Thanks Dees Ik hoop zo dat het nu blijft zitten. Ik heb er wel een goed gevoel over. Wauw ik kan het echt niet geloven!
Nou als jij posi kan testen moet het Dees ook vandaag of morgen lukken ! Wauuw ben echt blij voor je.. Ik hoop dat iedereen je snel zal volgen !
Ik hoop het ook! Ga zooo hard duimen voor Dees voor komende dagen! Je bent echt lief. Jullie moeten me snel volgen hoor!
Ben soms inderdaad lief ahaha Zoo ben zo blij vandaag hè, mijn opa is mee met me tante en vriend naar het werk gaat hij daar voetbal kijken.. Vind het zo heerlijk die kinderen hebben nu nog steeds niet vervelend of druk gedaan, met me opa was ik ondertussen alweer doof van zijn geschreeuw.
Ja,hij kan pas terug komen als me vriend klaar is met werken Ga nog even wat fotos in me album zetten ook 1 van mij
Zoo ze worden nu ge-upload en dan staan ze in me online album.. Ik ga nu pannekoeken eten met me neefjes, tot zo hopelijk.. En goed voor je zelf zorgen he zwangere tuinslang
Hallo je bent dan wel zwanger, maarre je moet je niet zo aanstellen he Dik word je toch wel, dus maak je nu maar met tegen zin dik Nee hoor grapje, maar wel eten ondanks je niet echt trek hebt he.
Hahaha sorry, ik zal me niet meer aanstellen . Ja hoor, ik zal wel blijven eten. Ga zo maar even wat fruit eten ofzo . Ga jij nu maar lekker pannekoeken eten meis. Eet ze maar snel op voordat ik ze ruik .
Ik vind het zo super voor jullie. Kan je het allemaal al een beetje bevatten? Wouw, wat zul jij stralen zeg. Geniet er van lieverd, het is je zo gegund!
Aaaah wat super lief van je Sucre! Ik moest zelf ook even wat traantjes laten met vriendlief toen we het streepje zagen. Het is zo onwerkelijk! Ik geef je wat hcg: ******* Speciaal voor jou!
Ik kan het echt totaal niet bevatten. Kan me niet voorstellen dat er een minibeebje in mijn buik zit. Ik was zo bang dat ik het nooit zou meemaken!
Ik heb de hcg in een zakje gestopt. Straks pak ik de tas in en dan neem ik het zakje mee. En in de vakantie neem ik elke dag wat uit het zakje. Wie weet brengt het geluk . Er groeit een klein wonder in je buik. Dayenne wordt mama. Ik vind het zooooo supergeweldig! Gelukkig heeft Truus nog heeeeeeeel veel plaats op haar roze wolk!