Nee, sorry.... Zag t ook pas toen ik al gepost had. En werd toen afgeleid door de msn. Sorry sorry sorry. Je moet ook niet ongi worden hoor.
Wat balen zeg ikdus dat je nu nog geen duidelijkheid hebt! Hopelijk is het snel duidelijk. Je kunt nog beter zeker weten dat je niet zwanger bent dan dit. En voor de rest, hopelijk gaat hte goed. De geur van de visschaal geeft misschien wel hoop. Maar ja je weet het nooit! Ik heb nog 9 dagen tot mijn ei, tenminste dat denk ik. Ik weet niet hoelang mijn cyclus is enzo, ben natuurlijk net gestopt met de pil. Maar mijn mannetje en ik hebben vandaag wel even geklust. je weet nooit waar het nog goed voor is
ja hoor meiden als ik getest heb laat ik het weten maar ik wacht zoiezo tot vrijdag als ik bij de gyn geweest ben
Hoi meiden, Een ( misschien wel stom) vraagje... Sinds ik gestopt ben met de pil ( twee rondes geleden) heb ik een cyclus van 35 dagen. Ik weet niet zeker of dit zo blijft, ik hoop dat ie iets korter wordt. Hoe rekenen jullie dan je vruchtbare periode uit als je niet zeker weet hoelang je cyclus nou eigenlijk is of gaat worden? Ik bedoel ivm klussen, haha.... (Bij de berekening waarbij ik uit ben gegaan van 35 dagen is 21 nov mijn nod dag, en hebben we denk ik wel op het goede moment geklust.... ) succes allemaal, groetjes Kim
Nou stel je voor dat hij t anders verleren zal. Moet er niet aan denken. Maar inderdaad wel heel vervelend voor je dat je nog niet weet hoe lang je cyclus is. Ik ken dat gevoel. En ik denk vele met mij. Hoi Kim, Leuk dat je mee komt kletsen. En vragen zijn nooit stom. (zeiden altijd met m'n stage) Eens even zien. Cyclus->35 dagen. 21 nov nod. Normaal gesproken is t 14 dagen voor je nod ongeveer je vruchtbare periode. Dan zou je dus rond 7 november je vruchtbare periode hebben. Als je nou eens een banner aanmaakt. Dan heb je een beetje een richtlijn. Ook zou je kunnen tempen. Daar kun je ook aan zien wanneer jij in je vruchtbare periode zit. Hoop dat t zo een beetje duidelijk is.
bedankt voor de tip en het antwoord zoals je ziet heb ik je advies meteen opgevolgd, en wie weet is mijn cyclus volgende keer korter ( als ik niet zwanger ben... ) kan ik trouwens ook nog op de passagiers lijst in de andere topic, weet iemand dat? ( en hoe dat moet.... ik moet mijn weg nog even vinden, haha ) groetjes!
Moet je daar even vragen joh. Je moet je volgende nod even doorgeven, en ik welke ronde je zit. Mooie banner heb je.
Hee meiden! Even een kort berichtje van mij na een heel druk weekend met een leuk feetje haha.... Ben koppot nu! Hier alles goed! Iedereen heel veel succes en tot morgen! Nu ga ik lekker slapen! Kus Wendy
Ik denk dat me ongesteldheid er aan komt! Ik heb nu hele erge steken aan de rechterkant van me buikje. Met het ademen word het erger, dus het zal nu wel snel komen.
Hihi, dus je ligt nog niet in bed? Heb ik dus weer geluk. Ja, met ons gaat t goed. Lekker op t wachtbankje. En hoe is t bij jullie?
Nee ik lig nog niet in bed maar gaan wel ff lekker tv kijken. Hier ook alles goed. Ik voel me prima af en toe steekjes in mijn buik maar niet om over naar huis te schrijven haha. Eigenlijk zou ik donderdag weer ongi moeten worden als ik uit zou gaan van een cyclus van 25 dagen. Dus mijn slipstaren is al weer begonnen.....pff wat duurt wachten lang. Jij klachten? Kus Wendy
Hé ik zie hier heel veel bekenden langskomen, ik wist niet dat jullie ook bij dit toppic schreven! Dit is ook wel een toepasselijk onderwerp trouwens. Hier maakt het natuurlijk niet uit in welke ronde je zit. Is het hier ook zo rustig? bij de 1e ronde wel. Groetjes Miranda
Nee heb helemaal geen klachten. Maar ja duurt voor mij dan ook nog 10 dagen voordat ik ongi moet worden. Ik ga ook zo stoppen hoor. Nog even een beetje tv kijken. En dan lekker ons bedje opzoeken. Dus jij bent een nieuwe sport aan t uitoevenen? Slipstaren. Hihi vind t eigenlijks wel een leuk woord. Zal me trouwens benieuwen of je nu weer een cyclus hebt van 25 dagen. Maar kijk er niet raar van op als hij nu iets langer zal zijn hoor.
Met mij is alles goed hoor. Ben ook op het wachtbankje beland. Maar ik heb me voorgenomen om niet te veel op allerlei kwaaltjes te gaan letten. Als mijn ongie volgende week woensdag niet is gekomen, ga ik pas in het weekend testen. Tenminste dat zeg ik nu. Leuk dat er toch nog iemand is.
Ik ga er ook vanuit dat hij 28 dagen of langer is! Vandaar mijn banner. Ik ga mezelf niet on nodig blij maken! Ik ga ff tv kijken meiden! Slaap lekker voor straks en tot morgen! Kus Wendy