Nog een laatste berichtje voor het slapen gaan.... nog steeds geen bloed te bekennen..... Maar ja, verder voel ik dan ook niets. ( alleen, sorry sorry sorry... al twee dagen harde ontlasting, auw!) dus nog steeds maar afwachten geblazen... Welterusten allemaal... xx
Hey meiden! Alles goed hier? Met mij wel ! Ben eindelijk ongesteld geworden, ik voelde het ook echt niet aan komen :S. Ik heb nu ook geen buikpijn of iets. Terwijl het toch best erg is, me bloed is gewoon bijna zwart. Ik ben blij dat ik weet dat me lichaam het nog zelf kan aangezien ik heel snel aan de pil ben gegaan. Mijn vriend is minder blij omdat het allemaal zolang duurt hahaha. Xx
Hallo, kom ik hier ook nog ff rondneuzen. Hier zijn ook vast wel dames die nog niet gestemd hebben deze maand. Marciano doet mee met baby-van-de-maand! KOM OP DAMES! Zijn hier nog dames die ons goede hoop kunnen geven? Zwangere dames dus?
Dat zou zeker leuk zijn! als er morgen ochten geen bloed is hier gaan we morgen vroeg een testje wagen moet wel kunnen toch? Liefs Wendy
Ik duim nog steeds voor jullie hoor! ALs jullie maar goed strooien als jullie straks echt zwanger zijn. dan vang ik wel Vandaag was even raar. Ik ging net naar het toilet op het werk en er zat een dikke klodder afscheiding in mijn onderbroek. Echt heel dik, stevig. wat kan dat zijn? Ik heb dit nog nooit gehad. Ik merk wel dat ik sinds ik ben gestopt met de pil meer afscheiding heb, maar zoveel? Wie heeft dit ook gehad, of weet wat dit is!
Hee meid! Ik hbe dit ook gehad en heb ook meer afscheiding sinds ik gestopt ben met de pil, maar heb ook geen dde wat het betekend of hoe het komt! Succes met zwanger worden! Liefs Wendy
Oke, dan ben ik niet de enige. Dit was echt zo'n megaklodder (sorry ) Ik zie wel hoe of wat. Ik weet mijn cyclus natuurlijk ook nog niet aangezien dit de eerste maand is. Wendy, ik ben erg benieuwd, nog 2 dagen mag je testen!
Nou dames, ik weet voor 90% zeker dat ik zwanger ben... Ik heb net voor de gein getempt en ik had ruim een halve graad hoger dan normaal. Verder ben ik eens goed gaan wroeten in mijn geheugen en ik herken het een en ander van de vorige keer. Maar wat betreft die 10%, toch maar afwachten tot mijn NOD!
Marlieke wat gaaf voor je! Ik hoop dat het echt zo mag zijn! En Wendy, wat kan ik me die zenuwen voorstellen zeg. De dagen kunnen vast niet snel genoeg gaan!
@ Marlieke, sorry maa je temp wil niet heel veel zeggen. Die gaat pas omlaag op het moment dat je ongi word. Maar dat je dingen herkent van de vorige zwangerschap wil wel wat zeggen!
Hee meiden De spanning blijft hier stijgen nog steeds geen ongi te bekennen maar net wel kots misselijk boven de pot gehangen. Maar gelukkig niet overhoeven geven! Liefs Wendy