Goeiemorgen allemaal, Zo wat zijn jullie vandaag van plan? Hier mijn zwager (broer van mijn vriend )komt zo of ik zijn haar wil verfen normaal doet zijn vrouw dit maar die heeft 3 maanden geleden laten weten dat ze niet meer van hem houd nu liggen ze in scheiding en moet ik zijn haar doen met alle plezier hoor. Ik ben niet meer zo'n fan van mijn schoonzus ze heeft dingen geflikt . Maar goed weer wat anders ,anders word het zo'n lang verhaal vandaag nog even strijken en lekker met de hond uit en eten koken natuurlijk en vanavond met mijn zusje naar de sportschool. De rest van de tijd vul ik met lezen en tv kijken ik heb nog een echte vrouwen film. Nou dames ik wens jullie een fijne dag toe en misschien tot vanmiddag of vanavond. groetjes saskia Welkom mamakitty hopelijk lukt het bij jullie ook snel. Jammer voor je pfffffff op naar de volgende ronde.
Jeetje shandro sorry maar daar weet ik geen antwoort op maar ik zou zoiets toch met je ha bespreken verder kan ik me wel voorstellen dat je lichaam nog wel in de war is het is natuurlijk niet niks zo'n curretatie. succes ik hoop voor je dat het een goeie uitslag met zich meebrengt saskia
Hoi hoi, Vandaag eindelijk me spiraal eruit en mag ik eindelijk ook zwanger worden... Ben zo blij heb alleen nog een beetje een raar gevoel in me buik van het eruit halen van de spiraal. Dus ben benieuwd hoelang het bij ons gaat duren hoop niet al te lang maarja dat hoopt iedereen. Groetjes
Karin, balen dat je ongi bent geworden.. Hopelijk brengt deze ronde meer geluk ! Kitty, welkom hier, ik hoop dat je snel een mooie cyclus hebt en zwanger zal zijn ! Shandro, heey meid na een MA kan helaas je cyclus op hol slaan en echt maanden duren voor je weer eens ongi word.. Maar mocht je nu zwanger zijn, heeft testen wel zin hoor ! Soms is het hormoon best snel uit je lichaam, dus kan je proberen te testen is die positief moet je gewoon vragen of de dokter daarna bloed van je afneemt Knuffel voor jou ! Saskia, een lekkere volle dag dus Sylvia, Spanje bevalt me goed hoor ! Nadine, hoi welkom hier wat leuk dat je voor nog een beeb gaat ! Hopelijk heb ook jij een snel een nette cyclus ! @ All, ik zou gister de lijst plaatsen maar dat kon niet, internet lag er de hele dag uit.. Dus ik ga dat nu even doen !
Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op ! Zwangeren Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 03 februari 2009* Kavana - Ronde ? - RAAK .. * Uitgerekend ?-?-?* Sylvia79 - Ronde ? - RAAK .. * Uitgerekend ?-?-?* Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008* Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend ?-november 2008* Bijna zwangeren Anja24 - Ronde 12 - NOD 2 juni Catwomen1985 - Ronde 2 - NOD ? Cinneltje - Ronde 6 - NOD ? Desiree1986 - Ronde 6 - NOD 28 mei Ikdus - Pauze - NOD 16 juni Leeuw89 - Ronde 6 - NOD 01 juni Sas30 - Ronde 6 - NOD 9 juni Shady09 - Ronde 9 - NOD 9 juni Shy - Ronde 2 - NOD 6 juni Sucre - Ronde 4 - NOD 11 juni Talulah - Ronde 13 - NOD 13 juni Sas30, ik heb je nod een beetje proberen uit te rekenen met een gemiddelde cyclus van 30 dagen word je op dag 31 ongesteld en dat is volgens mij 9 juni.. Ik hoop dat het klopt
Hallo iedereen hoe is t hier? Met gaat gaat het wel goed ik ga voor de 100e keer weer eens stoppen met roken en ik hoop dat ik het nu wel vol hou! Zodra ik positief test moet ik toch stoppen dus kan ik t net zo goed nu al doen.
