Ja, als mijn cyclus weer 27 dagen is schat ik zo maandag/dinsdag. Heb nu al een paar dagen buikpijn. Vaag lijf.
Ik ben hier nog niet bij een zorg verzekering of bij een dokter aangemeld, daarvoor moeten we eerst onze NIE kaart hebben. En een spiraal voor een paar maandjes lijkt me ook helemaal niets.. En nuvaring lijkt me eerlijk gezegt ook niets, want dat vergeet ik er sowieso uit te halen dan.
Hopelijk is het weer 27 dagen, ben benieuwd of het door de pillen komt of dat je gewoon lekker bent ontpilt, ach ja doet er ook niets toe, als je een mooie cyclus hebt is dat prima
Precies! Ik slik die pillen gewoon door, maar hoop dat ik binnenkort kan stoppen en hoop gauw op een wonder. Ben er zo aan toe.
Hoe is het met de Spaanse lessen? En is er al leuk werk te vinden? Kan je niet eerst even bij je vriend gaan werken totdat je wat leukers vindt? Heb je in ieder geval weer extra geld voor de kinderkamer .
Hier is niet eens plaats voor een kinder kamer haha, kan me vriend ook makkelijk zelf bouwen Spaanse lessen gaan niet zo goed, met hoofdpijn kan ik me toch niet concentreren, en ik moet me opa helpen oppassen op de kids, want hij red dat niet in zijn eentje.. Word alleen schijtziek van die man, hij heeft totaal geen geduld..
Dat gezeur werkt ook niet bevorderlijk voor die hoofdpijn. Jij hebt wel heel vaak hoofdpijn en last van vermoeidheid he. Zou je het niet eens na laten kijken?
Tja, gaat niet zo makkelijk nu hè.. Komt gewoon door die man hoor die hoofdpijn elke dag is het weer shit ben ik weer alleen met hem en die kids.. Altijd als ik alleen ben met die kids zijn ze zo lief en luisteren zo goed, maar met hem luisteren ze nooit. Vriendje en ik gaan ook zo gauw mogelijk proberen op ons zelf te gaan wonen..
Dat lijkt me een heeeeeeeeeeel goed plan. Lijkt me wel prioriteit nu. En gooi opa tijdelijk naar de bejaardensoos, haha.
moet hij zelf een auto kopen haha.. maar hij word in juli pas 61 dus denk dat de bejaardensoos hem nog niet wilt haha, al is hij qua karakter wel een bejaarde ahaha. Want hij zegt elke dag dat hij nooit lang leeft door me neefjes, pfffff.
Owhowh, lastig hoor. Niet leuk voor jou! Gooi die ouwe anders de tuin in en zorg dat jij met de kids bent... Hee, ik ga ff lui op de bank. Spreek je gauw weer. Nog 3 nachtjes slapen..... Knuffel
Als dat eens kon haha.. Veel luilakken plezier en als ik je straks niet meer spreek veel plezier op je honeymoon..
Hey meiden, Kom deze maand even niet zo veel online.... Hoop dat jullie mij niet vergeten dan Gr. Cat.
Hey dames, ja want anders ben ik er de hele tijd aan het denken en dat is ook niet goed moet nu even genieten van mij en mijn mannetje want hij gaat al weer bijna naar afghanistan dus nu even 100 % zijn tijd Maar jullie vergeet ik zeker niet ! Kom binnen kort wel weer online hoor Veel suc6 allemaal deze maand ( tot volgende maand ) Veel liefs Cat.
Geeft niks meid. Nu eerst maar eens lekker genieten van de tijd met je mannetje. Zwanger worden komt wel weer. Maar als je gewoon lekker zin hebt om te kletsen, dan weet je ons te vinden he?