We hebben maar 1 condoom, wij hebben het nooit met condoom gedaan haha.. Gaan we de condoom her gebruiken LOL... Vervelend dat het zondag niet doorgaat maar wel beter dat je genoeg te doen hebt.. Ga anders bij je ouders of schoon ouders eten ofzo Maar jij bent inderdaad wel super burgelijk zeg haha. Mijn vriend daar in tegen drinkt nu weer af en toe een biertje en rookt 5/6 sigaretten op een dag.. Die stommerd hij was zolang gestopt met alles, maarja,.
Veel plezier Deesje Ik ga maar eens eindelijk een paracetamolletje nemen word nu wel eens tijd na een week hoofdpijn hè? En even vouwen en stofzuigen, ben zo lui door me hoofdpijn..
Iedereen is zeker net weg... Ik heb weer bruinverlies....snap er niks van. Is meestal geen goed teken. Betekend dat ik ongi word. Dus ik heb eigenlijk alle hoop verloren . Misschien ben ik ook wel heel negatief, maar ik heb er geen vertrouwen meer in deze maand. En dan komt gelijk het gevoel naar boven dat ik bang ben dat het nooit meer lukt. Ik moet dat niet denken, dat weet ik, maar dat komt vanzelf. Ik ga maar even tv kijken voor de afleiding...
Kusje voor jou dayenne! Ik voel me ook steeds zo k*t als ik weer bruin verlies krijg dan ben ik steeds zo teleurgesteld in mn lichaam en denk dat ik da van alles mankeer. Maar mn moeder is ook ongesteld geweest tijdens haar zwangerschap dus zolang t niet rood is duim ik nog steeds voor je! @desiree ik heb nog nooit getemperatuurd dus ik kan er helemaal niks zinnigs over zeggen want ik weet totaal niet hoe het werkt sorry. Voel je je ondanks je temperatuur schommelingen wel beter? Of nog steeds niet?
Thanks Shady. Fijn dat je begrijpt hoe ik me voel. Ik baal er wel van dat ik elke maand (als ik ongi dreig te worden) zo negatief ben over mijn lichaam. Ik heb nu al alle hoop opgegeven, terwijl het helemaal niet 100% zeker is.
In de hoeveelste ronde zitten jullie? Ik word er ook moedeloos van. Ik snap ook dat je negatief bent over je lichaam want het lijkt alsof bij iedereen een zwangerschap aan komt waaien en bij jou(mij) niet. Het is toch elke keer een teleurstelling als die verdomde duivels weer komen. Het enige wat ik kan zeggen is dat je geduld moet hebben hoe moeijlijk het ook is.
Dit is de 5e ronde na pauze, 8e ronde totaal. Ik ben in juli 2007 gestopt met de pil. Weet je, ik begrijp het gewoon niet. We klussen goed, ik eet gezond, slik vitaminepillen en een wondertje is zó vreselijk welkom. En sommigen zijn er helemaal niet mee bezig, doen er niks voor en hop! zijn zwanger. Op ongeveer de 3e dag van mijn ongi ben ik weer positief hoor. En dan gaan we weer met volle moed er tegenaan. Maar nu baal ik vreselijk en moet ik even zeiken haha.
Dayenne weet precies hoe je je voelt. Ik voel me echt K.. vandaag en heb net een gigantische huilbui achter de rug. Ik zit nu op dag 2 van mijn ongi en ga nu ronde 13 in. Ik ben aug. 2007 gestopt met de implanon, ben meteen begonnen met temperaturen en ovu-testen. Kwam er al snel achter dat mijn LF te kort was. In januari 2008 naar de gyn. geweest, er is bloed geprikt en daaruit bleek dat ik wel een eisprong heb. In maart naar de gyn. geweest en die zei dat ik het nog een paar maanden gewoon moest proberen want mijn korte LF zou geen zwangerschap in de weg staan. Ik heb geprobeerd om alles van me af te zetten, dat lukte eigenlijk aardig. Maar de moed zakt me nu eigenlijk weer even in de schoenen. Mijn vriend zegt dat ik me niet druk moet maken en dat we gewoon fijn verder klussen. Ik kan alleen maar even een hekel hebben aan mijn binnenste op dit moment
Sorry meiden was even weg,even me neefje in slaap brengen en daarna moest ik al eten.. Hopelijk blijft me neefje de hele avond slapen of in iedergeval een lange tijd.. Dayenne hoe is je temp nu ? Zolang het nog niet zakt zegt het niets hè.. Speciaal voor jou ga ik deze weken niet fun klussen, want als ik zwanger raak door de pil heen voel ik me heel rot en lullig tegen over jullie.
