Ik ga tv kijken en gek worden van mijn puisten die opeens te voorschijn komen. In de pubber teit heb k ze niet gehad, dus krijg ik ze nu.. * anja denkt wat een k*t puisten* xx
Whaha. Tja. Zal toch wel van de hormonen komen denk ik. Of misschien iets teveel chocolade gehad? Ik heb al bijwerking van het zwanger zijn last van pukkels. Heel veel, vooral op mijn rug. Bah.
ik eet bijna geen chocola, sinds mijn eisprong wordt het alleen maar erger. op mijn rug op mijn(.) (.). echt erg. erg frustrerend. xxx
Hihi nee hoeft niet joh, ik gaat niet naar marco. Dit keer maar niet. Volgende x misschien wel weer. Dan blijf ik bij je slapen. Is net zo handig. Als ik anders weer met de auto moet dan kom ik weer heel ergens anders uit dan de weg naar huis. Met als gevolg dat ik weer verdwaal daar.
Haha snap het ook wel dat je niet gaat dit jaar . Is goed meis, blijf jij maar slapen hier. Zal dan een lekker bedje klaar zetten voor je.
moet je mijn rug en tieten zien. Allemaal van diekleine pukkeltjes. Die harde korreltjes. Kan ze dr alleen maar afkrabben.
He wat ben je toch een lieverd Dayenne. Dat je speciaal een bed voor me klaarzet. Hihi manlief ziet me al aankomen...
ja das niet fijn. maja gaat wel weer weg. hopelijk. ze doen in iedergeval erg pijn. he dames ik er weer vandoor. doei dinnetjes van me.
Doei Anja! Fijne avond nog! @Truus, haha zie hem al kijken. Hee, ik ga even liggen. Ben kapot. Knuffel
Meiden, ik heb alles gepakt, zo douchen en dan moet het gebeuren. Ben zo zenuwachtig. Jakkes. Zijn er nog nieuwe dingen gebeurd hier?
Dayenne, ik wilde je nog even hele fijne weken wensen de komende tijd. Lekker genieten van je mooie zwangerschap en stuur me maar een mail als er wat nieuws is van alle dinnetjes en van jezelf Ik zal jullie wel missen...
Ik weet alleen het goede nieuws van Dayenne. Zijn er nog meer dingen. Heb nu geen tijd om alles terug te lezen helaas.