Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Wat onthoud jij dat goed ;)
    Heb hem er gister uitgehaald...En nee ben nog niet ongi geworden. Ik scheet hem wel bij de dokter, stel dat ik net ongi werd terwijl ze bezig was. Ja daar ben ik echt zo'n miep in.

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Vind dit zo lief, zoals je met ons meeleeft.

@Dayenne. He getver meid. Dat lijkt me nou zo vreselijk om bij de dokter met je benen .... te gaan. Bah, hoop dat ik dat nooit hoef te doen.

Maar meisies. Ik ga hoor. Ga even bij een vriendinnegie eten.

Tot laterzzzzzzzzzzz

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Eet smakelijk truusje.

4. Niet meer actief

Ik zou niet eens met me benen open willen met de dokter, vind het zo een enge man, opzich wel een goede dokter, maar zo eng Baahh..

Maarja als je het er pas gister er uit hebt gehaald kan het wel ff paar dagen duren voor je ongesteld word hè..

Ik hoop dat je over 4 dagen nog een keer gaat testen (als je tenminste niet ongesteld bent) en dat je dan super positief test.

5. Niet meer actief

Ben soms ook wel lief:p

Ik ga zo weer ff slapen denk ik, ben echt moe haha.

Eetsmakelijk, groetjess

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dank je, lief van je.
    Gelukkig heb ik een vrouwelijke dokter, dat scheelt wel he. En ze is op zich wel oke.
    Ik hoop dat jij ook positief test. Ben je tenminste niet voor niets zo lang niet ongi ;).

Slaap lekker :)

7. Niet meer actief

Geen dank hoor:D

Wel beter dat je een vrouwelijke dokter hebt..

Ik wacht nog ff met slapen eerst wat moeier worden, ga zo ook ff kopje thee drinken of beker warme chocomelk, intresse iemand?

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Zou wel willen, maar moet helaas weg!
    Vanavond bakkie thee doen? Ik heb dan nog chocopepernoten (als truus de rest niet opgegeten heeft :p).

Fijne dag en rust lekker uit he!

xxxxxx

9. Niet meer actief

Ik ben vanavond niet op internet maar in me gedachte doen we wel een koppie thee:D

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    :-& :pale: Lekker hoor die pepernoten.
    [-( Maar ik hoef ze niet meer. Heb genoeg gehad.

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Meiden!

Ik ben er weer. Ben vandaag bij mijn ouders geweest was erg gezellig!

Mijn moeder kreeg bij de supermarkt 3 knuffels kado (is een actie nu) van die hele zachte....zo schattig. Vroeg ze of ik die aan een vriendin van mij wil gegeven, die heeft namelijk een zoontje van 1,5! Toen zei ik: "Mag ik ze ook hebben want ik vind ze ook leuk hahah!

Mijn ouders weten nog van niks is zoo leuk!

Dat was mijn verhaal haha!

Kus Wendy

12. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    he meid,
    Leuk ja die knuffels. Keek je moeder niet vreemd op toen je vroeg of je ze zelf niet houden mocht?
    Grappig is dat he? dat jullie iets weten... en zij nog niet.

Mijn moeder zei gister op een aparte toon; Nou? hoe is het? Met zo'n greins op t gezicht.
    Mijn ouders weten wel dat we ermee bezig zijn. Aangezien ik altijd heb geroepen, dat wanneer we getrouwd zijn, dan aan kindertjes denken....

Maar hoe ist verder met jou? Voel je al iets?

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meissie!

Nee mijn moeder vond het eigenlijk niet vreem hahaha stom natuurlijk.

Met mij gaat het allemaal goed hoor! Heb eigenlijk gen klachten
    (helaas haha). Hoop zo net als jullie dat het deze ronde raak is. Maar oordat ik niets voel heb ik niet zo veel hoop eigenlijk. Had net wel verschrikkelijk veel wit slijm (getver). Heb geen idee wat dat betekend.

We zijn net thuis en mijn ventje is zo blij als een klein kind haha! hebben net de playstation 3 gekocht! Is wel een mooi ding maar zlf heb een een wii is ook super.

En hoe is het met jou?

