Dat zegt de mijne ook steeds (volgens mij kan er inmiddels zelfs op gewerkt worden haha) Ik heb van 12 tot kwart over 6 geslapen en dat ongeveer elke dag! Maar ik probeer het in het weekend altijd weer in te halen haha. Welkom nyn! En nee sorry ik herken ook geen harde stukken in de borsten. Meestal worden ze bij mij weliest harder voor ik ongi moet worden maar dan wel gewoon egaal (of hoe zeg je zoiets?!)
Ja om kwart over 6 gaat de wekker en dan moet mn lief eruit maar hij slaapt zo vast dat ik hem altijd wakker moet maken. Ik moet er rond kwart voor 7 uit zodat ik nog rustig met de hond kan gaan lopen enzo
Hahaha vervelend hoor, dat had ik in het begin ook met mijn vriend.. Ik heb daarna gezegt je bekijkt het maar als je telaat komt is het je eigenschuld. Ik maak je niet 10 keer op een ochtend wakker. Sinds dien stond hij zelf op. Lekker met Shady lopen, hoe oud is hij/zij nu?
hallo iedereen, wat leuk om al jullie verhalen te lezen,en lief dat iedereen elkaar steunt om zwanger te worden. sinds gister ben ik hier pas dus alles is nog nieuw. wij willen ook graag een kindje.als het goed is is mijn eitje er vandaag heb geen idee hoe dat voelen moet.heb wel erg me best gedaan met klussen helaas zegt dat niets. aan iedereen heel veel succes
Hey nikky! Ja het is hier ook erg gezellig (soms een beetje te daarom ga ik altijd zo laat naar bed haha) Hoe lang ben jij al gestopt met de pil? Ik weet ook nooit zeker of ik mn ei nou voel of dat ik het soms gewoon bedenk op het moment dat ik op mn banner zie dat ik mn ei heb haha
hoi shady. ik ben in augustus met de pil gestopt.maar toen niet erg fanatiek geklust.maar nu 2 maanden wel kan ik niet meer stoppen met denken ik wil graag zwanger worden vervelend is het he
Heej meiden, Gezellig al die nieuwe meiden! Welkom hier en succes met zwanger worden! Ik heb de hele dag al erge ongikrampen. Ben zo bang dat ik gewoon ongi word. Het is echt raar om ongikrampen te hebben en dan geen bloed. Het klopt niet haha. Temp was 36.9, dus ongi zal ik wel niet worden haha .
heejj lieve dayenne met zo hoge temp word jij nooit of te nimmer meer ongi minstends 9 maanden niet meer en je baarmoeder is nu aan het veranderen van plek dus dat voel je goed maak je geen zorge lieverd! het zit allemaal goed me jullie kleintje! heb zo zin in zaterdag Dikke knuffel voor jou & je beebje
Ik ben in september gestopt maar idd sinds een maand of 2 ben ik me ook echt gaa bezig houden met wanneer mn ei is en vruchtbare dagen enzo. Ik begin toch wel ongeduldig te worden Alleen heb ik nu echt heel veel pijn aan mn tepels! Het zal wel weer niks zijn maar het voelt erg vervelend!
Nou ik heb een afspraak gemaakt bij de dokter, blijkt er al een jaar een vrouwelijke dokter te zitten bij de praktijk. Dus nu kan ik bij de vrouwelijke terecht. Ik moet aankomende vrijdag, hopelijk zit alles goed van binnen want een te korte LF vind ik al genoeg en ik hoef er niks anders bij te hebben Dayenne je blijft gewoon lekker zwanger hoor! Shady ik duim gewoon voor je, je weet maar nooit.
Dank je wel talulah! Wel fijn dat het een vrouwelijke is maar ja aan de andere kant maakt het niet zo heel veel uit toch (mij iig niet) als jemaar geholpen word als dat nodig is tenminste (wat ik natuurlijk niet hoop Ja ikdus het is ook rustig maar datkomt waarschijnlijk omdat die andere meiden verstandiger zijn als wij en wel op een normale tijd naar bedgaan haha
Talulah, ja reden genoeg om naar de HA te gaan hopelijk is het een aardige vrouw die wel even goed na je wilt kijken.. Neem voor de zekerheid ook je temp kaartjes mee ( als je die hebt ) Shady, ahhaa je hebt gelijk denk ik, maar de avonden zijn leuker. Dayenne, je baarmoeder word nu groter daarom die pijn. Komt wel goed schatje
het was reuze gisteren bij de gyn we hebben ons wondertje gezien het schopte zelfs heel plezant om zien alles is ok en we hebben ook het hartje nog eens gehoord ik ben echt in de wolken op naar de volgende controle op 27/06 dan mogen we terug ik zet de echo nog even in mijn album
Hoi meiden ik ben ongi geworden, vanmorgen gelijk, werd wakker van de krampen. Nu doen ik niet meer tempen, geen ovutesten meer en niets bijhouden. Over 30 dagen word ik toch wel weer ongesteld dan. Nu even rust voor mij want gister storte ik weer bijna in. Ik hoop dat jullie eerder zwanger zijn ik kom natuurlijk af en toe ff kijken hier.. hoe het met iedereen gaat. Als er hier wat gebeurt meld ik het ook natuurlijk. Maar ik heb dit nu even nodig. Tot over een tijdje het ga jullie goed he! (PS ben gewoon nog op hyves trouwens!)
hey meiden mag ik mij hier terug bijvoegen het is weer een tijdje geleden maar ik ben er weer klaar voor batterijen zijn goed opgelaten, heb leuke dingen gedaan nu kan ik er weer tegen xxx