Die is al aan het oppassen.. Maar die kleinste had de oudste in zijn tiet gebeten.. Dus heb hem toen in een koude bad gegooid een tik op zijn reet gegeven en voor straf bij mij gehouden.. Toen die rustig was zei ik zal ik sims spelen ( vind hij zoo interesant :S ) zei die ja, en toen viel die in slaap. Me opa dacht dat hij rustig sport kon kijken de hele avond..
Meiden wij gaan naar bedje toe. Iedereen een fijne nachtrust toegewenst van manlief, beeb en ik zei de gek. Lekker slapen, dromen en wat jullie nog meer willen doen in bed. Doei doei. Tot morgen.
ja vooral als het lijkt alsof iedereen wel zwanger is of nou ja alles wat ook maar met baby's en zwangerschap te maken heeft valt nu nog meer op
Ik ben ook een beetje moe maar ja ik heb dan ook 45 min met de wii fit gespeeld. Ja wachten duurd idd lang...........maar ja daar is niks aan te doen. En ik ben blij voor me forumdinnetjes dat ze zwanger zijn
tja ik ga maar een naar bed moet morgen meelopen met een collega van de wijkverpleegkunde. doei weltrusten voor straks en totmorgen misschien
Ja sas dat vind ik een goed idee! Iemand nog suggesties voor een goeie test waar je niet bankroet aan gaat? Ik zou vroeg naar bed gaan maar helaas is dat weer niet gelukt maar nu ga ik toch echt m mandje opzoeken! Slaap lekker dinnetjes! Kus
bij www.matcare.nl of www.sensitest.nl kan je goedkope en aardig goede testen bestellen.. Ben denk ik weer alleen, ik zou ook vroeg naar bed gaan.. Maar me neefje wou dat ik sims gings spelen, dus deed ik dat maar. Ga zo even eitje bakken en douchen.