Fijn dat je mijn gevoelens herkent! (niet fijn voor jou natuurlijk). Balen dat jullie al zo lang bezig zijn. Weet je, ik haat het om zo te 'zeuren' maar soms moet ik het er gewoon uitgooien! Ik vind het echt KLOTE! Ik wil gewoon mama worden Mijn vriend kan ook zo droog reageren. Dat vind ik dan zo irritant. Wat jij zegt over je lichaam, dat herken ik ook. Ik heb ook echt even een hekel aan mijn binnenste. Het moet gewoon zijn werk doen!
hey dames, Hoe is het hier vandaag. Heb misschien een hele rare vraag voor jullie, maar zijn jullie ook aangekomen na het stoppen met de pil. Ik heb echt het idee dat ik zeker wel een paar kilo ben aangekomen nadat ik gestopt ben, terwijl ik nooit aankwam voor die tijd. X
Talulah, het klopt inderdaad dat een korte LF geen zwangerschap tegen zal houden.. Ik tempte paar maanden geleden ook, en kwam dan in het temp topic. En daar had een meid een lf van 6/8 dagen en zij was een paar keer zwanger geraakt helaas MK, maar nu is ze weer zwanger en volgens mij gaat nu alles goed. Ze heeft pilletjes gekregen met progesteron geloof ik zodat de beeb genoeg er van heeft en lekker binnen blijft zitten. Dus geef de hoop asjeblief nog even niet op, en hoe moeilijk het ook is houd de plezier er in ! Als je bij de gyn loopt komt er waarschijnlijk al meer dan genoeg stres en druk op jullie te staan, dikke knuffel voor jou.
Ik weet dat het nog niets zegt (temp is nog steeds hoog, staat in album) maar bruinverlies betekend voor mij ongi. Heb ik tot nu toe elke maand gehad. Daarom heb ik geen hoop meer . Enne, jij moet ook zwanger worden hoor! Jij verdient het net zo hard! Dus hup, gewoon klussen jij.
Maar meestal zakt jou temp toch ook 1 a 2 dagen voor je NOD, dus ik blaas voor jou en Dees dat het lekker hoog blijft en bij dees weer hoog word ! Nee, deze maanden mag ik niet zwanger worden hoor, ik vind ook die meiden stom dat ze door pil zwanger raken terwijl het op dat moment ongewenst is. Niet dat het bij ons ongewenst is als het door de pil heen komt maar zeker niet geplant dan, en ik wil niet ook zo een persoon zijn waar andere een "hekel" aan hebben en dus dan ook aan mij krijgen.
hallo allemaal Nou ik moet nog 9 dagen wachten! ik had/heb vandaag echt zulke erge steken in me buik om 11 uur vanmorgen was het echt heel erg en moest echt ff diep ademhalen nu is het wel wat minder maar het is er nog steeds.. weet niet wat ik er van moet denken en wat het is..
@Leeuw, die steken heb ik ook wel eens gehad en was niet zwanger. Dus ik heb geen idee wat het kan zijn. Dat zijn meestal van die onverklaarbare steken. Maar ik duim voor jou dat het een goed teken is! @Ikdus, ik begrijp het . Mijn temp is ook wel eens op de dag van de 1e ongi dag gezakt, dus ook dat zegt helaas niks... Ik kan nergens vanuit gaan.
Als je temp maandag nog hoog is zegt dat meer dan genoeg hè Leeuw, spannend hoop dat het voor je een wel zeggende steken zijn. Die steken kunnen vaak ook van je darmen komen door het stofje progesteron, dus nog helaas 9 lange dagen wachten!
Is het raar als ik naar dedokter wil gaan en zeggen dat we al een jaar bezig zijn? Soms word ik ook gek van die onzekerheid en wil ik gewoon duidelijkheod