ok dankje ikdus! Echt raar we hebben echtr supppeeeer goed geklust.. en heb al een paar dagen last van mijn buik.. maar sinds ik gestopt ben met de pil snap ik niks meer van me lichaam! Hoop dat het een goed teken is, en ik zwanger ben heb elke maand het gevoel gehad dat het raak was, en deze maand ben ik er bijna van overtuigd dat het niet zo is.. maar waarom?
Hahaha, misschien gewoon een beetje verdedeging tegen een teleurstelling.. Maar ze zeggen vaak je raakt zwanger op het moment dat je het niet verwacht
Ik hoor net op hart van Nederland, dat als je de pil ondingen vind ( en je slikt ze ) dat je dan 5 keer meer kans hebt om zwanger te raken.. Best grappig als het echt zo zou zijn Alleen niet grappig voor de dan ongewenste beebs.
haha dat is idd grappig! naja laten we het hopen dat het zo is dat asl je denkt dathet niet zo het gebeurt haha! we zullen zien, als ik zaterag niet ongi ben ga ik testen of zondag. Maar ga er gewoon vanuit dat ik ongi word! Wat wel handig is, is dat als ik ongi word met temp meteen die ochtend zakt! dus dan weet ik het meteen.. DUIMEN DUIMEN DUIMEN OP EEN BEEBJE IN MIJN BUIK
goeden avond dames. Alles oke? hier wel ben met vriendlief een dagje weg geweest. naar batavia stad en almere, was weer even lekker knus en heb er erg van genoten. xxx
Net weer een test gedaan, en terwijl het plas door de test heen trok kwam dr al een streep. Zo snel al! Ik begin nu wel te twijfelen of ik niet langer zwanger ben....zo snel al zulke dikke posi testen. Wat denken jullie? Btw vrijdag naar de huisarts
Dayenne, ze kunnen maar je hebt ook negatieve ovu testen gehad toch? Misschien ben je gewoon zwanger van een tweeling
Hahaha hou es op Moet er niet aan denken haha. Pff, zal blij zijn als ik de 1e echo heb gehad. Dan weet ik tenminste dat het hartje klopt. Ben er zo zenuwachtig voor.....
En wat nou als het wel zo is een tweeling in je buikkie.. Want als je allanger zwanger was dan had die matcare of sensitest, heel erg positief moeten zijn.. Denk dat je gewoon veel hcg aan maakt, en hopelijk voor jou is het dan geen tweeling.
Als er echt een tweeling in mijn buik zit, dan houd ik ze allebei hoor. Geen haar op mijn hoofd die erover denkt om ze weg te halen. Het zal alleen heeeeel erg schrikken zijn. En heel moeilijk. Maar ik heb alles over voor mijn kleintjes .
Ik zou je ook persoonlijk komen slaan, als je er 1 weg zou halen.. Ik denk dat het vanzelf wel went een tweeling.. Zoals je weet moest ik bijna elke zaterdag 12 uur lang op een tweeling van 1 passen en een jochie van 4.. En we hadden bijna nooit tegelijk last van gehuil.
Tuurlijk, het zal zeker wennen. En ik zal supertrots zijn op beiden. Het zal denk ik gewoon in het begin giga wennen zijn.
komt wel goed hoor, een echo over paar weekjes wijst het uit.. Je kan natuurlijk gewoon zeggen, dat afgelopen ongi minder was ( beetje liegen kan geen kwaad )..
Hoi hoi allemaal, @desiree: Kom op meid niet de moed opgeven hoor! Een hele dikke knuffel voor jou. @dayenne: Geloof het maar meid je bent echt zwanger! Hoe voel je je?
@Cinneltje...raar he, wil je graag zwanger worden en dan is het zover, en dan geloof je het niet. Ben ook een rare doos haha . Ik voel me beter dan gister. Niet zo beroerd, ook niet misselijk (soms met vlagen). Verder erge honger, wisselt af met totaal geen honger hebben. Last van onderbuik, ongipijn met steken (ren de hele tijd naar de wc of er geen bloed komt).
Ja het lijkt mij ook een raar idee hoor. Eerst hoop je maanden dat je zwanger word en dat ben je het gewoon lijkt me echt het fijnste gevoel wat er is. Ik hoop dat ik ook snel aan de beurt ben.
Heb me aangemeld voor moeders voor moeders En die vrouw belde net, ze komt volgende week langs om een test te doen en om te praten . Echt een superaardige vrouw. Ze feliciteerde me 2x. Nou, ik is weer helemaal gelukkig. Nu begint het echt te worden. Meiden, ik ga zo hard voor jullie duimen dat jullie snel zwanger zijn. Dit móeten jullie gewoon ook meemaken! Dat verdienen jullie .