Kus Wendy :D

14. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    hoi meiden wat leuk die knuffels wen wat voor zijn het er

hier alles goed nog steeds last van me boobies en steekjes onderin me buik met vlagen

sins vanaaf ben ik een beetje misselijk/zuur

en wat me net overkwam die kleine van mij deed weer wat grapigs dus we zitten allemaal erom telachen

en ineens begin ik me tog uit me zelf tehuilen niet normaal meer zomaar uit het niets wist niet wat me overkwam

emo doos

meiden slaap lekker ga me bedje opzoeken

15. Niet meer actief

Oee spannend..

Mijn liefje gaat zo een CB test halen, en die zal ik dan 1 deze dagen misschien wel doen als ik nog niet ongesteld word :)

16. Niet meer actief

Ik heb net een brief van Neckermann gehad, pff ik mijn vriend had inderdaad gelijk ik moet zelf eerst 300 euro betalen.
    Dat ga ik dus mooi niet doen, als ik het niet binnen 10 dagen betaal word het geanuleerd, heel mooi hoef ik het zelf niet te doen.
    Want wou hem toch al niet meer hahaha.
    Bij Wehkamp een even goede laptop gevonden, die stukken goedkoper is geen 800 euro maar 580 wel 120 euro korting, dus dat scheelt wel stukken!
    Als ik nu ook 500 euro limiet heb betaal ik wel 80 euro dat is niets!
    Dus ik hoop dat ik me laptop snel binnen heb:D.

17. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Oe wat spannend allemaal hiero.

@Wendy-> Je moeder moest eens weten. Haha. Grappig hoor. Wij weten meer als mams. Een playstion 3? zo toe maar weer joh. Wel leuk he? zo'n spel computer. De wii lijkt mij ook echt heel erg leuk. Maar volgens mij zijn die spellen ervoor nog errug duur of valt t wel mee?

@Priscilla-> Spannend......... Lekker emo blijven hoor. Goed teken!

@Dees-> je mannegie al terug met de clearbleu? Direct testen hoor. Zit nu vol spanning te kijken, en te wachten op goed bericht.

Hier verders alles goed. Denk weer eens van alles te voelen, maar zal wel tussen m'n oren zitten. Ik wacht gewoon nog lekkers 2 week af of ik ook ongi word. (of niet?)

Dikke kus.

18. Niet meer actief

Hahaha als mannetje thuis is gaan we lekker samen douchen en slaapie doen.
    We waren laat thuis vanacht, en hij moest werken vandaag.
    En als ik nu al ga testen word het sowieso negatief ik heb net 2 kopjes thee op en daar moet ik zeker 3/4 keer van plassen. Terwijl me plas dan gewoon er uit ziet als water :p.
    Dus dat doe ik maar niet.
    Ik zal morgen wel testen, goed?

Edit: Ik duim trouwens voor je dat je over 2 weekjes lekker niet ongesteld word.
    Maar dan moet je nu niet te veel denken van ik ben misschien zwanger want ik voel dit en zus en zo, want dan ga je onbewust toch stressen en kan je menstruatie uitblijven.
    Dus nu gewoon er niet aan denken nu je op je wachtbankje zit :D.

19. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    hihi, ja das makkelijker gezegd dan gedaan. Ik moet gewoon niet zo veel op forum komen, want dan ben je er toch automatisch weer meer mee bezig. Heb ik zo de laatste tijd ervaren. Maar ja van de andere kant wil ik ook graag op de hoogte blijven hoe t met jullie allemaal ervoor staat.

Ja dan kun je inderdaad vanmiddag maar niet testen. Ik kijk morgen als ik thuis ben van werken wel even hoe je test is geworden. Ik ga zo ook even op bank. Moet vanaaf weer werken, en heb een feesie erna. Dus word niet zo vroeg hier dat we op bedje komen. Moet dus maar even een beetje in voren slapen. Hihi.

20. Niet meer actief

Jaa, je zal dr wel mee bezig zijn maar je moet in je hoofdje houden dat je niets voelt, anders maak je je zelf alleen gek!

Veel werk plezier vanavond en veel plezier op het feestje morgen..
    Enne als ik morgen negatief heb getest, zal je morgen niet van me horen, sorry.

Ik ga nu lekker een dutje plegen!

Tot maandag en misschien ff tot morgen kussiess

Deel Deze Pagina