Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik let ook niet op klachten maar voel ook werkelijk helemaal niets en dat is ook niet prettig! Maar mocht het zo zijn is de verrassing des te groter haha!

Kus Wendy en tot morgen meiden!

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Nou tot morgen maar weer.
    Ga ik ook nog even tv kijken.

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    He miranda,
    Welkom, gezellig dat je mee komt kletsen. Het is hier volgens mij ook erg rustig vanavond. Hoop voor je dat je snel zwanger bent meid. Ken namelijk je verhaal.

Wendy lekker slapen meid. (nou ja straks dan) Goed van je dat je je banner op 28 hebt gezet. Kan t nooit een teleurstelling worden.
    Ook ik heb me voorgenomen om deze maand niet van alles te (willen/denken) voelen. Uhm....snap je m?
    Lijkt namelijk vreemd als ik terug lees.

-x-

4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Het is ook moeilijk om daar niet op te letten.
    We willen het allemaal zo graag.
    Ik hoop ook dat ik dit jaar nog weer zwanger zal raken, anders word het leeftijdsverschil tussen de andere 2 meiden zo groot.
    Is niks aan te doen, dat weet ik wel.
    Zou gewoon nog heel graag een keertje zwanger zijn.

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Daar heb je ook gelijk aan. Dionne gaat ook zo alweer naar de basisschool. En lijkt me zelf wel leuk als er dan weer een kleintje thuis is.
    Gun 't je van harte dat snel zwanger zou zijn.
    ;)

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    We moeten maar gewoon afwachten, net zoals iedereen hier.
    Ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen raken.
    Als je hier een beetje rondleest merk je wel dat alles niet zo vanzelf sprekend is.
    Het lijkt allemaal zo simpel; zwanger raken, bevallen enz.
    Gelukkig hebben wij geen problemen met het zwanger worden, dat is iedere keer wel snel.
    Zo heeft iedereen zijn eigen achtergrond.

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ja daar heb je gelijk in. Omdat ik natuurlijk alleen op de topics van zwanger worden kijk, zie je inderdaad al een hoop verschillende verhalen.
    Het valt me ook op dat er veel meiden zijn die een achtergrond hebben. Zelf heb ik helemaal geen achtergrond, of moeilijke dingen op mijn pad gehad. Dus dan word je wel even met de neus op de feiten gedrukt dat 't niet altijd zo vanzelf sprekend is dat je kinderen kan krijgen. Of uberhaupt zwanger kan worden.

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Tot een aantal maanden geleden had ik ook niet echt een achtergrond.
    Gewoon: getrouwd, 2 kids parttime baan enz.
    Maar zonder dat je er om gevraagd wordt krijg je er ineens heel veel levenservaring bij.
    Ik ben na de geboorte van Lindy* heel erg veranderd.
    Veel mondiger, niet meer afwachtend, ik bel overal achteraan enz.
    Ben er veel sterker door geworden, alleen zo ontzettend jammer dat dat zo moest.

9. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ja ik weet 't.
    Vind t heel jammer dat t zo moest aflopen met Lindy*. Had eigenlijk niet mogen gebeuren. Ze was zo mooi.

Ben blij voor je dat je er sterker uit bent gekomen. En inderdaad jammer dat t zo moest.

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    We hebben samen de keus gemaakt om het toch een keer te proberen, en ik kan je vertellen dat het net weer zo spannend is als de 1e keer.
    Leuk is dat.
    Ik ben er nu heel anders mee bezig als de laatste zwangerschap.
    Ik duim voor iedereen hier.
    Wordt dit jou 1e zwangerschap?

11. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Zwanger worden is ook heel spannend. En gelukkig vinden jullie t weer net zo spannend als zwanger worden van Joële. Maar denk wel dat jullie t wel moeilijker zullen hebben de volgende zwangerschap. Denk dat jullie dan heel vaak aan Lindy* zullen denken. Hoop zo dat je lichaam nu wel de placenta vasthoudt.

Ja dit word ons eerste kindje. Ook onze eerste zwangerschap. We zijn pas getrouwd. En ben dus pas met de pil gestopt. Vandaar dat ik nu ook bij elk steekje krampje of ander gevoel ook direct zoiets heb van; zou ik zwanger zijn? Maar ik weet ook wel dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn. Nou ja, ben nu aan t ontpillen. En we zien wel wanneer t raak is.
    Maar toch...liever gister dan vandaag.

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik ga m'n bed in.
    Het beeld van m'n laptop word een beetje klein.
    Tot de volgende keer en weltrusten.

13. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ja ik ga ook maar. Het is al laat, en moet morgen weer vroeg uit mijn bedje.
    Vond t leuk om met je gekletst te hebben.
    Tot de volgende x. En truste voor straks.

Groetjes.

14. Niet meer actief

Heey meiden alles goed hier?
    Leuk dat je ook hier komt kletsen Miranda!

Nou die steken van gister was dus geen ongesteldheid die er aan kwam.
    Misschien was het me eisprong, dus gister maar ff geklust ( alleen omdat we het wouden hoor niet omdat het misschien me eisprong zou zijn).

15. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    nou meiden deze ronde is niet raak ben net erg ongesteld geworden

meiden die erg vruchtbaar zijn veel klusplezier

spreek jullie vandeeek wel weer heb niet veel tijd voor het forum me jochie is ziek

16. Niet meer actief

Aah jammer zeg, ik had zoveel hoop voor je:(..

Nouu ga maar lekker bij je kleine ventje zijn, veel beterschap voor hem en geef hem maar een dikke knuffel van mij.

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Dees!

Nou Gelukikg/helaas is het geen nogi. Ik weet niet of je daar nou wel of niet blij mee bent hahah want je zit op je ongi te wachten toch?

Hier alles goed wat steken in mijn buik hoop niet dat de ongi eraan komt......pffff

Hee Mvjason!

Balen meid! Vol goede moed weer door naar de volgende ronde! En beterschap met je kleine ventje!

Iedereen succes Kus Wendy

18. Niet meer actief

Ja ik zit er wel echt op te wachten.
    Als het me eisprong zou zijn geweest of als het er aan komt ben ik er ook blij mee.
    Maar is het niet me eisprong ben ik er niet echt blij mee, dat wachten op een ongesteldheid is gewoon niets.
    Dus ik wacht nog 2 weken af dan gebruik ik de laatste test is het nog niets ben ik het zat en ga ik naar de dokter.

19. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    He meiden,

Priscilla wat jammer meid, dat je toch ongesteld bent geworden. Had echt goede hoop voor je. Aangezien jij precies wist wanneer jij je eitje heb gehad. Zo zie je maar weer dat t niet vanzelfsprekend is dat ook dat eitje dan bevrucht gaat worden.....Elk kindje is dus een wondertje.
    Wens je kereltje maar ff beterschap van ons allemaal. En een dikke knuffel voor jullie beide.

Dees. Balen hoor die onzekerheid voor je. Ook maar een knuffel voor jou.

Dikke kus.

20. Niet meer actief

Aah ik voel me meteen beter:D

Deel Deze Pagina