Ik weet echt niet wat je zou moeten merken als je aan het ontpillen bent maar ik heb echt helemaal nergens last van gehad. Dat is waar wij klussen ok als we het willen (best een raar idee trouwend dat jij gewoon precies weet met wie ik het doe haha) dan blijft het ook gewoon leuk. Hoelang heb je nu een relatie met je lover? Ik heb gewoon bedacht dat hoe langer je de pil slikt hoe langer je ontpilt dat lijkt me ook het meest logische toch?
Ja, klinkt wel logisch.. Gelukkig viel het bij wel mee, heb 6 jaar de pil trouw geslikt dan valt 43 dagen als eerste cyclus echt reuze mee gelukkig.. Ik weet ook niet wat je moet voelen bij ontpillen hoor, ben blij toe Ik ben eerlijk gezegt alweer een beetje vergeten hoe je vriend er uit ziet hoor Ik heb nog niet zolang met mijn lover 29 april had ik een jaar met hem.
Wat een gezelligheid hier zo midden in de nacht! Haha hij weet ook niet meer hoe jij eruit ziet hoor en aan die foto op je hyves kan hij t ook niet zien. Wat ben jij nog laat op cinneltje. Ik zie nu op mn banner dat ik vandaag mn ei heb beteknd dat dat je dan vanaf vandaag niet meer bevrucht kan worden? Ik snap er allemaal nog niet zoveel van. Ikdus jij stuurde laatst dat LF luteale Fase ofzo iets is maar ik weet ook niet wat dat betekend (ik ben een beetje dom denk ik. Vanaf het moment dat ik met de pil stopte waren mn cyclussen tussen de 28 en de 30 dagen dat was ook zo voor ik ermee begon dus wat dat betreft heb ik denk ik wel geluk
Jaa, dan heb je zeker geluk met zulke nette cyclussen meteen ! Op die link onder mijn banner staat een foto van mij en me neefje. LF = tussen je eisprong en ongi, dus zeg maar 2e deel van je cyclus. En die kan varieren tussen 10 en 18 dagen, volgens de banner en calculator heb je 15 dagen voor je ongi je eisprong, maar dat kan per persoon verschillen. En als vandaag je eisprong is heb je nog wel kans om bevrucht te raken, het licht er aan hoelaat je eitje is gesprongen of springt. Het leeft 8 - 12 uur dus zolang heb je de kans om te benutten. Maar meestal is 1 dag voor eisprong het beste. Hopelijk snap je het nu een beetje? Heb ik ook allemaal hier geleerd hoor haha.
Haha ik snap het! Nou we hebben vanmiddag nog geklust en ik heb zo'n vermoeden dat ie me straks nog gaat bespringen haha. Maar aan een ander topic hier op het forum te zien heb ik echt niks te klagen want daar lees ikvan vrouwen dat hun partners niet willen klussen dat lijkt me ook heel erg en volgens mij word je daar best onzeker van. Jij bent gewoon al een pro in al die termen voor mij klinkt het allemaal nog een beetje als arabisch maar langzaam maar zeker leer ik bij!
Ik heb in het begin ook echt veel vragen gesteld over die termen, en gewoon meerdere topics gelezen en daar uit geleerd. Ja, het lijkt me ook zeer lastig als me vriend het niet met mij zou willen doen. Ik kom ook in dat topic om ze te "steunen" . Vind het echt oneerlijk voor die meiden. Ik ga nu lekker douchen, me vriend komt zo thuis en dan wil ik het liefst meteen slapen.. En als je vanmiddag nog hebt geklust zit dat wel goed mocht vandaag je eisprong komen ! Weltrusten alvast en een fijne zondag.
Wat een lief neefje heb jij! Die tattoo die jij op je arm hebt heeft robbert op zn rug van mij gehad voor zn verjaardag
Goede morgen meiden. Nou, zoals al 2 weken ben ik ook nu weer vroeg wakker. Wel lekker hoor. Ik begin me nu echt zwanger te worden. Gister gingen mijn vriend en ik nog even klussen, maar vond dat toch wel eng hoor! Ik was bang dat door het stoten het vruchtje zou loslaten ofzo. Volgens mij klinkt dat heel stom haha. Maar was er toch bang voor. Vriendlief moest er wel om lachen maar begreep het wel. Daarom hebben we het maar rustig aan gedaan . Fijne dag allemaal!
heejj lieve schat! las dat jij ook al steeds zo vroeg wakker bent! dan kunnen wij elkaar nu de hand schudden ik was ook al 2 weken voordat ik positief teste elke ochtend zo vroeg wakker en dat heb ik nog steeds! dus wen er maar aan gaat voorlopig niet weg het was bij mij 7 uur nu gelukkig half 9 maar toch erg vroeg en het vruchtje laat niet los hoor gewoon lekker klussen want de zin word straks steeds minder ben vandaag 12 weken dikke knuff & kus!
Lieve Marije, GEFELICITEERD MET JE 12 WEKEN! Geweldig meid! Nu kan er gelukkig niet veel meer fout gaan. Ik zal zo blij zijn als ik de 12 weken heb gehaald...begin toch wel zenuwachtig te worden.. Dikke knuffel en kus!
heey dayenne hoe gaatie? hoe voel je je!? het lijkt me echt zooo leuk om positef te testen! en heb je al een ovu test gedaan? ben wel benieuwd xx
Heeej Leeuw! Nee heb nog geen ovu test gedaan. Doe ik vanmiddag om 5u (ik test altijd rond die tijd). Hoe ik me voel....raar, zenuwachtig, zwanger, kan het niet geloven en gewoon dolgelukkig! Ik heb wel met bewegen ontzettende steken linksonderin. Das wel vervelend. Kan dr soms even niet van ademen, zo erg. Maar ik neem het voor lief hoor! Liefs!
haha ja idd! je hebt wel vroeg een zw test gedaan of niet? ik denk als ik weet dat ik zwanger ben de eerste 12 weken niks durf te doen haah niks durf op te tillen! hoop dat ik 1 juni ook echt een posi test heb! ik ben echt zo blij voor je! en je vriend? hoe reageerde die? liefs
Lieve Dayenne, Meid je liet me schrikken door je banner. Wat geweldig. Eindelijk voor jou. O, ben zo blij voor jullie. Van harte gefeliciteerd lieverd. Feliciteer mannetje ook maar even van ons. Heeeeele dikke knuffel
Dank je wel lieve Truus Ooh meid, ik heb gister en vanochtend zitten wachten tot jij eindelijk online kwam. Ik wilde het ZO graag vertellen aan je! En nu ben je er eindelijk Ongelofelijk he? Mag ik nu eindelijk op jouw wolk? Help je me omhoog klimmen? Hele dikke knuffel terug van ons 3tjes