Eigenlijk moeten we een lijstje maken ! Met de zwangere en voor de nog niet zwangere NOD Lijstje etc..
Ben ik weer! Haha goed zo, stop jij mijn hcg maar in een zakje. En goed bewaren he! Niet kwijtraken op het vliegveld.
Nee geen idee, Truus is wel creatief misschien weet zij wat.. De zwangeren gaan sowieso in het Roze, maar wat moeten we met de mommy's to be, die moeten ook een mooie kleur en een leuk plaatje erbij.
Je kan bijna me gedachten lezen Dayenne.. Ik had als koptitel beide oranje en bij de nog niet zwangere meiden gezet de bijna zwangeren.. Maar waar willen de zwangeren zitten ? Voor de nog niet zwangeren denk ik, een sterretje omdat ze allemaal zo cool zijn!
Die kan ook ja, Moet alleen een beetje aangepast worden dan.. Want daar staan de namen en bevallings datums op.
Doe maar een zon dan, want bij sterretjes denk ik altijd meteen aan kindjes die zijn overleden... En wij willen juist een grote babyboom hier haha.
Mommy's to be Sucre, ronde 4 Desiree1986, ronde 6 Shy, ronde 2 Shady, ronde ? Leeuw89, ronde 6 Cinneltje, ronde 6 Zwangeren Truus, 29 september 2008 Sylvia, *datum* Wendy, *datum* Dayenne, 3 februari 2009 Even tijdelijk deze wolk...
Hahahahaha, wat schattig! Ik ga even eten, ik kijk zo weer even of jullie nog creatiever zijn geworden. Komt vast goed, heb er alle vertrouwen in! Meisjes, dikke knuffel van tante Sucre.