Ik heb er tot nu toe nog geen moeite mee robbert wilde mee stoppendus dat gaat wel goed komen. Ikmiste je vannacht al ikdus. Ik was rond half 1 thuis en had wel verwcht je hier te zien ... maar helaas
Ja, helaas stomme internet deed het niet Gelukkig nu weer wel, weet alleen niet of ik zo laat online ben hoor.. Wil eens normale tijden opstaan en niet steeds om 12 uur.. Is allemaal vrienliefs schuld ! Maar leuk cadeautje heb je gegeven aan Robbert, heeft hij het groot of valt het wel mee?
Hij is ongeveer net zo groot als een dvd hoesje. Ik vind het zo zielig voor m toen ie m ging zetten omdat het zo'n zeer deed op zn ruggegraat. Maar hij is er heel erg blij mee. Ik ga vonavond ook echt vroeg naar bed ik ben zo verschrikkelijk moe! Ik ga nu ook alvast douchen en vanavond ga ik proberen om na hntm naar bed te gaan
Aaah als die mannen pijn hebben, hebben ze ook echt goed pijn zo zielig voor ze Wil ook hntm kijken, maar me opa kijkt de heledag door tv, echt zwaar irritant. Misschien aan me oom toch vragen of het nog lukt of hij een canal digitaal kaartje kan halen.
hallO! Hoe gaat met jullie? Pff nah nog 6 dagen wachten en dat moet ik weer ongi worden.. OF niet.. zat er net echt ff helemaal doorheen! ben pas vanaf september bezig maar het duurt allemaalzo lang voor me gevoel! ik wil het gewoon TE graag, Hoop echt dat het snel gebeurt... x
Als je op dag 19 je ei had, kan je toch over 4 dagen al testen ? Ik had ook een paar keer dag 19 ei en dag 34 ( cyclus van 33 dagen ) werd ik ongesteld. Of heb je een langere luteale fase?
huh weet ik niet ik heb gewoon zo gerekend ik had dag 19 van mijn cycles een posi ovu test (dat was 17 mei) en dan 14 dagen later?
Hee hoi meiden. Ik heb wat buikpijn en alweer trek in van alles.. heb niet echt hoop voor deze ronde dus.. Nou voelde ik me toch al niet lekker al een hele tijd. Zaterdagavond zat ik eerst na te denken hoe het zou zijn als ik een positieve test zou hebben maar daarna dacht ik gelijk wat denk je nou dat dat echt zo zou zijn? Nou durf ik al helemaal niet meer.. en we gaan misschien ook stoppen hiermee. Een tijdje niet meer proberen. Ik kan dit niet echt aan. Ik hoop dat het met jullie beter gaat. Ga straks wel me trouwalbum ophalen tenminste nog iets leuks! Doei xxx
Owja, natuurlijk Leeuw, was een beetje blond denken. Je hebt het wel goed uitgerekend, want de posi ovu test komen er natuurlijk nog 2 dagen bij.. Laat maar zitten hoor Dees, nee toch je gaat toch niet stoppen Jij word heus echt wel zwanger hoor net als Dayenne, je bent toch al eens eerder zwanger geweest, dan kan het nu ook !
Aaaah Deesje Ik snap je gevoelens. Zou het ook wel begrijpen als je even wilt stoppen. Maar meis, deze negatieve gevoelens kunnen ook komen door het stoppen met de medicijnen he? Kan je niet tijdens wat anders krijgen? Want dit lijkt me ook niks zo.... Lieverd, jij word echt wel zwanger. Ik weet het zeker. Joh, ik ben 8 rondes bezig geweest en had de moed al helemaal opgegeven. Er zijn meiden hier die 3 jaar bezig zijn. Hou hoop hoor! Ook jij krijgt dit geluk. Hele dikke knuffel van mij