Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shy

shy Actief lid

21 apr 2008
    106
    0
    0
    Harderwijk
    Ik ga vanaaf Gouden Kooi kijken dus zal niet veel aanwezig zijn!

2. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik heb een hele hoop gemist maar wat heb je dan desiree?

3. Allemaal vage symptomen.. en dan mn temperatuur ook nog :( ik weet niet wat er van moet denken!
    Is echt rustig hier, ben ik de enige die niet naar de gouden kooi kijkt?

4. shy

shy Actief lid

21 apr 2008
    106
    0
    0
    Harderwijk
    nope! Ik zit ook voor de buis... start klaar, na de reclame kan het beginnen!
    Wie hoop je dat er gaat winnen?

5. eh nee ik zei dat ik niet naar de gouden kooi kijk.. vind er niks aan! hehe

6. shy

shy Actief lid

21 apr 2008
    106
    0
    0
    Harderwijk
    owh ok... hahaha... heb ik verkeerd zitten lezen..... dat heb je als je 2 dingen tegelijk doet hihihihi...
    nou ik ga lekker met een zak chips op de bank zitten.
    Fijne avond en tot morgen!

7. hehe ja dat is zo.
    nou veel plezier met kijken en nog verder fijne avond :)

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hej meiden!

Iedereen gouden kooi aan het kijken?
    Ik wel, met de laptop op m'n schoot.

Deesje is je temp nog hoog?
    Die van mij wel. Spannend he.
    Vriendlief en ik hebben vanavond naar babykleertjes gekeken. Zó schattig.

9. Oe Dayenne is er, eindelijk weer iemand :)
    Wij zaten toevallig net naar 'onze' kinderwagen te kijken :) het ding is alleen enorm duur, 1000 euro.
    Temp is nog hoog genoeg, maar dat is altijd eigenlijk bij mij. Ik ben wel zenuwwachtig, snap niks meer van mezelf, ben opvliegerig en heb trek in chinees. Ik haat chinees eten normaal. We gaan zaterdag eten bij de chinees.. :rolleyes: ik wou zo graag..
    En hoe is het met jou temp :)

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Mijn temp is 36.7. Zelfde als gister. Aardig hoog nog.
    Heb ook flink wat symptomen. Eet giga veel haha. Ook zin in rare dingen, of geen zin in dingen waar ik normaal gek op ben.

Ben verder ook erg emotioneel. Gister zei mijn vriend dat als hij dood zou gaan dat ik dan maar bij zijn moeder moest wonen. Nou, ik moest me toch huilen :confused:. Niet normaal meer. Ik hád het niet meer....

11. Ja we maken het weer spannend. Had vanavond weer ruzie :oops: en schoot me een aantal keer uit me vel op het werk..
    Maar ik ben wel erg bang. Ik durf me lichaam helemaal niet te geloven of te vertrouwen. Als het nou weer niet raak is, is het telkens weer voor niks. Moest vandaag ook meerdere keren bijna overgeven. Bah.
    Ik heb ook wat met koffie weer. Had ik een hele tijd terug al afgezworden. :oops:

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik durf mijn lichaam ook niet te vertrouwen. Als ik nu weer niet zwanger ben, dan voel ik me echt in de steek gelaten door mijn eigen lichaam.

Herken jij dat ook?

13. Ja heel erg. Weet niet wat ik ermee aan moet. Ik wil al helemaal niet van die stomme klachten als ik toch ongesteld ga worden! Ik probeer maar een beetje nuchter te blijven. Maar zo weet ik al helemaal niet wanneer ik die test ga doen! Kan denk ik beter wachten tot woensdag. Wat wil jij daarmee gaan doen?

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik wil niet eerder gaan testen dan maandag. Zondag kan ik al ongi worden, dus dan ben ik al (als het goed is) 1 dag overtijd. Moet maar even kijken.

Samen testen?

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Zondag testen! Dan kan ik jullie nog feliciteren, want daar hopen we op he :D .

Even teruglezen wat jullie hebben gebbabeld vanavond. Tot zo!

16. Weet het nog niet zo goed. Ik moet pas woensdag ongesteld worden.. zondag ben ik ook pas 12 DPO. En maandag en dinsdag moet ik werken, kan misschien 's ochtends plassen en het bewaren? (wel vies maar ja) Is jouw luteale fase dan zo kort?

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Oh, het viel mee met teruglezen.
    Ondanks dat ik nog niet zo lang meedoe, kan ik me jullie gevoel wel voorstellen. Dat je moeilijk kunt vertrouwen op signalen van je lichaam en dat je daarom het vertrouwen ook kwijt begint te raken. Lijkt me ook verschrikkelijk moeilijk. Misschien is het een troost om te weten dat pms en zss heel erg veel op elkaar lijken. Maar ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie allebei zwanger zijn. Daar wil ik mijn zwangerschap wel een maandje voor uit stellen, als dat helpt.

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Mijn LF is inderdaad zo kort. Heb zelfs een keer 10 dagen gehad. En max 14 dagen. Gemiddeld (ook de laatste maanden) 12 tot 13 dagen. Dus ik zou zondag ongi kunnen worden, maar ook maandag. Denk dat ik daarom met jou mee ga testen op woensdag. Dan heb ik meer kans op een duidelijke posi test.

Deal or no deal? :D

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Wat ontzettend lief van je!

20. Ja dat is iedere maand dus, ik heb een wel hoog progesteron gehalte dus kan me lol op!

Deel Deze Pagina