Hahaha je bent zeker niet de enige nachtbraker.. Ik wacht altijd tot vriendlief thuis komt.. Hoofdpijn is over en hoe is het met jou wat doe je nog zo laat op ( als je ng wakker bent ?) Was even met me neefje van naar bed toe, vandaar dat ik zo laat reageer.. Ik ga even lekker douchen ! Spreek je hopelijk morgen knuffell
goeie moggel dames, zo jullie hebben weer behoorlijk gekletst maar ben weer op de hoogte. Dayenne en Desiree nog ff volhouden hoor ik weet hoe jullie je voelen. Daarom heb ik nu ook geen banner. Probeer er echt minder mee bezig te zijn. Heb ook verders niks in de agende gezet van vruchtbare dagen enzo alleen wanneer ik ongie ben geworden. Maar ja als er eenmaal iets in me hoofd zit is het moeilijk los te laten. Dikke knuffel voor jullie.
Thanks meissie. Dikke knuffel terug van mij en ik duim echt non-stop voor je! Het valt ook allemaal niet mee he, een vrouwenlichaam. Elke keer die achterlijke klachten, waardoor je toch stiekum gaat hopen ook al wil je dat niet. Vannacht paar keer wakker geworden van giga krampen (denk darmen). En half uurtje geleden kreeg ik steken/krampen in mijn baarmoeder. Deed echt pijn! Ik kon even niks meer, niet ademen, niet bewegen.... Vriendlief is nu ontzettend ongerust, ik mag niet uit bed komen (de schat). Het is al 2x mis gegaan, en hij is daar nog steeds vreselijk bang voor (en ik ook natuurlijk, maar er moet iemand sterk blijven van ons 2en ). Herkent iemand die steken/krampen? Kan het niet zo goed uitleggen, alsof alles werd samengetrokken met flink wat steken....
Goedemorgen. Dayenne, lijken die krampen op dezelfde krampenals wanneer je ongesteld bent? Het is nu nog wel veel te vroeg voor je om ongesteld te worden anders. Wat doet je temp nu dan? Ik weet niet wat t is, maar probeer wel even met je mee te denken.
Ik had van die vreselijke krampen en steken vorige week vrijdag maar dat was waarschijnlijk in me darmen. Ik lag helemaal dubbel van de pijn, kon niks meer.. Brr ik ben hier echt helemaal naar de klote . Brak als wat. Voel me net een lijk. Nu maar ff douchen, misschien voel ik me dan wat beter. Rustig aan Dayenne. Je vriend is natuurlijk heel ongerust maar je voelt zelf natuurlijk het beste wat wel gaat en wat niet.
Lieve Dayenne en Desiree. Ik baal dr van dat jullie je beide zo beroerd min zwak ziek en misselijk voelen. Vind ik echt niet leuk. *truus maakt snel 2 koppies thee. 2 bekers warme melk voor de buikpijn en pakt dr nog wat lekkers bij. Brengt dit alles naar Desiree en Dayenne*
Thanks Truus in thee heb ik wel trek. Maar ik heb nu geen buikpijn gelukkig. Ik heb wel zin om vanavond naar de chinees te gaan. En straks gaan we schoenen voor mij kopen . Wat vaak wel is is dat krampen in je baarmoeder toch wel iets anders aanvoelen, die herken ik tenminste gelijk. Als ik twijfel zijn het vaak me darmen. Truus hoe is het met jou? Ik hoop beter dan met ons!
Ja met mij is t nu goed. Maar vanacht was t minder. Weer kramp. Ondanks de kusen onder t matras. (skischans ) Ik heb zo'n vermoeden dat ik kramp 's nachts van aardbeien krijg. Klinkt heel vreemd, dat weet ik. Maar heb gisteren weer eens aardbeien gehad, en weer kramp. Eet deze bak eerst leeg en dan kijk ik wel even of ik dan nog steeds kramp heb. Anders ben ik wel ff de dokter. Dit is ook niks zo. Heb nu spierpijn joh in mijn kuit. Bah. Ja, ik herken nu ook meer de pijn van de baarmoeder en darmen. Maar eigenlijk sinds ik zwanger ben. Vanmorgen nog een mooi intiem moment met beeb gehad. Hij/zij reageerde op mijn hand op de buik. Mooi hoor...
Wat lief zo'n moment lijkt me ook geweldig! Ik ga nu douchen en daarna weg, tot snel. Fijne dag allemaal, xxx
He, zijn jullie net weg @Truus, thanks voor de thee! Hmmm heerlijk. Nee, het zijn geen krampen als wanneer ik ongesteld word. Het waren meer steken. Kan het niet zo goed uitleggen. @Dees, ja die steken en krampen in mijn darmen had ik vannacht! Echt vervelend he. Maar vanochtend was het echt mijn baarmoeder... Rot dat je je zo brak voelt. Dikke knuffel!
@dayenne en desiree Nou ik hoop dat jullie je snel wat beter voelen en wat meer duidelijkheid krijgen want dit is ook niks om zo in onzekerheid te leven en helemaal niet als je je zo beroerd voelt. @truus wat leuk dat je nu ook echt contact kan maken met je beeb! Dat lijkt me echt geweldig! @ikdus ik ben meer een nacht mens dus in het weekend ga ik bijna altijd laat naar bed. Dan zitten we met een paar uit de buurt hier op de stoep te kletsen
Lieve meiden, het is zover! Ik ben zwanger! Ik heb een uur geleden een test gedaan, en er zit een vage maar toch hele duidelijke 2e streep op! (ik zal de foto in mijn album zetten) Ik kan het echt niet bevatten, het is zó vreselijk onwerkelijk. We zijn echt zo gelukkig!
WAUW... GEFELICITEERD. EEN STREEP IS EEN STREEP. ik ging even naar je test kijken maar je hebt hem nog niet in je album. xxx
Foto's staan in album! In het echt is de test echt vele malen duidelijker. Van een afstand zie je de streep zelfs staan. Ik snap niet dat ik dat niet duidelijk op de foto krijg maarja... Dank je Anja!
maakt niet uit joh. ik geloof je maar vind het leuk om te zien. ben alleen thuis maar ben erg blij voor je geniet er lekker van ! strooi even hcg als je wilt. misschien heb ik er iets aan. feliciteer je vriend ook van mij. liefs anja24
******************** ************************* ************************* ********************** Meer Hcg heb ik natuurlijk nog niet haha. Eerlijk delen he! @Nadine, thanks meid!
Whiiiieeeee thanks! Wauw *zucht* ik kan het echt niet bevatten..... Ik gun jullie dit echt allemaal. Het is zo een wonder.