, is wel beter dus. Ik slaap al nachten erg slecht. Ben vannacht om 2 uur nog maar een boekje gaan lezen, het lukte anders echt niet. Leuk he, die eigenwijze beestjes. Ze doen lekker wat ze zelf willen.