Ik zal je op de hoogte houden meis. Nu ga ik echt. Lieverd, heel veel plezier op je vakantie. Doe lekker rustig aan, klus goed en rust goed uit. Ik zal je missen! Tot snel weer, Dikke knuffel van mij!
Mooi ben ik gewoon op de hoogte nu dus . Alles met jou ook goed Truus? En met jou Anja, voel je je ook weer wat beter?
Goed zo, nou jij dan ook lekker genieten van je kleine kickbokser Truus. Na de vakantie moet je die heli maar ff naar het zuiden sturen voor Dayenne en mij. Hoop dan ook zwanger te zijn, net als jullie. Etospillen zijn mee, testje is ingepakt en maandverband heeeeeeeeeeel ver weg gestopt. Pas goed op elkaar. Voor iedereen een knuffel. Liefs Sucre
Dat zal ik doen meid. Maar Dayenne kan je zo wat hcg toe gooien. Nu ben je het wel hard nodig. je vruchtbare dagen komen er weer aan. Ik wens je een hele fijne honeymoon toe. En denk maar even aan me als je in het vliegtuig zit. Ik ga slapen. Morgen weer vroeg op.
Ik zal aan je denken hoor! Tot over een paar weekjes en misschien een keer stiekem tussendoor . Weltruste!
hey meiden, Heb ff een vraagje aan jullie. Zoals jullie kunnen zien heb ik een aantal dagen geleden mijn ei gehad, nu heb ik sinds gisteren enorme last van mijn borsten. Is dit verschijnsel bekend bij iemand van jullie? Als ik kijk naar de eerste ronde dacht ik dat ik na27 dagen ongi moest worden, toen kreeg ik 2 dagen voor de 27e dag ook last van mijn borsten tot aan mijn ongi op dag 37. Nu zat ik dus ook 2 dagen voor de 27e dag, net na mij ei!? Is dat normaal als je je ei hebt gehad? Hoop dat iemand me kan helpen, Liefs Shy
ah zo ik dacht al die naam komt me bekend voor maar nu weet ik het weer en valt het wat mee in spanje ? dayenne een hele dikke proficiat hoor en sucre je zal wel al weg zijn maar een hele leuke reis toegewenst en ben je benieuwd naar mijn buikje s'avonds kijk even in mijn album moet wel zeggen ik ben zoiezo niet mager he
helaas, ik heb net donkere afscheiding gehad... met andere woorden mijn ongesteldheid komt eraan... helaas, volgende ronde dan maar... Liefs Karin
dank je wel sylvia, Ja ik baal er weer heel erg van... kan goed een potje gaan zitten huilen! Ik probeer altijd tegen mezelf te zeggen, nee je bent niet zwanger... je wordt gewoon ongesteld... maar toch blijf ik hopen dat ik niet ongesteld wordt... Is toch weer zwaar K..! En ook is mijn cyclus nu weer 1 dag korter als de laatste 3 maanden het geval was... pfff best vermoeiend allemaal! Liefs Karin
Goeiemorgen meiden. Balen Karin dat je ongie eraan zit te komen. Hoe lang zijn jullie het al aan t proberen?
Hallo allemaal. Ik ben MamaKitty en mijn vriend en ik willen graag een kindje. Ik heb eergisteren mijn laatste pil geslikt en word als het goed is woensdag ongesteld. Daarna gaan we ervoor. Ik heb zelf al een kindje uit een eerdere relatie, een meisje van bijna 4 jaar. Super spannend weer!
Hoi Truus, november gestopt, en vanaf januari aan het proberen. En mijn cyclus was de laatste 3 maanden netjes precies 29 dagen... en nu dus weer niet! Best vervelend! Liefs Karin
ik heb 17 april een curretatie gehad. ik was altijd rond de 30 dg weer ongesteld alleen nu zijn we al rond dag 40 en begin me dus een beetje zorgen te maken want stel dat ik alweer zwanger ben, hoe moet ik dat dan testen want mij is gezegt dat nu testen geen zin heeft ivm nog aanwezige hormonen van de vorige zwangerschap.