Ik zou eigenlijk ook niet te vroeg testen als ik jullie was hoor. En samen testen is ook wel veel fijner. Kunnen jullie samen een gat in de lucht springen of elkaar opvangen, al hoop ik niet dat dat nodig zal zijn. Ik hoop het zo voor jullie. Ook voor mezelf, maar jullie zijn al even bezig. Ik heb vanavond een testje gekocht. Ik neem hem mee op honeymoon. Ik hoop dat ik hem mag gebruiken voor het einde van de reis....
Ja heb hiervoor ook een korte lf gehad hoor.. tussen 11 en 17 dagen wisselend.. nu pas sinds kort altijd 14 dagen dan. Maar woensdag is voor mij goed dan ben ik vrij altijd. Lief van jou sucre maar dat mag alleen als jij dan gelijk daarna zwanger wordt he
Ja is goed, ik word daarna zwanger. Ik ga er vandoor, spreek jullie gauw weer. Kop op meiden, jullie worden echt mama, als het nu niet is dan morgen (bij wijze van..). Ciaoooooo!
Ik hoop ook dat ik het ga volhouden.. Duurt nog zo lang! (lijkt het dan) Ik ga ook slapen, weltrusten! Tot snel
Even een vraagje alvast voor morgen.. Ik was 13 mei ofzo 1 dag ongesteld geweest, en 19 mei ben ik begonnen met de pil maar 20 mei alweer vergeten. Er is toch niet doordat ik die ene dag de pil ben vergeten een kans dat ik zwanger raak straks?
Volgens mij is die kans er wel, alleen is die kans wel klein. Ook moet je met de pil beginnen zodra je ongi wordt en liever niet ergens halverwege de cyclus. Dat is wat ik er nog van weet, maar misschien staat er in jouw bijsluiter nog meer info?
Joehoeeeeeeee, waar is iedereen nou? Ik ga maar ff ontbijten, paps en mams uit het hoge noorden komen zo hier.
ongesteld en de dag erna pil vergeten dat kan volgens mij helemaal geen kwaad hoor zou al een groot wonder moeten zijn he maar ikdus gingen jullie niet voor een kindje ? of heb ik de verkeerde voor ? GROETJES SYLVIA (tibo was mijn vorige nicknaam)
Ik heb geen bijsluiter meer heb die stripjes ooit eens los gedaan, weet niet eens of ze nog houdbaar zijn haha.. Normaal word ik altijd dag 5 van stopweek ongesteld, dus ik ben inprincipe ongeveer 4 dagen te laat met de pil begonnen, en ik ben hem nu al 2 keer vergeten. Pff wat verrot zeg om steeds aan die pil te denken. Maar als je het in de eerste week vergeet + stopweek verlengt is de kans toch groter dat het eitje rijpt ? Sylvia, ik weet nog wie je bent hoor Klopt we gingen eerst voor een beeb maar omdat ik 23 dagen geleden naar Spanje ben verhuist. Willen we eerst alles op orde hebben en dan pas weer verder gaan.
De kans is er wel, Dees, weet alleen niet hoe groot die kans is. Welke pil gebruik je? Mijn temp is weer raar
Dees kaartje kaartje ! hopelijk is het raar op een posi manier? Ik heb wel een bijsluiter gelukkig, zat los in me toilettassie. Staat in dat als je gestopt bent met de pil en weer begint er aan dat je op dag 1 van je cyclus met de pil moet beginnen en anders de eerste 7 dagen veilig moet vrijen.. En dat als je meerdere tabletten bent vergeten dat je de arts moet raadplegen, en ik ben er wel 2 in 5 dagen vergeten dat is niet zo goed :S
Ja hoe vaker je 'm vergeet, hoe groter de kans dat je zwanger kan worden. Ik heb de hele tijd stijgingen en dalingen nog nooit gehad.. ik zou het liefst ook testen om te zien dat ie negatief is en dat ik niet meer hoef te denken erover..
Je bent gewoon zwanger van een tweeling hahaha ! Ik snap best dat je wilt testen maar nog even en het is woensdag, nu nog gewoon genieten de laatste dagen van alles wat je nu nog mag hoor ! Over paar dagen mag dat niet meer Ik slik trouwens de Diana-35, vriendje en ik gaan maar lekker niet meer klussen voor fun.. Ik had al wel gezegt toen ik de eerste keer de pil vergat dat het dan kans op een zwangerschap vergroot maarr hem maakt het echt niets uit..
Ja krijg een tweeëige tweeling zo te zien aan me kaartje.. Dit weekend wel genoeg te doen, alleen zondag niet, we zouden wat gaan doen bij vrienden maar gaat niet door. Ik ben super burgerlijk rook niet, drink niet, eet geen rauwe kazen en geen vlees! Anders moet ik zaterdagnacht ff nachtje doorzuipen dan is het zo woensdag. Ik denk dat jouw vriend gewoon graag een kind wilt Maar het is tenminste voor 99% veilig als je nu een condoom erbij gebruikt.. (alleen kut die dingen) Dan weet je in ieder geval bijna zeker dat je niet zwanger kan zijn.