Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Zijn jullie al een jaar bezig dan Shady?

Is heel normaal hoor als je met een jaar naar de dokter gaat, soms nemen ze je serieus en soms niet.
    Dus gewoon proberen hoor !

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik ben benieuwd wat mijn temp maandag is ;).

3. Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd wat je temp maandag is.

4. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve woorden! Ik kan er verder met niemand over praten want we willen graag geheim houden dat we bezig zijn. We zitten niet op iedere keer vragen te wachten van: en ben je al zwanger?
    Ik was gisteren bij mijn moeder en had echt de grootste moeite om mijn mond er over te houden, helemaal omdat ik nu in een dip zit. Mijn zus is zwanger en over 2 maanden uitgerekend, ik verheug me er op om tante te worden ook al moet ik wel 3x slikken denk ik zodra ik het kindje mag vast houden.

Ikdus, jij bedoelt Charlie01 ik hou me ook een beetje vast aan het feit dat het haar ook gelukt is!

5. Niet meer actief

Ja, klopt ik bedoel haar !

Hou dat goed in je hoofd, wat haar is gelukt kan jou ook gewoon lukken.
    En lukt het niet zonder de medische wereld weet dan dat ze gewoon je LF met medicijnen straks kunnen verlengen ! Dus mocht het alleen aan jou liggen weet je in iedergeval dat er iets aan gedaan kan worden..
    Heb je ooit eens over wogen etos pillen te gaan slikken, bij sommige mensen maakt het hun cyclus langer, of heb je dit al geprobeerd !

Misschien kan je het je moeder wel vertellen ik neem aan dat zij dr mondje wel dicht zal houden toch? Het is ook heel fijn buiten dit forum en je vriend/man het ook met iemand anders het er over te kunnen hebben die erg dicht bij je staat.

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik kan er verder ook met niemand over praten. In mijn omgeving krijg ik alleen maar reacties als: 'je bent nog veel te jong, geniet eerst maar van je leven.'
    Ik ben blij dat deze site bestaat, ik heb hier veel lieve forumdinnetjes gevonden waar ik altijd terecht kan.

7. Niet meer actief

Ik ben ook blij dat deze site bestaat, paar van me familie weten het wel dat we bezig zijn/waren..

Me tante was blij dat ik op dag 42 afgelopen ronde ongesteld werd, was toch wel pijnlijk eigenlijk.
    Al waren we toen ook niet bezig voor een beeb..

8. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Nee ik slik geen pillen van de Etos, ik heb het er met de dokter over gehad en die zei dat pillen er niet voor zouden zorgen dat mijn cyclus langer zou worden. Bedoel je gewoon de foliumzuur of de monnikspeper?

Ik zat eerst op een ander forum en was daar in aug. tegelijk begonnen met een aantal andere meiden. Je ziet ze stuk voor stuk zwanger worden en dat deed zeer, daarom heb ik eigenlijk een hele tijd niet op forums rond gekeken.

Maar ja, aan jullie heb ik misschien nieuwe maatjes gevonden. We worden gewoon met z'n allen tegelijk zwanger hihi :)

9. Niet meer actief

Ik bedoel de etos zwanger worden pillen, volgens mij zit daar wel monnikspeper in..

Ik had volgens mij gelezen dat het bij sommige meiden langer werd hun cyclus, weet niet of hun LF er mee langer werd, misschien kan je er een topic over openen en vragen of het bij sommige hun LF langer werd.

Als dat wel gebeurt is dat natuurlijk beter hè !

Nou liever niet met zijn alle tegelijk zwanger worden hoor, anders moeten jullie nog zolang op mij wachten !
    Dus worden jullie maar eerst zwanger :p

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    In Etos Zwanger worden pillen zit geen monnikspeper.
    Hetgeen wat helpt om een cyclus normaal te laten verlopen, is Vitex Agnus Castus (aldus de achterkant van het doosje van de Etospillen :p).

11. Niet meer actief

Oww haha dacht ook monnikspeper weer wat geleerd

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha inderdaad. Je leert hier elke dag wat bij.

Zie nu pas hoeveel vitaminen, mineralen en kruiden er in die pillen zitten :confused:.

13. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Ik vraag me af of daar mijn LF wel langer van gaat worden?

Maar goed, proberen kan geen kwaad. We hebben alleen geen Etos in de buurt, zul je net zien haha :)

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha inderdaad zul je net zien.

Op zich hoeft het niet zo te zijn of je LF er langer van word of niet, het zal je in ieder geval geen kwaad doen. Ik hoor over het algemeen dat het wonderpilletjes zijn, dus ik zou het maar proberen als ik jou was! :D

15. Niet meer actief

Het zijn vaak goede pillen ja, bij sommige werkt het niet goed, bijv lange cyclus en geen eisprong..
    Dus je kan het een maandje proberen bevalt het gewoon blijven slikken, bevalt het niet gewoon stoppen.

Je kan ook aan iemand vragen of die het haalt voor je en het opstuurt naar je.
    Ik ben zelf geen optie want hier zit al helemaal geen Etos in de buurt..

16. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    En hoe lang slik jij die pillen al Dayenne?

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo meiden, ik meld me ook weer.

Talulah, welkom hier. Ik slik die etospillen ook, maar dan om mijn cyclus korter en regelmatiger te maken. Tot nu lukt dat. Ben pas 1 ronde bezig.

Ikdus, hoe is het met je hoofdpijn?

Dayenne, knuffel en ik heb al blauwe duimen van het duimen voor jou en Dees.

18. Niet meer actief

het is gelukkig gezakt..

19. Niet meer actief

nog even en je eisprong komt he :p

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedzo. Hee, condooms vind ik ook niks hoor, maar misschien is een spiraal of zo'n ring wat voor je? Hoef je lekker nergens aan te denken... Aan de andere kant. Als je nu zwanger wordt heb je nog zo'n 9 maanden om alles op orde te krijgen. Dat is bijna een jaar, best veel toch? Misschien er toch lekker voor gaan? :D

Deel Deze Pagina