Aaah beste vriendje van me neefje is in zijn lip gebeten door een hond.. Zijn lip is door de helft zoo zielig, hij heeft ook altijd pech dat knappe jochie.
* inbraak voor dayenne* lieve schat ik heb je al zo vaak gefeliciteerd vandaag maar moet natuurlijk ook hier nog even GEFELICITEERD !!! ik heb je ook bij de NOD lijst van mei neergezet en je ook roze gemaakt Bijna zwangeren meiden heel veel succes! Zwangere meiden geniet er van! * uitbraak*
Lieve Dayenne! Ik zie dat je zwanger bent, heb nog niks gelezen kom snel hier binnensluipen om zo weer weg te gaan, wat ben ik blij voor jou meid! Ik had zo voor je geduimd, dit is echt super! GEFELICITEERD! Nou woensdag samen testen gaat niet meer door dus ik ga maar even een andere dag prikken!
Hallo mijn naam is saskia is er nog plaats voor een schouder om uit te huilen en mee te lachen. Mijn vriend en ik zijn vorig jaar september gestopt met de pil maar ook hier wachten we vol spanning op ons wondertje.
Dees, test jij morgen dan Hoi Saskia, welkom hier ! Er is nog zat plaats hier op de schouders hier.. Dus join the club!
Thanks lieve Dees! Haha ja ik kon het echt niet meer houden. Test jij morgen? Ik duim echt keihard voor jou!
Ik hoop dat ik durf.. mijn testen zijn wel binnen. Zou wel geweldig zijn, op dezelfde dag uitgerekend! Ik heb toevallig bijna dezelfde banner gekozen als dayenne als zwbanner wat een toeval allemaal! Fijne avond nog!
Haha flink wat toeval weer vanavond. Dees pleeaaassse test morgenvroeg! Ik houd het niet meer haha . Jij ook fijne avond!
thanks ik heb niet alles terug kunnen lezen maar jij komt niet hier uit de buurt lekker weertje daar 8). Gek is dat hé dat gevoel dat je zo graag zwanger wil raken en ja hier is ook iedereen zwanger vandaag nog op de sportschool de pilates lerares ik probeer er mee om te gaan maar af en toe steekt het wel ik ben ook nog net herstellende van overspannenheid dus het zal hier nog wel even duren althans wat ik van de rest moet geloven ik zie wel
Hallo dayenne hartelijk gefeliciteerd geniet er van. En dees ik hoop dat bij jou ook zwangerkomt te staan zou inderdaad wel leuk zijn kunnen jullie samen ervaring uitwisselen. fijne avond, saskia
Test gedaan om 21.45. Wauw, echt bijzonder. Na 7x plassen, toch nog binnen de minuut het woordje 'zwanger'. Ik kan het ECHT niet bevatten hoor....
echt super dayenne! hier kan je echt niet meer omheen indd! je maakt echt genoeg hcg aan! daar is ook geen twijfel over mogelijk! is toch geloofwaardiger dan een vaag streepje he als je het zo ziet staan ? hele dikke knuffel & kus